SupersatForum  

Temel ile Dursun,,

 Muhabbet, Eğlence Ve Hobileriniz Katagorisinde ve  Fıkralar Forumunda Bulunan  Temel ile Dursun,, Konusunu Görüntülemektesiniz.=>...


Geri Git   SupersatForum > MUHABBET | EĞLENCE|SPOR > Muhabbet, Eğlence Ve Hobileriniz > Fıkralar
Özel Arama

Fıkralar Birazda gülme zamanı .Sizinde varsa anlatacak fıkranız buyrun burası tam size göre

Like Tree3Beğeni
  • 2 gönderen Hilmi
  • 1 gönderen ASİL

Cevap
 
LinkBack Konu Araçları Gösterim Biçimleri
Eski 06-05-2012, 13:20   #1 (permalink)
 
Avatarı
 
Katılım Tarihi: 05-11-06
Mesajlar: 13.578
Üye No: 4805
Uydu Alıcısı: DreamBox
Tuttuğu Takım: Fenerbahce
Aldığı Beğeni: 21222
Beğendikleri: 1556
Icon10 Temel ile Dursun,,


Temel ile Dursun sinemaya giderler. önlerinde iri yarı kel bi adam oturmaktadır. dursun temel'e döner:

- uşağum, der. sen pu adamın gafasina pi tokat furamazsun
temel kendinden gayet emin:
- fururum
+ furamazsin da
- fururum
+ furursun ama, kesin kavga çıkar
- fururum kavga da çıkmaz, var misun 20 lirasına bahse
+ varım lan, der dursun.

temel yaradana sığınır, şırrrakkkkkkkkkk diye adamın kafasına bir tane geçirir.

- ula hasannnn, der. napaysun burda.
öndeki adam gayet sinirli:
+ ne hasan'ı kardeşim, der.
temel pişkin pişkin:
- kusura bakma uşağum, karişturmuşum, der.

temel'e 20 lirasını kaptıran dursun'un canı sıkılmıştır. tekrar temel'e döner
+ ula temel, sen pu adamun kafasina pi kere daha furamazsun
- fururum
+ furamazsun, bu sefer kesin kavga çıkar
- çıkmaz
+ var misun la iddiasına, 50 lirasına?
- varım daa

temel gene yaradana sığınır, şırrrakkkkkkkkk diye geçirir adamın kafasına. herif döner:
- napıyon lan, manyak mısın nesin?
+ la hasan şaka yapma daaa, sensin işte
- kardeşim hasan değilim ben
+ ya pırak numarayu hasan
- inanmıyorsan al buyur kimliğim, hasan değilim işte, der adam.

temel:
+ uyyy, çok afedersun uşağum, der. hakkaten çok benziysiniz.

film biter, sinemadan çıkarlar. dursun bi bakar, adam önlerinde yürümekte.

- la temel, sen pu adamun kafasuna pi kere daha furamazsun
+ fururum daa
- ama bu sefer kesin kavga çıkar, herif seni cebertur
+ hiç bişey olmaz, var mısın 100 lirasına iddiasına?
- varım daaa

temel gene yaradana sığınır, caddenin ortasında adamın kafasına şırrrakkkkk diye bi tane daha geçirir:

+ ula Hasan, az önce sinemada pi adam vardı, aynı sana benzeydi. )
osmann ve rselturk bunu beğendiler.
__________________
Biz Yurt Diye Anadolu'yu
Yol Diye Cumhuriyet'i
Onur Diye Bağımsızlığı
Önder Diye ATATÜRK'ü Seçtik.


Hilmi Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-05-2012, 16:09   #2 (permalink)
SF Moderators
 
Katılım Tarihi: 02-21-10
Mesajlar: 3.052
Üye No: 88466
Uydu Alıcısı: Next-NextStar
Tuttuğu Takım: Fenerbahce
Aldığı Beğeni: 840
Beğendikleri: 585
Varsayılan

NEYE BASIYOR?
Temel, kahvehanede arkadaşlarına av maceralarını anlatmaktadır:
- Geçenlerde ormana ava gittum. Birden bi ayi ile karşulaştum. Tüfeği atıp kaçmağa başladum. O da beni kovalamaya başladi. Tam ayinun nefesini ensemde hissettuğum anda ayi kayup yere düşti. Bu durumu fırsat bilip arayi açmağa çaliştum. Ama ayi gene peşima düşti. Gene tam nefesini ensemde hissettuğum anda ayi tekrar kayup yere düşti. Ben tekrar arayi açmağa çalıştum.
O arada Dursun, dayanamayarak sorar:
- Ula Temel, çok cesaretli adamsun. Ben senun yerinde olsam, altuma ederdum.
Temel atılmış:
- Ula sen ayinun neye basup kayduğunu zannedeysun?
ASİL Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-05-2012, 16:11   #3 (permalink)
SF Moderators
 
Katılım Tarihi: 02-21-10
Mesajlar: 3.052
Üye No: 88466
Uydu Alıcısı: Next-NextStar
Tuttuğu Takım: Fenerbahce
Aldığı Beğeni: 840
Beğendikleri: 585
Varsayılan

BU YENİ

Temel bogazda tekneyle turist gezdiriyo bigun bi amerikaliyi aliyor basliyolar gezmeye..(sahildeki yer isimleri uydurma..) turist falanca sarayi goruyor 'bu ne kadar zamanda yapilmis diyor'
temelde:
5 yilda diye cevap veriyor...-yazik bizde olsa 1 yil..
biraz sonra filan camiyi goruyo 'bu nekadar zamanda yapilmis' diye soruyor..
temelde:
'2 yil diye cevap veriyor.
turist:
- yazik be bizde olsa 3 ay da biter diyor.
Temel uyuz oluyo duruma.. biraz sonra bi tarihi yapi daha goruyolar..gene soruyor turist..
temel:
-2 ay diyor.
adam gene:
-yazik be bizde olsa 1 haftada biter,diyor.
Temel iyice killaniyor.tam o sirada bogaz koprusunun altina geliyor.. adam yukariyi gostererek bu kopru ne kadar zamanda yapildi diyor..
Temel saskin saskin bakislarla kafayi kaldirip..
-hangisi ? bumu? bu dun burda yoktu yaaa..

premier72 bunu beğendi.
ASİL Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Cevap

Etiketler
dursun, ile, temel


Şu an bu konuyu görüntüleyen kullanıcı sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Konu Araçları
Gösterim Biçimleri

Yazım Kuralları
Yeni konu açma izniniz yok.
Mesajlara cevap yazma izniniz yok.
Mesajlarınıza dosya / resim ekleme izniniz yok.
Mesajınızı değiştirme izniniz bulunmuyor.

BB kod - Açık
Yüz İfadeleri are Açık
[IMG] kodları Açık
HTML kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Varsayılan Zaman Aralığı: GMT +2. Saat 22:58.



Powered by: vBulletin Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005-2019 SupersatForum İnternational®, All Rights Reserved
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.2.2 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.
www.supersatforum.com Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir,
bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir,
yine de sitemizde yasalara aykırı unsurlar bulursanız Bize Ulaşın linkinden bildirebilirsiniz, şikayetiniz incelendikten sonra en kısa sürede gereken yapılacaktır.