SupersatForum  

Pazarlamacıların Gözardı Etmemesi Gereken 5 Teknolojik Gelişme

 Alım Satım Katagorisinde ve  Katagori Dışında Kalanlar Forumunda Bulunan  Pazarlamacıların Gözardı Etmemesi Gereken 5 Teknolojik Gelişme Konusunu Görüntülemektesiniz.=>...


Geri Git   SupersatForum > E-TİCARET > Alım Satım > Katagori Dışında Kalanlar
Özel Arama

Katagori Dışında Kalanlar Satacagınız seyleri sadece receiver veya pc olarak degil istediginiz ne varsa satmayı düşündügünüz konu açabilirsiniz..Herşey 2.El , 1.El v.s..

Cevap
 
LinkBack Konu Araçları Gösterim Biçimleri
Eski 13-05-2015, 14:11   #1 (permalink)
 
Katılım Tarihi: 05-13-15
Mesajlar: 2
Üye No: 175929
Uydu Alıcısı: Arçelik
Tuttuğu Takım: Besiktas
Aldığı Beğeni: 0
Beğendikleri: 0
Icon14 Pazarlamacıların Gözardı Etmemesi Gereken 5 Teknolojik Gelişme


Son zamanlardaki teknolojik gelişmeler, pazarlama ve reklam faaliyetlerini önemli ölçüde değiştirdi. İnternet gibi yeni medya kanallarının gelişimi, sektöre kendilerine en etkili medya kanallarını bulmak için yeni stratejiler ve araçlar yaratmaktan başka seçenek bırakmadı. Tüm bunları aklımızın bir köşesinde tutarak, gelin pazarlamacıların yeni trendlere ayak uydurabilmek adına gözardı etmemeleri gereken 5 teknolojik gelişmeye göz atalım.

1) Sosyal Medya

Reklamcılar her zaman markalarının üzerinde muazzam etki sahibi olan ağızdan ağıza pazarlama kampanyalarını yürütebilmek için sosyal medyadan faydalanmanın ne kadar önemli olduğunun farkında olmuşlardır. Sosyal medya reklamcılara müşterilerinin anlık etkileşimlerini gözlemleme ve bu etkileşime katkıda bulunma fırsatı verir. İstatistikler, insanların %14’ünün reklamlara itibar ettiklerini gösterirken, %78’inin diğer tüketicilerin tavsiyelerine güvendiklerini ortaya koymuştur. Dolayısıyla, müşterilerin etkileşimi küçümsenmeyecek derecede çift yönlü bir diyalog haline gelmiş ve markaların üzerinde önemli ölçüde etki sahibi olmuştur. Sonuç olarak, sosyal medya aracılığıyla online etki sahibi olan bu müşteriler, ağızdan ağıza reklamın bir parçası haline gelerek markaların en iyi reklamcıları olmuşlardır.

2) Online Video

Online medyanın ve YouTube gibi sitelerin yükselişiyle birlikte, reklam endüstrisi inanılmaz bir şekilde değişti. Videonun insanlar tarafından bir eğlence aracı olarak algılanması, reklamcıları online videoyu bir pazarlama aracı olarak kullanmaları için cesaretlendirdi. Markalar videonun düşük dağıtım maliyeti ve kolay paylaşımı sebebiyle viral videolar yaratmakta çok istekli. Bunun bir diğer nedeni, viral videoların sıradan insanları reklamcılar haline getirme gücüne sahip olması ve insanların beğendikleri videoları kendi çevreleriyle paylaşarak, dolaylı olarak markanın reklamını yapıyor olmaları.

3) Davranışsal Hedefleme

Davranışsal hedefleme, müşterileri bir ürün ya da hizmeti satın almaya ikna etmekte çok başarılı sonuçlar verir, çünkü reklamların müşteriler için daha uygun ve daha değerli olmasına imkan sağlar. Hedefli reklamcılık, reklam endüstrisine daha doğru tahminlerde bulunma ve daha doğru reklam stratejileri geliştirme imkanını verir. Lakin, davranışsal hedeflemeyi uygularken pazarlamacılar dikkatli olmalıdır, zira müşteriler internette izlenmekten rahatsız olabilirler.

4) Eylemleri Ölçebilme

Tıklama başına maliyet modeli (CPC) türediğinden beri, reklamcılar bu modeli kullanıcı eylemlerini ölçmek için kullanıyor. Eylem tabanlı sistem, reklamcılara, yalnız reklamlara tıklayarak marka ile etkileşime geçmiş müşteriler için ödeme yapma imkanı sunuyor. Bunun yanı sıra, CPC modeli sayesinde, pazarlamacılar yatırımlarının geri dönüşünü (ROI) daha kesin bir şekilde ölçebilme imkanı da buluyorlar.

5) Arama Motoru Optimizasyonu

Arama motoru optimizasyonu (SEO), webde insanların dikkatini çekebilmek için en etkili yollardan biridir. İstatistikler insanların çoğu zaman arama sonuçlarının yalnız ilk sayfasına baktıklarını gösteriyor. Dolayısıyla, SEO reklamcılar için daha hedefli müşteri adayı bulma ve müşterin daha uygun arama sonuçlarıyla karşılamalarını sağlama açısından son derece önemlidir.

http://www.wordego.com/blog/dijital-...olojik-gelisme

http://www.wordego.com/
rkaragoz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Cevap

Etiketler
etmemesi, gelişme, gereken, gözardı, pazarlamacıların, teknolojik


Şu an bu konuyu görüntüleyen kullanıcı sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Konu Araçları
Gösterim Biçimleri

Yazım Kuralları
Yeni konu açma izniniz yok.
Mesajlara cevap yazma izniniz yok.
Mesajlarınıza dosya / resim ekleme izniniz yok.
Mesajınızı değiştirme izniniz bulunmuyor.

BB kod - Açık
Yüz İfadeleri are Açık
[IMG] kodları Açık
HTML kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Varsayılan Zaman Aralığı: GMT +2. Saat 15:19.



Powered by: vBulletin Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005-2019 SupersatForum İnternational®, All Rights Reserved
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.2.2 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.
www.supersatforum.com Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir,
bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir,
yine de sitemizde yasalara aykırı unsurlar bulursanız Bize Ulaşın linkinden bildirebilirsiniz, şikayetiniz incelendikten sonra en kısa sürede gereken yapılacaktır.