SupersatForum  

Kaliteli hizmet almak için kral olmak gerekmiyor

 Gsm Operatörleri Katagorisinde ve  Turkcell Forumunda Bulunan  Kaliteli hizmet almak için kral olmak gerekmiyor Konusunu Görüntülemektesiniz.=>...


Geri Git   SupersatForum > GSM MOBİL DÜNYA > Gsm Operatörleri > Turkcell
Özel Arama

Cevap
 
LinkBack Konu Araçları Gösterim Biçimleri
Eski 16-05-2018, 13:06   #1 (permalink)
 
Katılım Tarihi: 11-01-13
Mesajlar: 538
Üye No: 157579
Uydu Alıcısı: Sunny
Tuttuğu Takım: Besiktas
Aldığı Beğeni: 42
Beğendikleri: 0
Varsayılan Kaliteli hizmet almak için kral olmak gerekmiyor


Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld”de EMEA Bölgesi (Avrupa - Orta Doğu ve Afrika) “En İyi Müşteri Deneyimi” ödülünün sahibi oldu. Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur, “Müşterinin kaliteli hizmet alması için artık kral olmasına gerek kalmadı, birinci sınıf servisi tüm müşterilerimizin hizmetine sunuyoruz” dedi.

Turkcell Global Bilgi, ilk iş olarak her bir çalışanın müşterilere hizmet verirken yaşatması gereken ortak duyguları belirledi. Bu duyguları müşterilerine yaşatmak ve en doğru şekilde hissettirmek için Türkiye’de ve dünyada uygulanmamış yenilikçi davranış modelleri yaratan Turkcell Global Bilgi, aynı duyguları çalışanlarına ve çalışanların ailelerine de yaşattı. Turkcell Global Bilgi, oluşturduğu yeni müşteri bağlılık programı sayesinde bir kez daha büyük ödülü kazanmaya hak kazandı.

“Seni Seviyorum Müşterim”

Sektörün dünyadaki en büyük otoritesi tarafından birincilik ödülüne layık görüldüklerini vurgulayan Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur, “Tamamen duygular üzerine inşa edilen yeni bağlılık programını tasarlarken müşterimize “seni seviyorum” demeyi çok istedik ve başardık. Programı hayata geçirirken hizmet sektörünün temellerinde mütevazılık, anlaşılabilir basit kurgular ve duyguların olduğunu bir kez daha görmüş olduk. Bu sayede müşterinin kaliteli hizmet alması için artık kral olmasına gerek kalmadı, birinci sınıf servisi tüm müşterilerimizin hizmetine sunuyoruz. Bu ödülü alırken her zamankinden farklı yaptığımız şey müşterilerimize yaşattığımız duyguları; çalışanlarımıza ve ailelerine de yaşatmak ve duygularımızı işin içine katarak kalpten dokunuşlar yaratmak oldu. Tüm çalışma arkadaşlarımı yürekten kutluyorum. Biz; müşterilerimiz, çalışanlarımız ve onların aileleri ile birlikte çok büyük ve güzel bir aileyiz” dedi.
desturbaris Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Cevap

Etiketler
almak, gerekmiyor, hizmet, icin, kaliteli, kral, olmak


Şu an bu konuyu görüntüleyen kullanıcı sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Konu Araçları
Gösterim Biçimleri

Yazım Kuralları
Yeni konu açma izniniz yok.
Mesajlara cevap yazma izniniz yok.
Mesajlarınıza dosya / resim ekleme izniniz yok.
Mesajınızı değiştirme izniniz bulunmuyor.

BB kod - Açık
Yüz İfadeleri are Açık
[IMG] kodları Açık
HTML kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Varsayılan Zaman Aralığı: GMT +2. Saat 05:54.



Powered by: vBulletin Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005-2018 SupersatForum İnternational®, All Rights Reserved



User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.2.2 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2018 DragonByte Technologies Ltd.
www.supersatforum.com Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir,
bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir,
yine de sitemizde yasalara aykırı unsurlar bulursanız Bize Ulaşın linkinden bildirebilirsiniz, şikayetiniz incelendikten sonra en kısa sürede gereken yapılacaktır.