Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : D-Smart Modüllü Üyelerin dikatine!



rselturk
05-07-2014, 22:19
Merhaba sevgili forum dostları! Burada sizlere sunduğum olay bir övgü ya da karalama değildir;yaşanmış ve sürmekte olan bir olgudur.Lütfen sizler de böyle değerlendirin!...
Aralık 2013 te Teknosa mağazasından "Dizi ve Belgesel" kanalları kapsayan iki yıl süreli D-Smart Modül aldım.Aslında pek te şikayetim yoktu.Zaman zaman cihazı restart ettiğimde modül ayarını yeniden yapmam gerekiyordu.Çünkü cihaz her restart tan sonra modülü tanımıyordu...
Dünya Futbol karşılaşmaları başlayınca Müşteri Hizmetlerinden arayarak "Daha sorunsuz yayın izleyebilmem için elimde C+Modülün ücretsiz değiştirileceğini ve en yakın D-Smart Bayiine gitmem gerektiğini" bildirdiler.Böyle bir öneriye ben de balıklama atladım.Yönlendirdikleri D-Smart Bayiine vardığımda "bu isteğimin saçmalık olduğunu söylediler ve hiç bir işlem yapmadan beni eliboş gönderdiler.40Km.lik yolu boşuna tepmiş oldum.
Dönüşümde olup-biteni müşteri hizmetlerine aktardım.Onlarda yeniden isim açıp,kaydederek D-Smart Bayiine gönderdiler.Her hangi bir sorun yaşadığımda da Bayiiden telefon açmamı ilettiler.İkinci değişim girişiminde Bayii yine güçlük çıkardı.Ben Merkez müşteri hizmetlerini arayacağım deyince,bu kez kendisi telefon açtı.Konuşuldu,tartışıldı ve sonuçta benim modül değiştirilip aktive edildi.Hiç bir ücrette alınmadı.Ben de bir sevinç görmeyin:İlk kez bir kurum kendiliğinden müşteri çıkarlarını gözetiyordu.Alışılmış bir durum değildi.Gel de sevinme!..
Eve geldim,modülü takıp cihaza tanıttım:on dakika sonra ekranda kocaman bir yazı:"C+Modül.Yazılım Sürümü Kontrol Ediliyor Lütfen Bekleyin!" Ardından ikinci bir uyarı:"Yeni Sürümlü Yazılım Algılanmadı!" Bu uyarılar 23 saniye aralıkla durmadan ekranın orta yerini işgal ediyor ve tv izlenemiyordu.Müşteri Hizmetlerini-teknik servisi altı kez aradım.Altı ayrı yöntem ve çözüm önerisi aldım.Ama hiç biri derdime derman olmadı.Tekrar Bayiinin yolunu tuttum:Bana "15 Temmuzu" beklememi söyledi.Ozaman yeni çıkacak yazılım ve frekans listesiyle sorunun aşılacağını söyledi.Modülü çıkarıp bir kenara koydum.Beklemedeyim..
Bu açıklamayı neden yaptım? Biliyorum ki,bana yapılan öneri modüllü üyelerin hepsine yapılmıştır.Değişim konusunda lütfen acele etmesinler.Sistemin oturmasını beklesinler,benim gibi mağdur olmasınlar.Sevgiler,saygılar...:wave:

Editor
05-07-2014, 22:21
15 Temmuzla ne alakası var bu olayın bayide saçmalamış

Hikmet™
05-07-2014, 22:35
Size CI+ destekli modül verilmiş ama cihazınız bu CI+ yı destekliyormu ona göre hareket etseydiniz. CI+ modül destekleyen cihaz fazla yok piyasada bir tek Goldmaster 1050 var oda çeşitli yazılımla destekliyor. Bunun haricinde dahili HD uydu alıcılı bir tv niz varsa onların modül girişini deneyin çünki çoğu tv ler CI+ desteklemektedirler.

weststars
05-07-2014, 22:36
15 temmuzda uydu frekans değişikliği var yeni transporter den güncelleme yapacak
sanırım eski frekansdaki güncelemeyi kapatmışlar demekki şansına 40 yılda bile olmuyacak bir iş gelmiş başınıza allah kolaylık versin.

cam modül günceleme yapmadan nereye takarsa taksın göstermez şuan turksat güncelleme datalarını kapattı bütün yayıncılar yenı frekanslarını aldılar eskı frekansları ayın 14 dü gece yarısı yeni frekanslara gececekler.

11844 MHz frekansı, Di*** V-polarizasyon, 2222 Sembol Oranı, FEC ¾ veya 11747 MHz frekansı, Yatay H-polarizasyon, 27500 Sembol Oranı ve FEC 5/6 değerleri girilerek “Şebeke Taraması” yapılması gerekmektedir.
14.07.2014 Tüm yayınlar kapanacak yeni her cıhazda bulunması gereken bu 2 frekans bulunması gerekiyor yoksa hıc bır cıhaz yayın bulmaz..

mert383
05-07-2014, 22:53
Yeni modülü promo smart kanalında bekletin sabaha kadar .yeni yazılım yüklensin.
Diğer forumda okumuştum .biri bu şekilde yaparak sorun aşılmış .bir deneyin bence .

rselturk
06-07-2014, 11:09
Dost bunu da denedim.Cihazım VU+UNO.Modülü destekliyor.Ses ve görüntüde sorunum yok.Sorun yukarıda belirttiğim gibi periyodik olarak gelen güncelleme uyarıları.Gece yatarken Smart Proma kanalı üzerinde cihazı açık bıraktım.8 saat açık kaldı.Teknik servisin bu konudaki önerisi;15-20 dakika yeterli deniyordu.Ama olmadı.
15 Temmuzu beklememin nedeni:Güya bu tarihte modüller için yeni yazılım beklentisi varmış.Teknik servisten bana iletilen bilgi,benim yaşadığım "modül güncelleme" sorununun değişimi yapılan pek çok müşteri nezdinde yaşandığı.Onlar bize iyilik yapalım derken,elimizdekini de aldılar..Ne iş ama!..:8[1]:







Yeni modülü promo smart kanalında bekletin sabaha kadar .yeni yazılım yüklensin.
Diğer forumda okumuştum .biri bu şekilde yaparak sorun aşılmış .bir deneyin bence .

uydu3405
06-07-2014, 11:38
Ben modüllü üyelere şunu söylemek istiyorum şayet bir probleminiz yoksa sakın cı+ olduğuna aldanıp düzeninizi bozmayın artı bir getirisi yok üstelik bu bir risk bakın arkadaşların başına neler geliyor cı+ modül bir artı getirmiyor ki.

erd16
08-07-2014, 23:19
arkadaşlar bu akşam bu olay benimde başıma geldi ben prosmart kanalının üstünde 2 dakika bekledikten sonra makinanın elektriğini kapatıp açtım bütün kanallar tekrar açıldı bilgilerinize