PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : LG tv alırken 40 defa düşünün



kayserli
24-01-2017, 22:10
2 yıllık 55'' LG TV min HDMI soketinden 1 tanesi içine düştü 2.side çalışmıyor konu hakkında LG müşteri hizmetleri ve exstra garanti yapılan Kutup Pazarlama ile görüştüm 2 yıl garanti dolduğu için Kutup Pazarlama ilgilendi ve soket ağrızasının müşteri kaynaklı olduğu ve garanti kapsamına girmediğini söylediler. Tamirinde 480 TL civarında ödemen olur dediler. Hiç kullanmadığım 1 defa kullanmak için taktığım HDMI yuvası içine düştü. Nette araştırdım bu arıza başka tüketicilerdede olmuş birtek bende değil Bana verilen cevap ters zorla mışınızdır dendi ben teknolojiyi bilmiyen ve soketi ters takacak kadar zekasız değilim. Üstelik bir de exstra garantiye para ödedim
konu hakkında Tüketici Hakem Heyetine baş vurup hakkımı aramak istiyorum.

Hikmet™
25-01-2017, 10:19
LG 50 PB 690V Plazma tv var onunda HDMI 3 slotu kendiliğinden bozuldu. Aynen sizin gibi servis çağırsam kullanıcı hatası diyecekleri içi çağırmıyorum. Daha sonra gerekli tamiratı ben yaparım başımı ağrıtmaya gerek yok.

kayserli
27-01-2017, 00:52
LG 50 PB 690V Plazma tv var onunda HDMI 3 slotu kendiliğinden bozuldu. Aynen sizin gibi servis çağırsam kullanıcı hatası diyecekleri içi çağırmıyorum. Daha sonra gerekli tamiratı ben yaparım başımı ağrıtmaya gerek yok.

tüketici hakem heyeti belge istiyor bana gelipde tutanak tutmadılar .şikayet var aracılığı ile şirkete bildirdik benim evime hiç gelmeden gelmiş görmüş gibi bana alttaki cevabı gönderdiler

Televizyonunuzda oluşan arıza teknik servis tarafından detaylıca incelenmiş olup, HDMI giriş yuvasının kırıldığı, içine göçtüğü ve metal kısımlarda hasar olduğu görülmüş ve arızanın garanti kapsamında olmadığı tespit edilmiştir.

konunun uzamasını istemiyorum ama arkadaşlarıda bu konularda uyarmak istiyorum .özellikle kutup pazarlamanın garantisinden uzak dursunlar

unalarman
27-01-2017, 09:12
Extra garanti uygulama,tüketiciyi yasal yolla dolandırmaktan başka bir şey değil.Buna benzer sorun telefonla ilgili olarak Teknosanın 300TL özel garantisinde başıma geldi.Paranın üstüne yatmak için çeşitli bahaneler uyduruyorlar.

Hikmet™
27-01-2017, 10:25
tüketici hakem heyeti belge istiyor bana gelipde tutanak tutmadılar .şikayet var aracılığı ile şirkete bildirdik benim evime hiç gelmeden gelmiş görmüş gibi bana alttaki cevabı gönderdiler

Televizyonunuzda oluşan arıza teknik servis tarafından detaylıca incelenmiş olup, HDMI giriş yuvasının kırıldığı, içine göçtüğü ve metal kısımlarda hasar olduğu görülmüş ve arızanın garanti kapsamında olmadığı tespit edilmiştir.

konunun uzamasını istemiyorum ama arkadaşlarıda bu konularda uyarmak istiyorum .özellikle kutup pazarlamanın garantisinden uzak dursunlar

Benim Sony Xperia Z1 im vardı telefonu aldım 4 ay sonra ekranı elimdeyken çatladı. Bak telefon elimdeyken ekran kendiliğinden çatladı herhangi bir darbe falan yok. Neyse garantiye yolladım Delta Servis (Allah belasını versin) 450 tl ücret talep etti. Dedimki ekran kendiliğinden çatladı inanmadılar telefonu geri istedim geldi ama garnti dışı bırakmışlar. Tüketici hakem heyetine gittim telefon incelenmesi için bilirkişi inceleyecek dedi bilir kişi incelemiş darbe sonucunda çatlamış raporu tutmuş. Ben hem o Delta servise hemde o bilir kişiye hakkımı helal etmiyorum. Tüketici hakem heyetide bazen işe yaramıyor.

mehmetkarahanl
27-01-2017, 14:36
Garanti belgesi artık her donanımı oluşturmayacak anlaşılan
devlet bu konuya el atması gerekir
yoksa madurlar yükselecek