PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni 911 Turbo



COEMAR
05-02-2007, 16:08
Only the registered members can see the link 911 Turbo’nun üstün kapasitesi, oldukça farklı dış mekanın içine zarif bir şekilde yerleştirilmiştir. Bir yandan otomobilin benzersiz atletik yapısını işaret ederken, öte yandan da 911 özelliklerini açık bir şekilde korur. Only the registered members can see the link

Only the registered members can see the link



Tasarım
Entegre temizleme sistemleriyle, standart olarak sunulan Çift-Xenon farlar kompakt ve şık olup, yeni ön bölüm tasarımına zarif bir şekilde dahil edimiştir. Ön etek çıkıntısı, dış havalandırma kanallarında yer alan yüksek performanslı LED göstergeleri ile tamamen yeni bir gelişimdir. Kompakt ön sis lambaları ise, ön etekliğin dış kenarlarına yerleştirilmiştir.
Kapıların arkasına doğru konumlanan yan hava giriş kanalları, ikiz ara soğutma birimine mükemmel bir hava geçişini temin ederler. Ön ve arka fren tertibatlarındaki hava soğutma kanalları da aynı ölçüde verimlidir. Bu geliştirilmiş soğutma sistemi, standart fren sisteminin muhteşem performansı açısından önemli bir faktördür.
Otomobilin gövdesi, öne göre arkada çok daha geniştir. Daha geniş lastiklerle birlikte geniş tekerlek izi, muazzam bir yanal hakimiyet sergilemektedir. Motor kapağı da tamamen yeni bir tasarımla sunulmakta ve iki düzlemli, entegre arka spoyler ile öne çıkmaktadır. Üst kanat bölümü yaklaşık 120 km/s (75 m/s)’lik hızlarda otomatik olarak kalkar ve 60 km/s (37 m/s) civarında da iner.
Arka eteklik çıkıntısının tasarımı yeniden düzenlenerek, otomobilin geri kalanı ile kaynaşması sağlanmıştır. Yana hava çıkışları ve tam olarak çevrelenen ikiz egzoz borusu, otomobilin içindeki gücün açık bir göstergesidir.
Gövdenin yan bölümlerindeki siyah renkli plastik tabanlar ise sıçrayan taşlara karşı etkin bir koruma temin etmektedir. Dört tekerlekten çekiş sisteminin tasarımı, otomobilin dışına zarif bir şekilde uyum sağlamıştır. 19 inç dövme alaşım jantlar, standart iki tonlu cilanın yanısıra, geniş, düşük profilli lastiklere sahiptir. Standart lastik ebatları, önde 235/35 ZR 19 (ön) ve arkada 305/30 ZR 19’dur.
Otomobilin iç mekanı aynı ölçüde iddialı olup, bütünüyle kullanıcıyı merkez alarak tasarlanmıştır. Yüksek kaliteye sahip yüzeyler arasında, standart olarak temin edilen elektrikli koltukların yanısıra, gösterge paneli, kapılar ve arka yan panellerde sunulan deri kaplamalar bulunmaktadır.
İki spor koltuk seçeneği de ayrıca mevcut olup, bunların birinde uyarlanabilir ayar sistemi yer almaktadır. Standart donanım paketine, yeni vites topuzu tasarımı – 911 Turbo için özel olarak geliştirilmiştir – ve 40 mm’lik yükseklik ve derinlik ayarlı üç kollu spor direksiyon simidi de dahildir.
Yeni 911 Turbo’nun genel tasarımı, bu çarpıcı otomobilin devam eden evriminde bir başka yeni aşamayı ortaya çıkarır. Temel araç konseptinin ayrılmaz bir parçası olarak her bir ayrıntı, gücün, hakimiyetin ve konforun doğrudan birer ifadesidir.
Aerodinamik Özellikler
Aerodinamik yapı, arkada pozitif bastırma kuvveti ile olağanüstü iyi bir dengeye sahiptir. Sadece 0.31 gibi bir değerle rüzgar sürtünme katsayısı da etkileyici şekilde düşüktür. Aerodinamik ve son derece hafif yapısıyla yeni 911 Turbo, üstün performansın yanısıra mükemmel bir yakıt ekonomisi de sergiler.
Sürüş Sistemi
911 Turbo, motor performansı açısından en yüksek beklentileri karşılamaktadır. Klasik, sıralı-altı silindirli motoru 3.6 litrelik bir hacimle 6,000 d.dak.’da 480 bg (353 kW) güç çıkışı üretir. 620 Nm’lik azami tork 1,950 ile 5,000 d.dak. aralığında temin edilebilir.
Bu kapasiteyi elde etmek için VarioCam Plus’ı, Değişken Türbin Geometrisi (VTG – benzinli bir otomobilde sunulan tamamen yeni bir teknoloji) ile donatılan ikiz turboşarj üniteleriyle birleştirdik. Standart olarak, mevcut manuel vites kutusuyla yeni 911 Turbo’nun 100 km/s’e (62 m/s) erişmesi için sadece 3.9 saniye gerekir.
En yeni, opsiyonel Tiptronic S şanzımanı ile donatılan otomobil standart hızlanmada 0.2 saniye daha hızlıdır. 200 km/s (124 m/s) referans zamanına varış süresi, sırasıyla 12.8 saniye ve 12.2 saniyedir. Her iki şanzımanla da azami sürati 310 km/s’tir (193 m/s).
Teknik Özellikler
Silindir sayısı 6
Hacim 3,600 cm³
Motor yapısı/ Sürüş Arka konumlu
Azami. Güç (DIN) 353 kW (480 bg)
Azami. tork 620 Nm (Overboost: 680 Nm)
devir dakika 1,950 - 5,000 1/dak
Sıkıştırma oranı 9.0 : 1
Charge cycle Two-stage resonance intake system
Manual Tiptronic S
Performans Azami hız 310 km/h
Hızlanma 0 - 100 km/h 3.9 s
Hızlanma 0 - 160 km/h 8.4 s
Esneklik 80 - 120 km/h 3.8 s
Manual Tiptronic S
Şanzıman 6 ileri manuel vites
Tiptronic S Opsiyonel
Manual
Gövde Uzunluk 4,450 mm
Genişlik 1,852 mm
Yükseklik 1,300 mm
Dingil mesafesi 2,350 mm
Sürtünme katsayısı (Cd) 0.31
Yüksüz ağırlık (DIN) 1,585 kg
Yüksüz ağırlık (AB direktifi) 1,660 kg
İzin verilen toplam ağırlık 1,950 kg
Manual
Kapasiteler Yakıt tankı kapasitesi/ rezerv 67 l
Manual
Yakıt tüketimi Şehir içi l/ 100 km (mpg) 18.8 l/100 km (15.0 mpg)
Non-urban 9.5 l/100 km (29.7 mpg)
Price GBP 97,840.00 incl. VAT