PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Çalinan Hotmail Adresİnİ Gerİ Almak

umsado
18-01-2006, 03:30
1.ADIM:

1.ADIM'da HOTMAIL YARDIM'a durumdan ve mağduriyetimizden bahsetmemiz gerekiyor.

Asağıdaki dökümanı
'passport@css.one.microsoft.com'
adresine email atacağız. (Türkçe anlatımları çıkartmayı unutmayın.)

"
SUBJECT: My account login information is stolen!

Hi,

I am really in a terrible condition because my password and login name is stolen and the person who stole it has also changed my hint question.

I am very anxious about this condition because there were also lots of mail from private friends. My private life secrets can be used by these evil-minded people! I am really damaged. Pls help me of course that I have all my personal information. It has been "KAC GUN OLDUYSA CALINALI" days and I could at last find your email address. What must I do? Pls help me…

Name: "KAYITTAKI ADINIZ VE SOYADINIZ"

My login name: "XXXXXX@hotmail.com" (CALINAN EMAILINIZ)

My old password was: "XXXXXXXX" (ESKI SIFRENIZ SON OLANI)

Using this mail address for "X" (KAC YILDIR KULLANDIGINIZ) years nearly…

This is my "big brother’s" (KARDESINIZIN MAILI ILE ULASACAKSANIZ AYNI KALIYOR,YOK KENDINIZE YENI HOTMAIL VS ACTIYSANIZ BURAYA "my own" YAZIN) mail address, "Isim Soyisim" (MAIL SAHIBININ ISMI - KAYITLI OLANI). You can reach me from here in safe. Pls help me…

Best Regards.

"ADINIZ

ADRESINIZ

ULKENIZ (BU BILGILER KAYITLI OLANLARLA UYUSMALI)"

Mail me by this address:

"CEVABIN GELMESINI ISTEDIGINIZ EMAIL ADRESI"

"BU MAIL SAHIBININ KAYITLI ADI"
"

Bu sayfadaki işlemi yaptıktan sonra, gelecek olan sorular icin 1 saat ile 48 saat arası bekleyeceksiniz.

ADIM 2:

Aşağıda size gelecek olan mailin bir örneği var. Unutmayın bu sefer aşağıdaki örneği kopyalayıp göndermeyeceksiniz, size gelen emaili (aşağıda verilenin aynısı gelecek) düzenleyip cevap olarak ayni mail adresine direkt olarak "REPLY" etmeniz gerekmektedir!İsterseniz başına yeşil ile yazılı bölümü kopyalayıp yapıştırabilirsiniz. Daha insani olur.

Bu mail üzerinde ilgili soruların altına mümkün olduğunca net ve kesin bilgiler yazmaya çalışın hatırlamıyorsanız sallamayın, "NOT SURE" (Emin değilim) yazın:

"
THANK YOU for your attention! I gave informations that you want from me as more as possible. Please help me!!!!

Regards�
" Buraya kayıtlı olan adınızı ve soyadınızı yazın"

---------------------------------------------------------------------------------

From: Microsoft .Net Passport Support [mailto:XXXXXXXX@css.one.microsoft.com]

Sent: Saturday, March 05, 2005 6:30 AM

To: XXXXX@hotmail.com

Subject: XXXXXXXXXID - RE:My account login information is stolen!!!Help Pls!!!!

Hello,

Thank you for writing to Microsoft .NET Passport Customer Support.

This is xxxxx; I'm sorry to learn that you have encountered signing in concern with regards to your xxxxx@hotmail.com .NET Passport account as you feel that it has been compromised since your password and secret question/answer has been changed. I know how important this matter is for you and I will provide the necessary assistance that you need.

For us to investigate your concern, we will need your cooperation by verifying your account ownership. To do this, please provide the following information completely and accurately:

- First and Last Name

"ADINIZ SOYADINIZ"

- Sign-in name (the account you are havinng difficulties with)

XXXX@hotmail.com (ÇALINAN EMAILINIZ)

- Date of birth (Month/Date/Year)
"22/05/1977"

NE GİRDİGİNİZDEN EMİN DEĞİLSENİZ ALTTAKİNİ YAZIN:

My own date is "22/05/1977" (TIRNAK İÇİNDE GERÇEK DOĞUM TARİHİNİZ OLSUN) but I am not sure that I used it or not?

- Country or Region

"TURKEY" (ÜLKE KAYITLI OLAN)

- State

TURKEY-"ŞEHİR KAYITLI OLAN" Not USA

- ZIP or Postal Code

"POSTA KODUNUZ" (EMIN DEĞİLSENİZ PARANTEZ İÇİNDEKİ CÜMLEYİ YAZIN VE GERÇEĞİNİ EKLEYİN.) (Not sure what I entered then)

- Approximate date of last successful siggn-in

"SON BAŞARILI GİRİŞ TARİHİNİZ"

-Approximate date of account registrationn

"KAYIT YILINIZI HATIRLIYORSANIZ AYI İLE" OR:"03/2002" GİBİ

- List of as many former passwords you used with this account as far back as you can remember

"KULLANDIĞINIZ TÜM PASSWORDLARI VİRGÜLLE AYIRARAK YAZIN" (123456,DD3443,... GİBİ)

TEK PASSWORD KULLANDIYSANIZ ALTTAKİ KALSIN: *BU ÇOK ÖNEMLİ*

I AM CERTAINLY SURE ABOUT THIS MY OWN PASSWORD WAS �XXXXXXXX�(PASSWORDU BURAYA YAZIN) AND I NEVER CHANGED IT FOR YEARS!

- List of Secret Questions and Answers yoou used with this account as far back as you can remember

ESKİ GİZLİ SORUNUZU YAZIN HATIRLAMIYORSANIZ ALTTAKİ CÜMLE KALSIN.

I CANT REMEMBER MY HINT QUESTION BEC I WAS NEVER USED IT BEFORE FOR YEARS SORRY�

- List of as many of your Folders as you can remember

KULLANDIĞINIZ KLASÖRLERİNİZ VARSA BURAYA İSİMLERİNİ YAZIN! *VARSA BU ÖNEMLİ*

- The name of your Internet Service Proviider. If you access your account from outside your home, please include the name of the organization.

INTERNET SERVİS SAĞLAYICINIZI YAZIN.

- Your IP address. You may check it by gooing toOnly the registered members can see the link Kindly provide as many as you can.

IP ADRESİNİZİ YAZIN, DİNAMİKSE, "DIAL UP" VEYA "ADSL" OLUP OLMADIĞINI BELİRTİN.

Please note that this information needs to be complete and accurate so we can thoroughly review your account. This may be time consuming on your part but please understand that we only want to ensure the security of your account.

Thank you for your patience and we look forward to your response.

Please remember that we are always available to address your issues with .NET Passport so that everyday is a worry-free experience.

Sincerely,

Microsoft .NET Passport Customer Support Representative

Bu işlemi de yaptıktan sonra, gelecek olan şifremiz için 1 saat ile 48 saat arası bekleyeceksiniz.
Bu süre içinde şifre emaili gelmezse ya başkasının hesabıyla uğraşıyorsunuz ya da özellikle önemli bir soruda hatalı bilgi gönderdiniz demektir. Bu adımı tekrarlayın.

ADIM 3:

Şifre emailiniz geldiyse;

ŞöyLe bir mail gelicek [PAROLANIZ]

Aşağıda size gelecek olan mailin bir örneği var.

" Dear xxxx,

Thank you for writing back to Microsoft .NET Passport Customer Support and for providing us the information we need. This is xxxx and I appreciate the opportunity to assist you in regaining access to your account.

I have checked the details you have sent us and compared it with the ones stored in your Hotmail account. I am glad to tell you that since the information you have provided match, I have reset the password on your xxxx@hotmail.com account to: waxvZxx8fc <--- NASIL DA PARLIYOR BAKSANIZA YENİ ŞİFRENİZ? 1)Kopyalayın bakalım..

Helpful tips when using this password:

- Copy-paste the temporary password givenn above
- Make sure that there are no spaces befoore or after the password
- Passwords are case-sensitive

When you regain access to your .NET Passport account, you should change your password and for added security you should change your secret question and answer.

To change your password:

1. Go to: Only the registered members can see the link <-- 2) Geçici şifrenizi kopyaladıktan sonra buraya tıklayın!

Note: If you are not yet signed in at this time, click the .NET Passport sign-in link.

2. Click "Change my password" under "I want to change something" section. 3) Açılan explorer'dan "Şifremi değiştir" ya da "Change my password" linkine tıklayın!

3. Type your current password and new password information (the Old Password refers to the current/temporary password given to you).
4) Geçici şifrenizi şifre bölümüne yapıştırın adres yerine de çalınan emailinizi yazın.

5) Continue'ya basın.
4. Click "Continue."

5. Click "Change my secret question". Follow the instructions and then click "Continue".

Note: Your secret answer cannot be the same as your password.

To increase the security of your account, I suggest that you .... diye devam eder... Sincerely, xxxxx Microsoft .NET Passport Customer Support Representative

!..ARTIK ADRESİNİZ TEKRAR ELİNİZDE ..!

fa77
18-01-2006, 10:46
oooooohooooooooooo oooooooooooooooooo bunları yapana kadar yeni bi adres daha iyi olmazmı
hem herkesi hotmailinize eklememek lazım eklediğiniz an şifre gidiyor tabi karşınızda ki size kılsa :)
sevgiler......

umsado
18-01-2006, 13:37
oooooohooooooooooo oooooooooooooooooo bunları yapana kadar yeni bi adres daha iyi olmazmı
hem herkesi hotmailinize eklememek lazım eklediğiniz an şifre gidiyor tabi karşınızda ki size kılsa :)
sevgiler......

Dostum bazılarımız adreslerine çok düşkündür,birde haksız yere maile butür bir saldırı gelince insan sinir oluyor üstüne üstüne gidiyor.

ali_49
12-06-2006, 15:25
bu msn calındı nasıl alalım catevin@hotmail.com
bana yardım etsen sevınırım bu msn den haber beklıyom ali_4108@hotmaail.com

memoli81
14-06-2006, 22:48
bunu almak i&#231;in gizli soruyu bilmen lazım...

Ödül Avcısı
14-06-2006, 22:49
Tabi ki değiştirmemişse &#231;alan zat.

muammer
07-02-2007, 17:21
Arkadaşlar

Sonsuzluk
07-02-2007, 17:50
Önce paylaşım için umsado arkadaşa tşk ederim.. Muammer arkadaşım sende hoş geldin aramıza. İnşallah yeni bi şeyler öğrenir ve öğrendiklerini yada bildiklerini de bizimle paylaşırsın. Soruna gelince garip ve üzücü bi durum. Bana sorarsan yapman gereken tek şey kız arkadaşının msn sinde kayıtlı olan kişilere ulaşarak o msn adresini engellemelerini söyleyebilirsin. Yada umsado arkadaşın yazdıklarını bi dene istersen belki olur <ŞaNŞ>..

ufuk
07-02-2007, 18:03
Arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım herkeze selam. Adım muammer atik ben club nokia teknik servis teknisyenim nokia cihazlarınız ile ilgili hertürlü sorunuza cevap vermeye hazırım arkadaşlar benim bi sorunum var helal süt emmemiş aşşağılık bir insan benim nişanlımın msn şifresini çalmış ve gizli sorusunuda değiştirimiş eski gizli sorusu annenizin doğum yeri sorusuna cevab samsun idi ama şimdi deşmiş ben birçok yerden destek alarak bu sorunumu çözmeye çalıştım fakat olmadı eğer bu konuda yardım edebirseniz beni fazlasıyla memnun etmiş olursunuz çünkü şifreyi çalan şerefsiz kayıtlı kişilere yazılar yazıyor ve hiç olmayan yazılar bunlar inanın duygu sömürüsü yapmıyorum inşallah hiçbirinzin başına böyle bi olay gelmez ama inanın zor bir durum eğer değerli vaktinizi ayırıp bana yardımcı olursanız bana büyük bir iyilik yapmış olursunuz size çalınan mail adresini yazıyorum. ebrukarli_55@hotmail.com yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

yeni bir msn adresi alın,kayıtlı kişilerde eski msn adresini silsinler

olgun28
07-02-2007, 18:45
arkadaslar msn ardesı calınanlar bana ulassın cunku benım basımdanda gectı boyle olay ama ben gerı aldım sızlerede yardımcı olurum...........antrofor_no-@hotmail.com

engin67
22-05-2007, 09:10
arkadaslar msn ardesı calınanlar bana ulassın cunku benım basımdanda gectı boyle olay ama ben gerı aldım sızlerede yardımcı olurum...........antrofor_no-@hotmail.com

aşağıda muammer arkadaş var ona yardımcı olabilirsin

taraftar
17-12-2009, 23:15

ben gizli soru yerleri bile cıkmıyor direk calınan adsrese şifreyi gönder cıkıyor ve calınan adresi calan kullanıyor herkese slm yazıp nasılsın diyorr