Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : polo 1.4 stop etmesi



mugumrah
29-01-2008, 21:07
Arkadaşlar bende 2000 model polo 1.4 (benzinli) var.Durma,yavaşlama ve vites değişikliklerinde motor stop ediyor.aynı sorunu yaşayan varmı sorun neden kaynaklanıyor

turhan081
29-01-2008, 21:13
Rolenti ayarını kontrol ettiriniz düşük olabilir..birde arabanız elektronik ateşleme sistemi ile çalışıyorsa enjeksiyon sistemine baktırın benzin filtresi dolmuşta olabilir.

mugumrah
29-01-2008, 21:15
rölanti ayarı düşük değil,interneti şöyle bir araştırdım boğaz kelebeği sorunu olabilir diye yazılarokudum...

turhan081
29-01-2008, 21:20
Boğaz kelebeği sorunu olacağını zannetmiyorum avans ayarlarından da olabilir.Bu ilk çalışmadada yapıyor ve stop ederken de geri çalışmasına neden oluyorsa bilinki avans ayarı bozulmuştur.Ben büyük bir ihtimalle avans ayarından olacağını tahmin ediyorum tabi diğer mesajımda yazdığım benzin filtresi kirlenmemişse....

mugumrah
29-01-2008, 21:22
ilk çalışmada yapmıyor,sadece vites değişikliklerinde araç stop ediyor...

turhan081
29-01-2008, 21:25
Dediğim gibi arkadaşım sen bence avans ayarına baktır baştan olmazsa başka yerlerden aranabilir

mugumrah
29-01-2008, 21:27
Dediğim gibi arkadaşım sen bence avans ayarına baktır baştan olmazsa başka yerlerden aranabilir

bilgi için teşekkürler...

ekoo
29-01-2008, 22:01
bende 2000 model polo 1.4 benzinli var ama öyle bir sorunla karşılaşmadım
kilometre kaçta arkadaşım bendeki 96.00 binde

ahmeTTaşar
29-01-2008, 22:33
aynı sorun bizim araçtada var dı aynen dediğin gibi yavşlayınca ışıklarda ve dönemeçlerde stop ediyordu daha 2 gün önce tamirciye götürdük tamirci rolanti memesi sorunlu dedi 15 ytlye bir rolanti memesi aldık ve takdırdık sorun düzeldi.bu parça benzin akışını ayarlıyormuş arızalandığı zaman ya arabayı çok sarsıyormuş yada stop ediyormuş tamircinin söylediği bu.tabi ki bilemiyorum senin ki de aynı sorunmu araçlarla pek bir bilgim yok çünki.

mugumrah
29-01-2008, 23:16
bendeki aracın kilometresi 81000 km.

ozturk25
30-01-2008, 00:08
Arkadaşım o bahsettiğin olay boğaz kelebeğinden. Aynısı arkadaşımdada oluyodu.
Klasik bir sorun o.

mugumrah
30-01-2008, 00:20
evet, ben de boğaz kelebeğinden olduğunu tahmin ediyorum...

mugumrah
30-01-2008, 00:23
bu konuda bilgi veren tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum,ilginiz için sağolun...

sro071
30-01-2008, 00:43
arkadaşım sorununu servise giderek yada iyi bir tamirci arkadaşa giderek halledersin ne burda arıyorsun burası senin arabayada tyazılım atabiliriz o zaman

mugumrah
30-01-2008, 12:21
arkadaşım sorununu servise giderek yada iyi bir tamirci arkadaşa giderek halledersin ne burda arıyorsun burası senin arabayada tyazılım atabiliriz o zaman

elbette sorunun çözümü tamircide,fakat konu hakkında bilgisi olanların bilgisine başvurulacağı yer de burası...

Volkan
30-01-2008, 23:39
forumda her şey paylaşılıo sonuçta herkez sorununu tamircide çözüo ama tamirciye gitmeden önce bir bilgi almak en iyisisdir.

ben her zaman bir konu için bir kurum veya kişiye başvurmadan önce bir araştırma yaparımki en azından karşımdaki kişinin bana yaklaşım tarzı daha aklı başında olsun.

araştırmak ve konu hakkında ön bilgi her zaman iyidir.

ayran
31-01-2008, 00:41
forumda her şey paylaşılıo sonuçta herkez sorununu tamircide çözüo ama tamirciye gitmeden önce bir bilgi almak en iyisisdir.

ben her zaman bir konu için bir kurum veya kişiye başvurmadan önce bir araştırma yaparımki en azından karşımdaki kişinin bana yaklaşım tarzı daha aklı başında olsun.

araştırmak ve konu hakkında ön bilgi her zaman iyidir.

çok haklısın katılıyorum sana :smiles24:

mugumrah
07-02-2008, 15:40
forumda her şey paylaşılıo sonuçta herkez sorununu tamircide çözüo ama tamirciye gitmeden önce bir bilgi almak en iyisisdir.

ben her zaman bir konu için bir kurum veya kişiye başvurmadan önce bir araştırma yaparımki en azından karşımdaki kişinin bana yaklaşım tarzı daha aklı başında olsun.

araştırmak ve konu hakkında ön bilgi her zaman iyidir.

teşekkürler...

esat77
07-02-2008, 17:28
Rolantİsİnİ Bİ Kontrol Ettİr

burcin2003
26-12-2008, 18:30
slmlr.

ben de 7 yıl boyunca 2001 model 1.4 comfortline polo kullandım. bu araçların "satıcılar" tarafından söylenmeyen en büyük sorunu, küçük hacimli ve 15.000 km gibi uzun periyodik bakımlı araç olmaları nedeni ile boğaz kelebeği kirlenmesine ve hava filtresi tıkanmasına çok hassas olmaları. türkiye genelinde yolların oldukça tozlu çamurlu olduğunu düşünürsek, 5-6.000 km de araçların hava filtresi ve boğaz kelebeği kirlenmekte, düzgün açılıp kapanmadığı için, aynen aşağıda belirtilen sorunları başınıza getirmektedir.. özellikle yüksek süratte yapılan vites değişikliklerinde viraj içinde, kavşakta v.s. stop etmiş, direksiyonu çalışmayan, freni hemen şişen bir araç ile başbaşa kalıyorsunuz.

bunu sorduğumda verilen cevap türkiye de benzinler kirli v.s.'ler gibi hikayeler... tamam da kardeşim bu araçlar ithal edilirken bu ülkenin koşullarına uygun hale getiriliyor, getirilmesi gerekmiyor mu?

demek ki bu uyum doğru şekilde yapılmıyor maliyetten kaçılıyor.

43 yaşında bir araç kullanıcısı olarak, 1985 lerde ilk araçlar ithal edildikten 3-5 ay sonra bir çok markada çok ciddi sorunlar çıktığını hatırlıyorum.

gelelim bu aracın sorununu nasıl hallederiz..

araç 5-6.000 km ye geldiğinde isteksiz davranıyor ve yakıt tüketimi artıyor..

çözüm çok basit..

kenardaki bir vw servisinde bile hallediliyor.

10-15 mio'ya hava filtresini değiştirip, sprey ile boğaz kelebeği temizlendiğinde, inanın araç sanki servisten çıkmış gibi seyirtiyor.

polo da çok daha başka sorunlar yaşadım ve yeni aracım bir ford focus...

vw ciler peşimden çok koştu ama, hem izmir gönen hem de doğuş oto ile çok ciddi problemler yaşadım.

şu anki aracımdan oldukça memnunum...

ama bu araçta da aynı olayı yapıyorum.
inanın, türkiye şartlarında 15-20.000 km bakım periyotları çok uzundur ve en azından yarı periyotta hava fitresini değiştirmekte fayda var.

syglr, iyi yıllar.