Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kim Yetkiliyse ondan cevap lütfen



senolusta
01-12-2008, 22:34
Sizce Etik Olarak Ne Yapılmalı

Kim Yetkiliyse ondan cevap lütfen Arzalı ve Garantili ürün merih videoya yollandı kargo ile ücret kim ödeyecek garantili ürünün Ve ben Toptancıyım sorunla karşılasıyorum ve çok iyi tanıdıgım halde merih videoyu toptanda satmış oldugum arzalı ürünü bayi bana verdi bende bunun üzerine arzalı olan 4 adet cıhazı merihvideoya yoladım tabiki ödeme li olarak bana kargodan cevap geldi merihvideo yollamış oldugunuz ödemeyi ve ürünü kabul etmiyor ücret size gelsinmi bende ücretini öderim dedim servis gitsen elinde yedek malzeme olmadıgı için yapamıyor bunu fabrikaya yolluyacagız diyiyor ve bana merihvideo firmasını savunan arkadaslar istanbulda ben bu sorunla karsılasıyorum anadolunun ücra kösesinde olan insan ne yapacak evet tabiki hakkımı savunmak için tüketici haklarına müracatta bulunacam sonucunu burdan siz degerli meslektaslarımla paylaşacam yazıklar olsun

kucer06
01-12-2008, 22:45
Üzüldüm kardeşim sorununun çözülemediğine.Bundan ne anlam çıkıyor.Demekki asıl cihazın ne yapabildiğine değil o cihazı üreten firmanın ürettiği cihazın arkasında durup durmadığına bakacağız.Boştan yere bu gibi firmaların reklamını yapmayacağız doğruları anlatacağız vatandaşı uyandıracağız bu tür firmaların palazlanmasına fırsat vermeyeceğiz.Zaten geçen fuarda standlarına gittim hiremco serisini inceliyeyim diye sadece bir tane cihaz koymuşlar ve oradaki kişinin cihaz hakkında benim kadar bilgisi yok.O zaman anladım ki firmada iş yok.

Hilmi
01-12-2008, 22:56
valla şaşırdım şenol usta Merih video'dan ve teknik desteğinden çok memnundum cihazlarında herhangi bir sorunla karşılaşmadım bu güne kadar fakat senin yaşadıkların düşündürücü ve üzüntü verici kesinliklede haklısın şikayetinde Kucer üstadın dediği gibi mühim olan cihazı sattıktan sonra arkasında durabilmek....!!!!

senolusta
01-12-2008, 22:59
Ya Bakın beni hepiniz az çok tanırsınız ben su anda toptan iş yapmaktayım tabiki arzalı ürün olacak baska ürün de satıyorum arzalı oluyor fabrikaya yolluyorum gereken yapılıyor ne yapmalıydım arzalı ürünü fabrikaya yollamak servis cözemiyor servis şunu diyiyor fabrikaya yollarım kargo ücret size ait bende bunun üzerine fabrikaya kendim yolladım FİLO PENDİK ŞUBESİ bana ücret ödemeyiz siz ödüyeceksiniz yoksa ürün almıyoruz size geri yolluyoruz bende ücret geri istedim bu garantili ürün bunun ücretini sen ödüyeceksin merih video senin servislere destegin yok hiçbir serviste yeterince yedek malzemen yok destegin yok cekilmişsiniz kenarı tüketici zorda satan zorda vurdum duymazlık ondan sonra neden kızıyorsun derler takdir sizlerin degerli meslektaşlarım

Burdan bircift sözümde fabrikaları savunan forumlara tüketicinin degerli meslektaslarımızın sorunlarını dinliyecekleri yerde engel olmasınlar ondan dolayıdırki hangi forumda oldugunuza DİKKAT edin degerli meslek taslarım bu sorunlar sizlerinde basınıza gelebilir bizler birbirimize destek olmaz ise kimsede destek olmaz basınızı agrıttım hepinizden özür diliyorum

kucer06
01-12-2008, 23:42
Kimse yanlış anlamasın hiç bir firmayı savunmuyorum ama bu konuda next'in üzerine tanımıyorum hemen hemen her hafta izmirden istanbula cihaz gönderiyorum hiç bir sorun yaşamadım anında tamir oluyor veya değişiyor geri geliyor.

badtempered
01-12-2008, 23:46
Ya Bakın beni hepiniz az çok tanırsınız ben su anda toptan iş yapmaktayım tabiki arzalı ürün olacak baska ürün de satıyorum arzalı oluyor fabrikaya yolluyorum gereken yapılıyor ne yapmalıydım arzalı ürünü fabrikaya yollamak servis cözemiyor servis şunu diyiyor fabrikaya yollarım kargo ücret size ait bende bunun üzerine fabrikaya kendim yolladım FİLO PENDİK ŞUBESİ bana ücret ödemeyiz siz ödüyeceksiniz yoksa ürün almıyoruz size geri yolluyoruz bende ücret geri istedim bu garantili ürün bunun ücretini sen ödüyeceksin merih video senin servislere destegin yok hiçbir serviste yeterince yedek malzemen yok destegin yok cekilmişsiniz kenarı tüketici zorda satan zorda vurdum duymazlık ondan sonra neden kızıyorsun derler takdir sizlerin degerli meslektaşlarım

Burdan bircift sözümde fabrikaları savunan forumlara tüketicinin degerli meslektaslarımızın sorunlarını dinliyecekleri yerde engel olmasınlar ondan dolayıdırki hangi forumda oldugunuza DİKKAT edin degerli meslek taslarım bu sorunlar sizlerinde basınıza gelebilir bizler birbirimize destek olmaz ise kimsede destek olmaz basınızı agrıttım hepinizden özür diliyorum

ilgili siteye atıfta bulunmasak bence iyi olur.

Firmanın teknik sorumlusu oldugu için orada o yüzden o halde bence pek takma :D

bulletfromhell
02-12-2008, 02:02
ben profesyonel değilim,sadece amatör bi uydu ve elektronik cihazların kullanıcısıyım ancak şunu söylemek isterim : toptan yada perakende ürün satan esnaf arkadaşlarımız, lütfen sattığı malın arkasında durabilen firmaların mallarını dükkanlarınıza alın...hem tüketicinin başı ağrımaz,hemde sizin başınız ağrımaz...

f47xfenerli
02-12-2008, 02:27
normalde şu şekildir bağlayıcılık eğerki bir ilde teknik servis
desteğı sunamıyorsa ithalatçısı sorumludur herşeyinden buna
kargo masrafıda dahil yok servis varsa karşılamaz yasalarla
korunan bir durum bu.gerçi bir çoğunuz bu ülkede kimse takmıyor
diyebilir kağıt üzerinde yazan ama en azından hak aranabilir bu şekilde...

f47xfenerli
02-12-2008, 02:33
ben profesyonel değilim,sadece amatör bi uydu ve elektronik cihazların kullanıcısıyım ancak şunu söylemek isterim : toptan yada perakende ürün satan esnaf arkadaşlarımız, lütfen sattığı malın arkasında durabilen firmaların mallarını dükkanlarınıza alın...hem tüketicinin başı ağrımaz,hemde sizin başınız ağrımaz...

güzel diyonda bunu siz seni tenzi ederim anlatamıyoruz
kulanıcıya işin birde oboyutu var falan cihaz çıkmış biyor
illaki onu isterim ne yaparsın mecburen bulunduruyoruz
yoksa gidip illaki başka yerden alıyor sen sabaha kadar
bu cihazın garantı şartları sizi üzer almayın desende
müşteri şartlanmış geliyor alacağı cihaza...

capanoglu36
02-12-2008, 11:54
Şenol utam haklısın ve bziler ne olduğunu nerden geldiğini destek varmı yokmu servis varmı araştırmadan sormadan alırız Sonrada avazımız çıktığı kadar bağırıyoruz

senolusta
02-12-2008, 12:03
Her firma Ürettigi Cıhaza Sahip Cıkacak

gs78
02-12-2008, 12:37
bazı firmalar bu şekilde çalışıyor malesef benimde servisliğini yaptığım bir iki firmada böyle kargonun kendi gönderdiği kısmı karşılıyor reklam gibi olmasın ama goldmaster de ben hiç böyle sorunla karşılaşmadım.

patriot
04-12-2008, 17:47
Sizce Etik Olarak Ne Yapılmalı

Kim Yetkiliyse ondan cevap lütfen Arzalı ve Garantili ürün merih videoya yollandı kargo ile ücret kim ödeyecek garantili ürünün Ve ben Toptancıyım sorunla karşılasıyorum ve çok iyi tanıdıgım halde merih videoyu toptanda satmış oldugum arzalı ürünü bayi bana verdi bende bunun üzerine arzalı olan 4 adet cıhazı merihvideoya yoladım tabiki ödeme li olarak bana kargodan cevap geldi merihvideo yollamış oldugunuz ödemeyi ve ürünü kabul etmiyor ücret size gelsinmi bende ücretini öderim dedim servis gitsen elinde yedek malzeme olmadıgı için yapamıyor bunu fabrikaya yolluyacagız diyiyor ve bana merihvideo firmasını savunan arkadaslar istanbulda ben bu sorunla karsılasıyorum anadolunun ücra kösesinde olan insan ne yapacak evet tabiki hakkımı savunmak için tüketici haklarına müracatta bulunacam sonucunu burdan siz degerli meslektaslarımla paylaşacam yazıklar olsun

madem ki istanbulda ikamet etmektesiniz. siz de gidin ürünün fabrikasına bire bir konuşun yetkililer ile . ayrıca yetkili servisin sorunu çözmesi gerekmiyor mu. bırakın yetkili servis firma ile konuşsun yedek parçayı servis temin etsin

MUTAF
04-12-2008, 20:31
Sizce Etik Olarak Ne Yapılmalı

Kim Yetkiliyse ondan cevap lütfen Arzalı ve Garantili ürün merih videoya yollandı kargo ile ücret kim ödeyecek garantili ürünün Ve ben Toptancıyım sorunla karşılasıyorum ve çok iyi tanıdıgım halde merih videoyu toptanda satmış oldugum arzalı ürünü bayi bana verdi bende bunun üzerine arzalı olan 4 adet cıhazı merihvideoya yoladım tabiki ödeme li olarak bana kargodan cevap geldi merihvideo yollamış oldugunuz ödemeyi ve ürünü kabul etmiyor ücret size gelsinmi bende ücretini öderim dedim servis gitsen elinde yedek malzeme olmadıgı için yapamıyor bunu fabrikaya yolluyacagız diyiyor ve bana merihvideo firmasını savunan arkadaslar istanbulda ben bu sorunla karsılasıyorum anadolunun ücra kösesinde olan insan ne yapacak evet tabiki hakkımı savunmak için tüketici haklarına müracatta bulunacam sonucunu burdan siz degerli meslektaslarımla paylaşacam yazıklar olsun

Her zaman bazı işler böyle olmuştur.
işin içide olmayan anlamaz.
ama işin içinde olan çeker her zaman sıkıntıyı..