Admin
09-05-2006, 00:01
Bundan 2 sene önce telsim faturam ara ödemeye kapatıldı ve kullanmadıgım halde ara ödeme yapmam gerekn para tam 450 ytl .neyse itiraz falan ettim hattım 10 gun kapalı kaldı n sonunda anlaşıldı hattımı kullanmadıgım ve hattımı actılar.
Neyse aradan 2 ay sonra tekrar bana bu kez 1200(1milyar 200 milyon) şok geçirdim arama yapmadıgım halde bu kadar geldi.neyse müşteri hizmtlerini aradım yanlışlık oldugunu söyluyorum hattımı kullanmadıgımı sadece yonlendirmenin diger kontorle hattta oldugunu söyledim( bu arada belirteyim cep 2 hattım biri faturalı biri kontorlu faturalıdan kontorluye yonlendirmeler ücretsiz) bana dilekce yazmamı söylediler dilekcede yazdım herseyi yazdım sonuç sıfır.
defalarca müşteri hizmetlerini arıyorum ilgileniyoruz diyorlar sonuc yok.Diyorum ya daha öncede 450 ytl geldi sisteminizde arıza var diyorum kime inandıracazki bakarız diyorlar yine sonuç sıfır.
Ozaman dedim kimle konuşmusum bana ayrıntısını gönderin neymiş efendim su an bakamazlarmış falan filan tam 40 gun geçti eyvah dedim 1 .200 ödetecekler bana .konussam gam yemeyecem.40 gunun sonunda faturam incelenmiş ve sistemlerinde gelen arıza bana yansıtmışlar.ve 40 gun hattım kapalı kaldı.sadece özür dilediler..
Bununla kurtulduguma şükrediyorum .artık sistemleri güzel işliyor herhalde kaç zamandır fatura gelmez oldu.
Demekki itiraz etmesek 1200 ödeteceklerdi bizi .Bu yüzden herkes dikkatli olmasını istiyorum
Neyse aradan 2 ay sonra tekrar bana bu kez 1200(1milyar 200 milyon) şok geçirdim arama yapmadıgım halde bu kadar geldi.neyse müşteri hizmtlerini aradım yanlışlık oldugunu söyluyorum hattımı kullanmadıgımı sadece yonlendirmenin diger kontorle hattta oldugunu söyledim( bu arada belirteyim cep 2 hattım biri faturalı biri kontorlu faturalıdan kontorluye yonlendirmeler ücretsiz) bana dilekce yazmamı söylediler dilekcede yazdım herseyi yazdım sonuç sıfır.
defalarca müşteri hizmetlerini arıyorum ilgileniyoruz diyorlar sonuc yok.Diyorum ya daha öncede 450 ytl geldi sisteminizde arıza var diyorum kime inandıracazki bakarız diyorlar yine sonuç sıfır.
Ozaman dedim kimle konuşmusum bana ayrıntısını gönderin neymiş efendim su an bakamazlarmış falan filan tam 40 gun geçti eyvah dedim 1 .200 ödetecekler bana .konussam gam yemeyecem.40 gunun sonunda faturam incelenmiş ve sistemlerinde gelen arıza bana yansıtmışlar.ve 40 gun hattım kapalı kaldı.sadece özür dilediler..
Bununla kurtulduguma şükrediyorum .artık sistemleri güzel işliyor herhalde kaç zamandır fatura gelmez oldu.
Demekki itiraz etmesek 1200 ödeteceklerdi bizi .Bu yüzden herkes dikkatli olmasını istiyorum