PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : İş yerinde Çalışanları Sinirlendiren 10 Şey‏



TEKNİSYEN101
31-03-2010, 21:18
Küreselleşen dünyada hızlanan iş yaşamı ofiste geçirilen zamanı artırırken, mesai saatlerinde karşılaşılan bazı durumlar çalışanların stres kat sayısını artırıyor.

Çalışma hayatına yönelik araştırmalar yapan Londra merkezli Opinium Araştırma Şirketi'nin yaptığı son anket, iş yerinde insanları en çok sinirlendiren 10 şeyi ortaya çıkardı.

Şirketin, bin 836 kişinin katılımıyla gerçekleştirdiği araştırmanın ilginç sonuçlarından biri de; araştırmaya katılan her 10 kişiden birinin bu nedenlerden dolayı işinden ayrılmış olması.

Araştırmaya göre ofistekileri çileden çıkaran 10 şey şu şekilde sıralanıyor:

1- Huysuz ve dengesiz çalışma arkadaşları
2- Yavaş çalışan bilgisayarlar
3- Ofis içinde sessizce dedikodu yapan iş arkadaşları
4- İş dünyasının konuşma dili ya da yöneticilerin ağzıyla konuşanlar
5- Ofiste yüksek sesle konuşanlar
6- Temizlik ve güvenlik için aşırıya kaçan önlemlerin alınması
7- Tuvalet ve lavaboları nasıl kullanacağını bilmeyen çalışanlar
8- Toplantılara zamanında katılmayan ya da söz verdiği halde gelmeyenler
9- Yemekhane ya da ortak mutfakları kullandıktan sonra dağınık bırakanlar
10-Ofisteki havalandırmanın çok sıcak ya da soğuk olması…

eura
31-03-2010, 22:19
1- Huysuz ve dengesiz çalışma arkadaşları
2- Yavaş çalışan bilgisayarlar
3- Ofis içinde sessizce dedikodu yapan iş arkadaşları
4- İş dünyasının konuşma dili ya da yöneticilerin ağzıyla konuşanlar
5- Ofiste yüksek sesle konuşanlar

Bu maddeler var ya bu maddeler... Beni işimden soğuttu. Üstelik bir de işleriniz yoğun olduğunda sizinle aynı konumda olan çalışanların size yardımcı olmaması ve sürekli çalışanların birbirlerine iş yıkmaları.... :@