Sýkça Sorulan Sorular:
DIGIKUTU'yu Bekleme (STAND-BY ) Konumuna Nasýl alabilirim?
Bazý kanallarý izleyemiyorum, ne yapmalýyým?
Ekranýmda siyah görüntü alýyorum, ne yapmalýyým?
Görüntü / Ses alamýyorum, ne yapmalýyým?
Sinyal seviyesinde azalma var, ne yapmalýyým?
Kumandam ile iþlem yapamýyorum, ne yapmalýyým?
Telefon baðlantýsý kurarken indirimli hatlarý nasýl kullanýrým?
PIN Kodumu nasýl degiþtirebilirim?
"PIN Kodu girme hakkýnýz tükendi" mesajý alýyorum. Ne yapmalýyým?
Salonlardan film satýn alamýyorum , ne yapmalýyým?
Salonlar için kredi kontrolünü nasýl yapabilirim?
Çanak Anten radyasyon yayar mý?
DIGIKUTU'yu Bekleme (STAND-BY ) Konumuna Nasýl alabilirim?
Yeni kanal ve hizmetlerimizi size ulaþtýrabilmemiz için, televizyon seyretmediðiniz zamanlarda DigiKutunuzu kýrmýzý ýþýk yanar konumda (standby) býrakýnýz.
Bunu iki þekilde yapabilirsiniz:
# DigiKumandanýzýn sað üst köþesindeki kýrmýzý tuþuna basarak, (DIGIKUTU'nuzda kýrmýzý ýþýk yanacaktýr)
# DigiKutu'nuzun üzerindeki STAND BY tuþuna basarak (DIGIKUTU'nuzda kýrmýzý ýþýk yanacaktýr) Sayfa Baþý
Bazý kanallarý izleyemiyorum, ne yapmalýyým?
DigiKutu’nuzu kýrmýzý ýþýk yanar (stand-by) konuma alýp elektrik kablosunu çýkartýnýz ve tekrar takýnýz. 10 dakika kadar bekleyiniz ve tekrar çalýþtýrýnýz.
Daha önce izleyemediðiniz kanallarýn bu iþlemden sonra izlenip izlenemediðini kontrol ediniz.
Bu kanallar hala izlenemiyorsa kanal kurulumu yapmanýz gerekmektedir.
# Herhangi bir DIGITURK kanalýnda iken DigiKumanda’nýzýn "OPTS" tuþuna basýn.
# Ekranda "MENÜ" seçeneðini gördüðünüzde "OK" tuþuna basýn.
# "YUKARI/AÞAÐI" yön tuþlarý ile "KURULUM" seçeneði üzerine gelin ve "OK" tuþuna basýn.
# "YUKARI/AÞAÐI" yön tuþlarý ile "KANAL ARAMA" seçeneði üzerine gelin ve "OK" tuþuna basýn.
# Ekranda kanallarýn kurulduðunu göreceksiniz. Kanallar kurulurken bekleyiniz.
# Ekranda "Kurulum için OK tuþuna basýnýz" yazýsýný gördüðünüzde "OK" tuþuna basýnýz.
# "BACK" tuþuna arka arkaya basarak tüm menülerden çýkýnýz
Bu iþlemlerden sonra sorun devam ediyorsa 212 473 73 73 numaralý telefondan Müþteri Hizmetleri’mize ulaþýp destek alabilirsiniz. Sayfa Baþý
Ekranýmda siyah görüntü alýyorum, ne yapmalýyým?
# DigiKutunun güç kablosunu elektrik prizinden çýkartýp ve sonra tekrar takýnýz.
# Televizyonun AV modunda olduðundan emin olunuz.
# DigiKutunun açýk olduðundan emin olunuz. (Ön paneldeki kýrmýzý ýþýktan bu kontrol yapýlabilir. DigiKutu açýk iken ýþýk yanmýyor olmalýdýr.)
# DigiKumanda'nýn SAT tuþuna basýnýz
# DigiKutu ve televizyonunuzun arkasýndaki Scart soket baðlantýlarý kontrol ediniz.
# Bu iþlemlerden sonra sorun devam ediyorsa 212-473 73 73 numaralý telefondan Müþteri Hizmetlerimize ulaþýp destek alabilirsiniz. Sayfa Baþý
Görüntü / Ses alamýyorum, ne yapmalýyým?
# DigiKutu ve televizyonunuzun arkasýndaki Scart soket baðlantýlarý kontrol ediniz
# Ekranda TV kanalýnýn mý yoksa Radyo kanalýnýn mý olduðuna bakýnýz. Radyo kanallarýnda görüntü olarak donuk kare bulunmaktadýr.
# Kanallar arasýnda dolaþýnýz
# DigiKutunun güç kablosunu elektrik prizinden çýkarýp sonra takýnýz.
# Bu iþlemlerden sonra sorun devam ediyorsa 212-473 73 73 numaralý telefondan Müþteri Hizmetlerimize ulaþýp destek alabilirsiniz. Sayfa Baþý
Sinyal seviyesinde azalma var, ne yapmalýyým?
Sinyal seviyenizde azalma olduðunda ekranýnýzda “Sinyal seviyesinden azalma var. Lütfen baðlantýlarýnzý kontrol ediniz” mesajý çýkar.
Bu durumda öncelikle Digikutunuzun arkasýndaki uydu kablo baðlantýsýnýn baðlý olup olmadýðýndan emin olunuz. Baðlýysa, aþaðýdaki kontrolleri yapýnýz.
# Herhangi bir DIGITURK kanalýnda iken Digikumandanýzýn "OPTS" tuþuna basýn.
# Ekranda "MENÜ" seçeneðini gördüðünüzde "OK" tuþuna basýn.
# Yukarý-Aþaðý yön tuþlarý ile "KURULUM" seçeneði üzerine gelin ve "OK" tuþuna basýn.
# “UYDU ARAMA” seçeneði üzerine gelin ve "OK" tuþuna basýn.
# Ekrana gelen göstergeden uydu anteninizin sinyal seviyesini ZAYIF, ÝYÝ yada YÜKSEK olarak görebileceksiniz.
# Sinyal seviyeniz ZAYIF ise; “ANTEN AYARLARI” menüsüne girerek, LNB Tipi; BU / MDU kontrol edilmesi gerekmektedir.(Eðer anten çatýdaysa MDU,size özel bir anten varsa BU iþaretlenmelidir.)
# LNB tipi kontrol edildiðinde aþaðýdaki diðer deðerlede otomatik olarak deðiþecektir.
# Bu kontrolleri yaptýkdan sonra tekrar UYDU ARAMA menüsüne gelinerek tekrar sinyal seviyesi kontrol edilir.
# Bu iþlerden sonra sinyal seviyesinden bir düzelme olmuyorsa,uydu ayarlarýnýzýn kontrolü için 212-473 73 73 numaralý telefondan Müþteri Hizmetlerimize ulaþýp destek alabilirsiniz. Sayfa Baþý
Kumandam ile iþlem yapamýyorum, ne yapmalýyým?
DigiKumandanýzla iþlem yapamýyorsanýz, sýrasýyla aþaðýdaki konrolleri yapýnýz
# DigiKumanda'nýzýn SAT tuþuna basýnýz
# Televizyonun AV modunda olduðundan emin olunuz
# DigiKutunun açýk olduðundan emin olunuz ( Ön paneldeki kýrmýzý ýþýktan bu kontrol yapýlabilir. DigiKutu açýk iken ýþýk yanmýyor olmalýdýr.)
# DigiKumanda'nýn pillerini çýkartýp tekrar takýnýz
# DigiKumanda'nýn pillerini deðiþtiriniz
# DigiKutunun güç kablosunu elektrik prizinden çýkartýp sonra tekrar takýnýz. Sayfa Baþý
Telefon baðlantýsý kurarken indirimli hatlarý nasýl kullanýrým?
Yarýþmalarda, anketlerde ve DIGIPOSTA kullanýmýnda 0 822 indirimli hatlarý kullanabilirsiniz.
Bunun için yapmanýz gereken tek þey, 555 Müþteri Hizmetleri Kanalýnda "AYARLAR" menüsüne girerek bulunduðunuz bölgeyi ve ili seçmeniz.
Ýndirimli hatlarý kullanmak için, bu ayarý bir kez yapmanýz yeterli olacaktýr. Sayfa Baþý
PIN Kodumu nasýl degiþtirebilirim?
# Herhangi bir DIGITURK kanalýnda iken DigiKumandanýzýn "OPTS" tuþuna basýn.
# Ekranda "MENÜ" seçeneðini gördüðünüzde "OK" tuþuna basýn.
# "ERÝÞÝM KONTROLÜ" seçeneði üzerinde ilen “OK” tuþuna basýn.
# Yukarý-aþaðý yön tuþlarý ile "PIN KODU DEÐÝÞTÝRME" seçeneði üzerine gelip “OK” tuþuna basýn.
# Yan tarafta bir ekran açýlacaktýr. Bu ekranda önce mevcut PIN kodunuzu sonra iki kez yeni PIN kodunuzu girerek PIN kodunuzu deðiþtirebilirsiniz
# PIN kodunuzu daha önce hiç deðiþtirmemiþ iseniz, PIN kodunuz "0000" dýr. Sayfa Baþý
"PIN Kodu girme hakkýnýz tükendi" mesajý alýyorum. Ne yapmalýyým?
PIN kodunuzu hatalý girme hakkýnýzý doldurduðunuzda "PIN kodu girme hakkýnýz tükendi. Lütfen Müþteri Hizmetleri Merkezini arayýnýz." uyarýsý ile karþýlaþacaksýnýz.
Bu durumda:
# 0 212 473 73 73 no'lu Müþteri Hizmetleri Merkezimizi arayýp sesli yanýt sisteminden
# Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. adresinden ulaþabileceðiniz DIGIWEB Üyelik Ýþlemlerinden veya
# PIN KODU SIFIRLA yazýp 3555’e mesaj göndererek PIN kodunuzu sýfýrlayabilirsiniz Sayfa Baþý
Salonlardan film satýn alamýyorum , ne yapmalýyým?
Salonlardan film satýnalamýyorsanýz öncelikle:
# DigiKutunuzu kullanmadýðýnýzda STAND BY konumunda (saðdaki kýrmýzý ýþýk yanar konumda) býraktýðýnýzdan ve
# DigiKutunuzu arkasýndaki "Modem" giriþine telefon kablonuzun sürekli takýlý olup olmadýðýndan emin olunuz.
Bu kontrollere raðmen "Ýzle ve Öde Bilgileriniz Merkezi’mize Ulaþmýyor" ekranýyla karþýlaþýyor ve salonlarýmýzdan satýn alma iþlemi yapamýyorsanýz aþaðýdaki iþlemleri sýrasýyla yapýnýz;
# Herhangi bir DIGITURK kanalýnda iken DigiKumanda’nýzýn "OPTS" tuþuna basýn.
# Ekranda "MENÜ" seçeneðini gördüðünüzde "OK" tuþuna basýn.
# Yukarý-Aþaðý yön tuþlarý ile "KURULUM" seçeneði üzerine gelin ve "OK" tuþuna basýn.
# "MODEM AYARLARI" seçeneði üzerine gelip "OK" tuþuna basýn.
# Ýstanbul - Avrupa yakasýnda ikamet ediyorsanýz "ALAN KODU" kýsmýný boþ býrakýnýz. Aksi durumda ise bu bölüme 0212 yazýnýz. (Kullandýðýnýz telefon hattý herhangi bir santrale baðlýysa o santralin dýþ hat çýkýþ numarasýný "TELEFON ÖNEKÝ" bölümüne giriniz. Aksi hallerde bu bölümü boþ býrakýnýz.)
# Tüm bu iþlemler bittikten sonra "OK" tuþuna basarak çýkýnýz.
# Modem kurulumu menüsünden aþaðý yukarý yön tuþlarý ile "TELEFON HATTI TESTÝ" seçeneðinin üzerine gelerek "OK" tuþuna basýnýz. Telefon hattý testi baþlayacaktýr.
# Test bitene kadar bekleyiniz. Telefon hattý testinin sonucu ekrana gelecektir.
# “HATTA ÇEVÝR SESÝ BELÝRLENDÝ” mesajý iþlemin baþarý ile tamamlandýðýný belirtir. DigiKutu raporlama iþlemini STAND-BY moduna getirdiðinizde gece geç saatlerde yapacaktýr. Raporlama iþlemi tamamlandýkdan sonra Salonlardan program satýn alabilirsiniz.
# “TELEFON HATTI TESTÝ BAÞARISIZ” mesajý ,telefon baðlantýsýnýn kurulamadýðýný belirtir. Bu durumda telefon baðlantýlarýný kontrol edip tekrar deneyiniz.
# Bu iþlemlerden sonra sorun devam ediyorsa 212 473 73 73 numaralý telefondan Müþteri Hizmetleri’mize ulaþýp destek alabilirsiniz. Sayfa Baþý
Salonlar için kredi kontrolünü nasýl yapabilirim?
Salonlardaki programlarý izlemek istediðinizde Digital Kartýnýzdaki kredinin, izlemek istediðiniz programý satýn almak için gerekli olan krediye eþit veya fazla olmasý gerekir.
Digital Kartýnýzdaki krediyi görmek için lütfen aþaðýdaki iþlemleri yapýnýz.
# Kumandanýzdan sýrasýyla "OPTS" ve "OK" tuþlarýna basarak Ana Menüye geliniz.
# Aþaðý ve Yukarý yön tuþlarý yardýmýyla " DÝGÝTAL KART BÝLGÝSÝ" seçeneðine gelerek "OK" tuþuna basýnýz. Sayfa Baþý
Çanak Anten radyasyon yayar mý?
Çanak anten hiç bir zararý yoktur.Verici deðil sadece alýcý antendir. Sayfa Baþý
KAYNAK: Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.


Teþekkur:
Beðeni: 




Yer imleri