Konuya Etiketlenenler

Teþekkur Teþekkur:  0
Beðeni Beðeni:  0
Sayfa 1/2 12 SonSon
11 sonuçtan 1 ile 10 arasý

Konu: Digitürk Sýkca Sorulan Sorular

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Digitürk Sýkca Sorulan Sorular

    Sýkça Sorulan Sorular:

    DIGIKUTU'yu Bekleme (STAND-BY ) Konumuna Nasýl alabilirim?
    Bazý kanallarý izleyemiyorum, ne yapmalýyým?
    Ekranýmda siyah görüntü alýyorum, ne yapmalýyým?
    Görüntü / Ses alamýyorum, ne yapmalýyým?
    Sinyal seviyesinde azalma var, ne yapmalýyým?
    Kumandam ile iþlem yapamýyorum, ne yapmalýyým?
    Telefon baðlantýsý kurarken indirimli hatlarý nasýl kullanýrým?
    PIN Kodumu nasýl degiþtirebilirim?
    "PIN Kodu girme hakkýnýz tükendi" mesajý alýyorum. Ne yapmalýyým?
    Salonlardan film satýn alamýyorum , ne yapmalýyým?
    Salonlar için kredi kontrolünü nasýl yapabilirim?
    Çanak Anten radyasyon yayar mý?


    DIGIKUTU'yu Bekleme (STAND-BY ) Konumuna Nasýl alabilirim?
    Yeni kanal ve hizmetlerimizi size ulaþtýrabilmemiz için, televizyon seyretmediðiniz zamanlarda DigiKutunuzu kýrmýzý ýþýk yanar konumda (standby) býrakýnýz.
    Bunu iki þekilde yapabilirsiniz:
    # DigiKumandanýzýn sað üst köþesindeki kýrmýzý tuþuna basarak, (DIGIKUTU'nuzda kýrmýzý ýþýk yanacaktýr)
    # DigiKutu'nuzun üzerindeki STAND BY tuþuna basarak (DIGIKUTU'nuzda kýrmýzý ýþýk yanacaktýr) Sayfa Baþý

    Bazý kanallarý izleyemiyorum, ne yapmalýyým?
    DigiKutu’nuzu kýrmýzý ýþýk yanar (stand-by) konuma alýp elektrik kablosunu çýkartýnýz ve tekrar takýnýz. 10 dakika kadar bekleyiniz ve tekrar çalýþtýrýnýz.
    Daha önce izleyemediðiniz kanallarýn bu iþlemden sonra izlenip izlenemediðini kontrol ediniz.
    Bu kanallar hala izlenemiyorsa kanal kurulumu yapmanýz gerekmektedir.
    # Herhangi bir DIGITURK kanalýnda iken DigiKumanda’nýzýn "OPTS" tuþuna basýn.
    # Ekranda "MENÜ" seçeneðini gördüðünüzde "OK" tuþuna basýn.
    # "YUKARI/AÞAÐI" yön tuþlarý ile "KURULUM" seçeneði üzerine gelin ve "OK" tuþuna basýn.
    # "YUKARI/AÞAÐI" yön tuþlarý ile "KANAL ARAMA" seçeneði üzerine gelin ve "OK" tuþuna basýn.
    # Ekranda kanallarýn kurulduðunu göreceksiniz. Kanallar kurulurken bekleyiniz.
    # Ekranda "Kurulum için OK tuþuna basýnýz" yazýsýný gördüðünüzde "OK" tuþuna basýnýz.
    # "BACK" tuþuna arka arkaya basarak tüm menülerden çýkýnýz
    Bu iþlemlerden sonra sorun devam ediyorsa 212 473 73 73 numaralý telefondan Müþteri Hizmetleri’mize ulaþýp destek alabilirsiniz. Sayfa Baþý

    Ekranýmda siyah görüntü alýyorum, ne yapmalýyým?
    # DigiKutunun güç kablosunu elektrik prizinden çýkartýp ve sonra tekrar takýnýz.
    # Televizyonun AV modunda olduðundan emin olunuz.
    # DigiKutunun açýk olduðundan emin olunuz. (Ön paneldeki kýrmýzý ýþýktan bu kontrol yapýlabilir. DigiKutu açýk iken ýþýk yanmýyor olmalýdýr.)
    # DigiKumanda'nýn SAT tuþuna basýnýz
    # DigiKutu ve televizyonunuzun arkasýndaki Scart soket baðlantýlarý kontrol ediniz.
    # Bu iþlemlerden sonra sorun devam ediyorsa 212-473 73 73 numaralý telefondan Müþteri Hizmetlerimize ulaþýp destek alabilirsiniz. Sayfa Baþý

    Görüntü / Ses alamýyorum, ne yapmalýyým?
    # DigiKutu ve televizyonunuzun arkasýndaki Scart soket baðlantýlarý kontrol ediniz
    # Ekranda TV kanalýnýn mý yoksa Radyo kanalýnýn mý olduðuna bakýnýz. Radyo kanallarýnda görüntü olarak donuk kare bulunmaktadýr.
    # Kanallar arasýnda dolaþýnýz
    # DigiKutunun güç kablosunu elektrik prizinden çýkarýp sonra takýnýz.
    # Bu iþlemlerden sonra sorun devam ediyorsa 212-473 73 73 numaralý telefondan Müþteri Hizmetlerimize ulaþýp destek alabilirsiniz. Sayfa Baþý

    Sinyal seviyesinde azalma var, ne yapmalýyým?
    Sinyal seviyenizde azalma olduðunda ekranýnýzda “Sinyal seviyesinden azalma var. Lütfen baðlantýlarýnzý kontrol ediniz” mesajý çýkar.
    Bu durumda öncelikle Digikutunuzun arkasýndaki uydu kablo baðlantýsýnýn baðlý olup olmadýðýndan emin olunuz. Baðlýysa, aþaðýdaki kontrolleri yapýnýz.
    # Herhangi bir DIGITURK kanalýnda iken Digikumandanýzýn "OPTS" tuþuna basýn.
    # Ekranda "MENÜ" seçeneðini gördüðünüzde "OK" tuþuna basýn.
    # Yukarý-Aþaðý yön tuþlarý ile "KURULUM" seçeneði üzerine gelin ve "OK" tuþuna basýn.
    # “UYDU ARAMA” seçeneði üzerine gelin ve "OK" tuþuna basýn.
    # Ekrana gelen göstergeden uydu anteninizin sinyal seviyesini ZAYIF, ÝYÝ yada YÜKSEK olarak görebileceksiniz.
    # Sinyal seviyeniz ZAYIF ise; “ANTEN AYARLARI” menüsüne girerek, LNB Tipi; BU / MDU kontrol edilmesi gerekmektedir.(Eðer anten çatýdaysa MDU,size özel bir anten varsa BU iþaretlenmelidir.)
    # LNB tipi kontrol edildiðinde aþaðýdaki diðer deðerlede otomatik olarak deðiþecektir.
    # Bu kontrolleri yaptýkdan sonra tekrar UYDU ARAMA menüsüne gelinerek tekrar sinyal seviyesi kontrol edilir.
    # Bu iþlerden sonra sinyal seviyesinden bir düzelme olmuyorsa,uydu ayarlarýnýzýn kontrolü için 212-473 73 73 numaralý telefondan Müþteri Hizmetlerimize ulaþýp destek alabilirsiniz. Sayfa Baþý

    Kumandam ile iþlem yapamýyorum, ne yapmalýyým?
    DigiKumandanýzla iþlem yapamýyorsanýz, sýrasýyla aþaðýdaki konrolleri yapýnýz
    # DigiKumanda'nýzýn SAT tuþuna basýnýz
    # Televizyonun AV modunda olduðundan emin olunuz
    # DigiKutunun açýk olduðundan emin olunuz ( Ön paneldeki kýrmýzý ýþýktan bu kontrol yapýlabilir. DigiKutu açýk iken ýþýk yanmýyor olmalýdýr.)
    # DigiKumanda'nýn pillerini çýkartýp tekrar takýnýz
    # DigiKumanda'nýn pillerini deðiþtiriniz
    # DigiKutunun güç kablosunu elektrik prizinden çýkartýp sonra tekrar takýnýz. Sayfa Baþý

    Telefon baðlantýsý kurarken indirimli hatlarý nasýl kullanýrým?
    Yarýþmalarda, anketlerde ve DIGIPOSTA kullanýmýnda 0 822 indirimli hatlarý kullanabilirsiniz.
    Bunun için yapmanýz gereken tek þey, 555 Müþteri Hizmetleri Kanalýnda "AYARLAR" menüsüne girerek bulunduðunuz bölgeyi ve ili seçmeniz.
    Ýndirimli hatlarý kullanmak için, bu ayarý bir kez yapmanýz yeterli olacaktýr. Sayfa Baþý

    PIN Kodumu nasýl degiþtirebilirim?
    # Herhangi bir DIGITURK kanalýnda iken DigiKumandanýzýn "OPTS" tuþuna basýn.
    # Ekranda "MENÜ" seçeneðini gördüðünüzde "OK" tuþuna basýn.
    # "ERÝÞÝM KONTROLÜ" seçeneði üzerinde ilen “OK” tuþuna basýn.
    # Yukarý-aþaðý yön tuþlarý ile "PIN KODU DEÐÝÞTÝRME" seçeneði üzerine gelip “OK” tuþuna basýn.
    # Yan tarafta bir ekran açýlacaktýr. Bu ekranda önce mevcut PIN kodunuzu sonra iki kez yeni PIN kodunuzu girerek PIN kodunuzu deðiþtirebilirsiniz
    # PIN kodunuzu daha önce hiç deðiþtirmemiþ iseniz, PIN kodunuz "0000" dýr. Sayfa Baþý

    "PIN Kodu girme hakkýnýz tükendi" mesajý alýyorum. Ne yapmalýyým?
    PIN kodunuzu hatalý girme hakkýnýzý doldurduðunuzda "PIN kodu girme hakkýnýz tükendi. Lütfen Müþteri Hizmetleri Merkezini arayýnýz." uyarýsý ile karþýlaþacaksýnýz.
    Bu durumda:
    # 0 212 473 73 73 no'lu Müþteri Hizmetleri Merkezimizi arayýp sesli yanýt sisteminden
    # Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. adresinden ulaþabileceðiniz DIGIWEB Üyelik Ýþlemlerinden veya
    # PIN KODU SIFIRLA yazýp 3555’e mesaj göndererek PIN kodunuzu sýfýrlayabilirsiniz Sayfa Baþý

    Salonlardan film satýn alamýyorum , ne yapmalýyým?
    Salonlardan film satýnalamýyorsanýz öncelikle:
    # DigiKutunuzu kullanmadýðýnýzda STAND BY konumunda (saðdaki kýrmýzý ýþýk yanar konumda) býraktýðýnýzdan ve
    # DigiKutunuzu arkasýndaki "Modem" giriþine telefon kablonuzun sürekli takýlý olup olmadýðýndan emin olunuz.

    Bu kontrollere raðmen "Ýzle ve Öde Bilgileriniz Merkezi’mize Ulaþmýyor" ekranýyla karþýlaþýyor ve salonlarýmýzdan satýn alma iþlemi yapamýyorsanýz aþaðýdaki iþlemleri sýrasýyla yapýnýz;
    # Herhangi bir DIGITURK kanalýnda iken DigiKumanda’nýzýn "OPTS" tuþuna basýn.
    # Ekranda "MENÜ" seçeneðini gördüðünüzde "OK" tuþuna basýn.
    # Yukarý-Aþaðý yön tuþlarý ile "KURULUM" seçeneði üzerine gelin ve "OK" tuþuna basýn.
    # "MODEM AYARLARI" seçeneði üzerine gelip "OK" tuþuna basýn.
    # Ýstanbul - Avrupa yakasýnda ikamet ediyorsanýz "ALAN KODU" kýsmýný boþ býrakýnýz. Aksi durumda ise bu bölüme 0212 yazýnýz. (Kullandýðýnýz telefon hattý herhangi bir santrale baðlýysa o santralin dýþ hat çýkýþ numarasýný "TELEFON ÖNEKÝ" bölümüne giriniz. Aksi hallerde bu bölümü boþ býrakýnýz.)
    # Tüm bu iþlemler bittikten sonra "OK" tuþuna basarak çýkýnýz.
    # Modem kurulumu menüsünden aþaðý yukarý yön tuþlarý ile "TELEFON HATTI TESTÝ" seçeneðinin üzerine gelerek "OK" tuþuna basýnýz. Telefon hattý testi baþlayacaktýr.
    # Test bitene kadar bekleyiniz. Telefon hattý testinin sonucu ekrana gelecektir.
    # “HATTA ÇEVÝR SESÝ BELÝRLENDÝ” mesajý iþlemin baþarý ile tamamlandýðýný belirtir. DigiKutu raporlama iþlemini STAND-BY moduna getirdiðinizde gece geç saatlerde yapacaktýr. Raporlama iþlemi tamamlandýkdan sonra Salonlardan program satýn alabilirsiniz.
    # “TELEFON HATTI TESTÝ BAÞARISIZ” mesajý ,telefon baðlantýsýnýn kurulamadýðýný belirtir. Bu durumda telefon baðlantýlarýný kontrol edip tekrar deneyiniz.
    # Bu iþlemlerden sonra sorun devam ediyorsa 212 473 73 73 numaralý telefondan Müþteri Hizmetleri’mize ulaþýp destek alabilirsiniz. Sayfa Baþý

    Salonlar için kredi kontrolünü nasýl yapabilirim?
    Salonlardaki programlarý izlemek istediðinizde Digital Kartýnýzdaki kredinin, izlemek istediðiniz programý satýn almak için gerekli olan krediye eþit veya fazla olmasý gerekir.
    Digital Kartýnýzdaki krediyi görmek için lütfen aþaðýdaki iþlemleri yapýnýz.
    # Kumandanýzdan sýrasýyla "OPTS" ve "OK" tuþlarýna basarak Ana Menüye geliniz.
    # Aþaðý ve Yukarý yön tuþlarý yardýmýyla " DÝGÝTAL KART BÝLGÝSÝ" seçeneðine gelerek "OK" tuþuna basýnýz. Sayfa Baþý

    Çanak Anten radyasyon yayar mý?
    Çanak anten hiç bir zararý yoktur.Verici deðil sadece alýcý antendir. Sayfa Baþý

    KAYNAK: Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.
    Konu pencere77 tarafýndan (04-01-2009 Saat 14:49 ) deðiþtirilmiþtir.

  2. #2

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart Taþýnma durumunda dijitürk

    Taþýnýrken DIGITURK Üyeliðimi ne yapmalýyým?
    Üyeliðime ara verebilirmiyim?


    Taþýnýrken DIGITURK Üyeliðimi ne yapmalýyým?
    Taþýnmaya karar verdiðiniz zaman öncelikle 0212 473 73 73 numaralý telefondan Müþteri Temsilcimize baðlanarak talebinizi iletmelisiniz. Temsilcimiz size ekipmanlarýnýzýn sökülmesi için Yetkili Teknik Servisi görevlendirecek; ayný zamanda yeni adres bilgilerinizi alarak kurulumunuzu yapmak üzere Yeni Teknik Servisinize bilgi iletip size telefon numarasýný verecektir. Sayfa Baþý

    Üyeliðime ara verebilirmiyim?

    Üyeliðinizi bir yýl içinde 2 aya kadar dondurabilirsiniz.
    Üyeliðinize dondurulmasý durumunda yayýnlarýnýz kesilecek ve bu süre faturanýza yansýtýlmayacaktýr.
    Dondurma süresi sonunda yayýnlarýnýz otomatik olarak açýlacak ve tekrar faturalandýrýlmaya baþlayacaktýr.
    Üyeliðinizin dondurulmasý için talebinizi 0 212 473 73 73 numaralý telefonla ulaþacaðýnýz Müþteri Hizmetlerimizden Müþteri Temsilcimize iletebilirsiniz.

    kaynak: Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.

  3. #3

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart

    DIGITURK faturam neleri içerir?
    DIGITURK fatura borcumu nereden öðrenebilirim?
    DIGITURK faturamý nasýl ödeyeceðim?
    Aylýk ödemelerimi EFT veya HAVALE ile yapabilir miyim?
    Son ödeme tarihi geçen faturalarýmý nereye yatýrabilirim?
    Fatura kesim tarihleri ve son ödeme tarihleri nelerdir?
    Fatura kesim tarihini deðiþtirebilir miyim?
    DIGITURK faturalarýmý bankadan öderken komisyon ödeyecek miyim?
    Aylýk ödemem gereken faturayý iki kez ödedim, ne yapmalýyým?
    Otomatik ödeme talimatým var, bir faturam ödenmemiþ. Neden olabilir?
    Ödemem gereken fatura bankada görünmüyor, neden?
    Fatura ödemesini yanlýþ üyelik numarasýna yaptým, ne yapmalýyým?
    Geçikme faizi hangi durumlarda uygulanýr?
    Ödeme Noktalarý


    DIGITURK faturam neleri içerir?
    # Aylýk faturalar aþaðýdaki unsurlardan oluþur: Üye olduðunuz paketin aylýk ücreti
    # Yeni üyelerimize; üyelik baþlangýç tarihi ile fatura kesim tarihi arasýndaki izlenen paket ücretleri ile aylýk paket ücretleri birlikte ilk ay faturalandýrýlmaktadýr.

    Örneðin 19 Mart’ta yayýný açýlýp üyeliði baþlayan bir üyemiz için 3 Nisan’da çýkacak ilk faturasý 19 Mart -3 Nisan arasýndaki yayýn bedeli ve 3 Nisan itibariyle çýkan Nisan ayý yayýn bedelinin toplamý olarak çýkacaktýr.
    # Mevcut üyelerimize; bir üst pakete geçtiklerinde yine paket geçiþ tarihi ile fatura kesim tarihi arasýndaki dönem için fark bedeli, aylýk paket ücretleri ile birlikte ilgili ayda faturalandýrýlmaktadýr.

    Örneðin 21 Mart’ta Sinema Paketinden Super Pakete geçen bir üyemiz için 3 Nisan’da çýkacak faturasý 21 Mart -3 Nisan arasýndaki Super Paket ve Sinema Paketi arasýndaki yayýn bedeli farký ve 3 Nisan itibariyle çýkan Nisan ayý Super Paket yayýn bedelinin toplamý olarak çýkacaktýr.
    # Ýzle ve Öde Ücreti
    # Salonlardan satýn alýnan izle öde bedelidir.
    # Servis ücreti
    # ****** Servis, DIGITURK Dergisi veya Oyun Parký üyelik ücretidir
    # Devlete Ýletilecek Yasal Kesintiler

    KDV %oran (KDV Matrahý) KDV Tutarý
    KDV Matrahý= KDV hariç Tutar

    # Yasal kesintiler olarak devlete iletilecek toplam tutar.
    # Fatura Toplamý
    # Yapmýþ olduðunuz ödemeden bu fatura ile mahsup edilen tutar
    # Önceki faturalarda fazladan ödenen tutar var ise, bu faturadan düþülecek tutardýr
    # Ödenecek Tutar
    # Ödemeniz gereken toplam tutar.
    # Artý Puan Bilgileriniz

    Üyeliðinizin baþladýðý aydan itibaren kazandýðýnýz puanlarýnýzýn toplam miktarý, yeni üyelerimize göre kaç kat + Puan kazandýðýnýz bilgisi ve hangi tarihlerde ne kadar puanýnýzýn silineceði fatura içeriðinizde yer almaktadýr.

    Ýlk faturanýzda Üyelik Sözleþmesinin Damga Vergisi tutarý da yer alýr. Bu tutar ilk faturasýyla üyeden tahsil edilerek üye adýna Vergi Dairesine ödenir. Sayfa Baþý

    DIGITURK fatura borcumu nereden öðrenebilirim?
    DIGITURK fatura tutarýnýzý;
    # Bu kanalda “ÜYE BÝLGÝLERÝ” menüsü altýnda yer alan “FATURA BÝLGÝLERÝ” adýmýndan,
    # Üye numaranýzý ve FATURA yazýp 3555’e göndererek,
    # PTT yolu ile adresinize gönderilen DIGITURK aylýk faturanýzdan,
    # Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. adresinden ulaþabileceðiniz “DIGIWEB ÜYELÝK ÝÞLEMLERÝ”nden,
    # 0 212 473 73 73 numaralý telefonla ulaþacaðýnýz Müþteri Hizmetlerimizde SESLÝ YANIT SÝSTEMÝNDEN veya Müþteri Temsilcimize baðlanarak, Sayfa Baþý

    DIGITURK faturamý nasýl ödeyeceðim?
    DIGITURK faturanýzý;
    # Anlaþmalý Bankalarýn mevcut ödeme kanallarýndan yararlanarak ( Giþe , otomatik ödeme , ATM , Telefon Bankacýlýðý, Internet , TV Bankacýlýðý ) ödeme yapabilirsiniz.
    # 555 Müþteri Hizmetleri kanalý veya Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. adresinden ulaþabileceðiniz “DIGIWEB ÜYELÝK ÝÞLEMLERÝ”ndeki Fatura Ýþlemleri adýmýndan Kredi Kartýnýz ile ödeme yapabilir, dilerseniz otomatik ödeme talimatý da verebilirsiniz.
    # POS cihazý olan Yetkili Teknik Servislerimizden Kredi Kartýnýz ile ödeme yapabilirsiniz.
    # 0 212 473 73 73 telefonla ulaþacaðýnýz Müþteri Hizmetlerimizden Kredi Kartýnýz ile ödeme yapabilir, dilerseniz otomatik ödeme talimatý da verebilirsiniz.

    KREDÝ KARTI ÝLE VEYA BANKADAN OTOMATÝK ÖDEME TALÝMATI VEREN ÜYELERÝMÝZ HER AY EKSTRA +PUAN KAZANIYOR.

    Faturanýzý Bankalarýn alternatif kanallarýndan ödüyorsanýz; DIGITURK üye numaranýz ile ödeme yapabilirsiniz . Herhangi bir problemle karþýlaþmamak için bankanýn verdiði dekont üzerinde yer alan üye numaranýzýn doðru olduðundan emin olunuz
    Faturanýzýn sol üst köþesinde 1000 ile baþlayan numara üye numaranýzdýr.
    Üye numaranýzý, 555 Müþteri Hizmetleri Kanalýnda “ÜYE BÝLGÝLERÝ” menüsü altýnda yer alan “KÝÞÝSEL BÝLGÝLER” adýmýndan öðrenebilirsiniz. Sayfa Baþý

    Aylýk ödemelerimi EFT veya HAVALE ile yapabilir miyim?
    Aylýk ödemelerde EFT veya HAVALE ile ödeme kabul edilmemektedir. Sayfa Baþý

    Son ödeme tarihi geçen faturalarýmý nereye yatýrabilirim?
    Son ödeme tarihi geçmiþ faturalarýnýzý,
    # Anlaþmalý Bankalardan üye numaranýz ile,
    # 0 212 473 73 73 telefonla ulaþacaðýnýz Müþteri Hizmetlerimizden Kredi Kartýnýz ile,
    # 555 Müþteri Hizmetleri Kanalý veya Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. adresinden ulaþabileceðiniz “DIGIWEB ÜYELÝK ÝÞLEMLERÝ”ndeki Fatura Ýþlemleri adýmýndan Kredi Kartýnýz ile
    # POS cihazý olan Yetkili Teknik Servislerimizden Kredi Kartýnýz ile ödeyebilirsiniz. Sayfa Baþý

    Fatura kesim tarihleri ve son ödeme tarihleri nelerdir?
    DIGITURK Faturalarý her ayýn 3 'ünde kesilir. Son Ödeme günü fatura kesim tarihini takip eden 9. gündür. Ödeme günü hafta sonu veya resmi tatillere rastlarsa , takip eden ilk iþ günü son ödeme tarihi olarak kabul edilecektir. Sayfa Baþý

    Fatura kesim tarihini deðiþtirebilir miyim?
    DIGITURK’ün fatura kesim tarihi her ayýn 3’üncü günüdür ve tüm üyelerimiz için ayný gün geçerlidir. Sayfa Baþý

    DIGITURK faturalarýmý bankadan öderken komisyon ödeyecek miyim?

    DIGITURK anlaþmalý bankalarýndan yapacaðýnýz ödemeler için hiçbir masraf ve komisyon alýnmamaktadýr. Sayfa Baþý

    Aylýk ödemem gereken faturayý iki kez ödedim, ne yapmalýyým?

    Mükerrer yapmýþ olduðunuz ödeme diðer ayda kesilecek faturalarýnýzdan otomatik olarak mahsup edilecektir. Sayfa Baþý

    Otomatik ödeme talimatým var, bir faturam ödenmemiþ. Neden olabilir?
    # Bankadan otomatik ödeme talimatý vermiþ iseniz ve faturanýz son ödeme günü ödenmemiþ ise; ya son ödeme günü hesabýnýzda yeterli tutar bulunmamaktadýr ya da bankanýzdan kaynaklanan bir problem bulunmaktadýr. Bankanýz ile temasa geçiniz.
    # Kredi kartý ile otomatik ödeme talimatý vermiþ iseniz ve faturanýz son ödeme günü ödenmemiþ ise; limit yetersiz olabilir ya da kartýnýz ile ilgili bir hata oluþmuþ olabilir. Ayrýntýlý bilgiyi Müþteri Hizmetleri’mizden alabilirsiniz.

    Son ödeme tarihi geçen faturanýzý, üye numaranýzý vererek anlaþmalý bankalarýmýzdan , 555 Müþteri Hizmetleri Kanalýndan , Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. adresinden ulaþabileceðiniz “DIGIWEB ÜYELÝK ÝÞLEMLERÝ”ndeki Fatura Ýþlemleri adýmýndan ve 0 212 473 73 73 Müþteri Hizmetleri’mizden Kredi Kartýnýz ile ödeyebilirsiniz. Sayfa Baþý

    Ödemem gereken fatura bankada görünmüyor, neden?
    Üyelik numaranýzý tam olarak vermenize raðmen faturanýz görünmüyor ise 0212 473 73 73 numaralý telefondan Müþteri Hizmetlerimize ulaþarak destek alabilirsiniz. Sayfa Baþý

    Fatura ödemesini yanlýþ üyelik numarasýna yaptým, ne yapmalýyým?
    Ödemenizi baþka bir üyelik numarasýna yaparsanýz, ödeme dekontunu ve konuyu anlatan isim ve imzanýzýn bulunduðu bir dilekçeyi (0 212) 326 00 99 numaralý faksa göndermelisiniz. Hatalý ödemeniz ilk çýkacak faturanýzdan düþülecektir. Sayfa Baþý

    Geçikme faizi hangi durumlarda uygulanýr?
    DIGITURK faturanýzýn üzerinde belirtilen Son Ödeme gününü geçen ödemelerde uygulanýr. Gecikmelerde "% 6 KDV " faiz oraný uygulanýr. Sayfa Baþý

    Ödeme Noktalarý
    DIGITURK anlaþmalý bankalarýndan yapacaðýnýz ödemeler için hiçbir masraf ve komisyon alýnmamaktadýr.
    Ödemelerinizi 555 Müþteri Hizmetleri Kanalýndan, DIGIWEB üyelik iþlemlerinden veya 0 212 473 73 73 / 0532 755 73 73 numaralý telefonlardan ulaþabileceðiniz Müþteri Hizmetlerini arayarak Kredi Kartýnýz aracýlýðý ile otomatik olarak gerçekleþtirebilirsiniz.

    # Yapý Kredi (Giþe / Otomatik Ödeme / 444 0 444 / ATM / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. / TV Banka Kanal 515 / Mobil Bankacýlýk(Wap): Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. )
    # Ýþbankasý T.A.Þ. (Otomatik Ödeme / 444 0 202 / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. / ATM )
    # Garanti Bankasý (Giþe / Otomatik Ödeme / 444 0 333 / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. / ATM)
    # HSBC Bank A.Þ. (Giþe / Otomatik Ödeme / 444 0 111 / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. / ATM )
    # Þekerbank T.A.Þ. (Giþe, Otomatik Ödeme / 444 78 78 / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. )
    # Alternatifbank (Giþe / Otomatik Ödeme)
    # Tekstilbank (Giþe / Otomatik Ödeme / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. )
    # Türk Ekonomi Bankasý A.Þ. (Giþe / Otomatik Ödeme / 444 0 666 / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. )
    # ING Bank A.Þ. (Giþe / Otomatik Ödeme / 444 0 600 / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. )
    # T. Vakýflar Bankasý (Giþe / Otomatik Ödeme / 444 0 724 / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. / ATM)
    # T. Halk Bankasý (Giþe / Otomatik Ödeme / 444 0 400 / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. / ATM / TV Banka Kanal 510)
    # T.C. Ziraat Bankasý (Giþe) / Otomatik Ödeme / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.
    # Denizbank A.Þ. (Giþe / Otomatik Ödeme / 444 0 800 / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. )
    # Anadolubank A.Þ. (Giþe / Otomatik Ödeme)
    # Finansbank (Giþe / Otomatik Ödeme / 444 0 900 / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. )
    # Bank Asya A.Þ. (Giþe / Otomatik Ödeme / 444 4 888 / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. / ATM)
    # Akbank T.A.Þ. (Giþe / Otomatik Ödeme / 444 25 25 / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. )
    # Fortis Bank (Giþe / Otomatik Ödeme / 444 01 44 / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. )
    # Türkiye Finans Katýlým Bankasý (Giþe / Otomatik Ödeme / Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. )
    # PTT-Garanti Bankasý Ýþlem Noktalarý (Ýþlem maliyeti 2.-YTL’dir.)
    # Garanti Bankasý Kolay Vezne (Ýþlem maliyeti 1.-YTL’dir.)
    # Garanti Bankasý Paramatik Kartsýz Ödeme. (Ýþlem Maliyeti 1.-YTL’dir)

    **Bulunduðunuz ildeki DIGITURK Yetkili Teknik Servislerinden kredi kartýyla ödeme yapabilirsiniz.
    **Faturanýzý öderken kullanacaðýnýz Üye numaranýz faturanýzýn sol üst köþesinde yer alan 1000 ile baþlayan numaradýr.

    kaynak: Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.

  4. #4

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart

    arkadaslar dýgýturk ekospor paket uyelýgým var dýgýtürk kartýmý next ye 2000 cýs süper plusta kullanabýlýrmýyým,ýkýncý býr sorumda eger kullanamazsamnext teký gýbý yayýnlanan programlarý kaydedebýlýrmýyým

  5. #5

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart

    Alýntý cenk35cenk Nickli Üyeden Alýntý Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.
    arkadaslar dýgýturk ekospor paket uyelýgým var dýgýtürk kartýmý next ye 2000 cýs süper plusta kullanabýlýrmýyým,ýkýncý býr sorumda eger kullanamazsamnext teký gýbý yayýnlanan programlarý kaydedebýlýrmýyým
    Kullanabilirsin.Digiturkun kayýt edici cihazý var ise kaydedebilirsiniz.Ama nextlerde sorunsuz clýsýyor kart sistemi menu sisteminden sanýrým acmanýz lazým
    Kim Olursan OL Bir Gün Mezar Taþýnda Ýki Satýr Yazý Olursun...



  6. #6

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart

    Alýntý Serkan Yýlmaz Nickli Üyeden Alýntý Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.
    Kullanabilirsin.Digiturkun kayýt edici cihazý var ise kaydedebilirsiniz.Ama nextlerde sorunsuz clýsýyor kart sistemi menu sisteminden sanýrým acmanýz lazým
    hocam olmuyor malesef,ýrdeto ile calýsýyor acaba nextler buna uyumlumu

  7. #7

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart

    cýhazý aldýgým yer kart ýle makýneyý eþleþtýrýyoz dedý ve baþka makýnede calýþmaz dedý acaba bir yolu varmý þu an denýyorum fakat bir geliþme yok

  8. #8
    Users Awaiting Email

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart

    arkadaþlar ben digitürk taahütlü üyeliðimi iptal ettirip,cezamýda ödedim.kartý gei aldýlar cihaz benim oldu.fakat çanaðýmý hotbirte çevirdiðimde baktým diðer uydular cihazda gözükmüyor.cihazým dcr dt 9003,tü.digitürü eutelsat w7 ile türkasattan baþka birþey izleyemezsin dediler.bende hýrs yapýp vestel yetkili servisine götürüp bir yazýlým attýrdým.ve þuanda hotbirtdü sorunsuz izleyebiliyorum.size tavsiyem hiç kafanýza takmadan cihazlarýnýzý yetkili servisine götürüp yazýlýmla istediðiniz uyduya çevirtmenizdir.bu arada 15 tl verdim yazýlýma.ulan digitürk senmi inatsýn,yoksa benmi?... :45:

  9. #9

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart

    benim zaten 2 tane uydu cihazým var.ama ben önümüzdeki yýlýn maçlarýný da seyretmeyi düþünüyorum.ama digitürkten cihaz alýp ta lig tv ye abone olmak bana pek mantýklý gelmiyor.digitürkün önümüzdeki sene için modül satma gibi bir durumu olma ihtimali var mý?olamazsa cihaz almam þart mý?açýklama yapacak arkadaþ olursa sevinirim.benim durumumda olan arkadaþlarýnolduðuna da inanýyorum.

  10. #10

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart


    slm arkadaþlar üyelik bitti ve ben üyelik bitti diye devam etmedim ve türsata çevirdim çanagý anten ayarlarýna girdim türksata geldim 11962 - 03333 V(di***)yaptým sinyal %95 e %97 ancak kanal tarama kýsmý yok ne yapçam þimdi bir kaç arkadaþa da yaptým bir bu DT 8002 lerde ag seimi yani arama kýsmý yok bir digitürk kurulumu var bir türksat kurulumu var türksatý seçip o***ledigim zaman 21 kanal buluyor oda 11729 - 15555 V (di***)de buluyor buda lig tv nin tp nosu nasýl bulacaz kanallarý bu türksatta teþekkürler..

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Þu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanýcý var. (0 Uye ve 1 Misafir)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajýnýzý Deðiþtirme Yetkiniz Yok
  •