Teşekkur Teşekkur:  0
Beğeni Beğeni:  0
9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: Motorsiklet Dünyası

  1. #1

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Motorsiklet Dünyası

    Yamaha FJR1300AS
    Yarı otomatik vitesli FJR1300AS Türkiye'de Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir. Yamaha tarafından bu sene motosiklet pazarına sunulan
    YCC-S (debriyajsız otomatik vites değiştirme) sistemli FJR1300AS’ler Ağustos sonuna doğru Yamaha yetkili satıcılarında satışa sunulacak.

    Avrupadaki yoğun talepten dolayı bu güne kadar ithal edilemeyen bu modelden Türkiye'ye bu sene sadece 3 tane getirilecek.

    Motosiklet dünyasının kurallarını değiştiren yeniliklere imzasını atan Yamaha’nın yeni modeli FJR1300AS dünyanın ilk yarı otomatik vitesli motosikleti. YCC-S sistemli FJR1300AS’lerdeki 5 vitesli şanzıman ve debriyaj sistemi klasik FJR1300A modelindekinin aynı olmakla beraber AS modellerinde ilaveten, çok gelişmiş bir bilgisayar tarafından kontrol edilen debriyaj kontrol ve elektronik vites değiştirme sistemi bulunmaktadır.

    YCC-S sistemi genel olarak Formula 1 arabalarındaki sistemle aynı. Vitesin ne zaman ve nerede değiştirileceğine tamamen sürücü karar vermektedir. Sistem sadece vites değiştirmek için harcanan fiziksel gücü ortadan kaldırarak FJR1300’ün üstün sürüş konforunu daha da arttırmakta.

    Özellikle dur-kalk hareketinin çok yapıldığı şehir içi trafik kullanımında veya vites değiştirme ihtiyacının çok olduğu bol virajlı yollardaki kullanımlarda debriyajı kullanan sol elin ve vites değiştiren ayağın ne kadar zorlandığı bütün motosiklet sürücüleri tarafından bilinir. YCC-S (Yamaha Chip Controlled Shift) sürücülerin motosiklet kullanırken vücuduna binen yükün bir kısmını ortadan kaldırmaktadır. (Ayrıca sol ayağınızdaki bot veya ayakkabının üstü artık zedelenmeyecek.)
    YCC-S sistemi hem elle, hem de ayakla kullanılabilir. Sistem aşağıda anlatıldığı şekilde çalışmaktadır;

    1-
    Kontak anahtarına çevirerek "Start" pozisyonuna getirin.

    2-
    Ön freni sıkarak motoru çalıştırın.


    3-
    Ayağınızla vites pedalını kullanarak motoru boşa alın. (Vites pedalı en alt pozisyonda)
    Standart, ayakla kumanda: FJR’nizi debriyaj maneti olmadan, vites pedalını ayağınızla kumanda ederek standart şekilde kullanabilirsiniz.

    Gösterge panelindeki dijital bir gösterge hangi viteste olduğunuzu gösterecektir.





    Elle kumanda: Vites değişimini elle kumada edebilmek için, gidon’un sol tarafındaki kumanda gövdesindeki elle kumanda seçeneği düğmesine basın. Düğmenin yanında bulunan yeşil ışık yanacaktır. (Ayakla kumanda sistemi her durumda kullanıma hazır pozisyondadır.)


    4-
    Sistem, motor yüksek devirdeyken boştan vitese geçirmenize izin vermez.
    Elle kumanda seçilmiş ise; birinci vitese geçmek için sol işaret parmağınızla vites yükseltme düğmesine basın.

    Vites küçültmek için sol baş parmağınızı, vites yükseltmek için sol işaret parmağınızı kullanın.

    5- Motosikleti durdurmak için, normalde olduğu gibi, fren yapın ve aynı anda ayakla veya elle kumada ederek vites küçültün. YCC-S sistemi tamamen durmanıza çok yakın bir süre önce debriyajı ayıracaktır.

    6- Motoru viteste bırakarak park ettiğinizde; sistem durmadan önce ayırdığı debriyajı, motoru stop etttikten 3 saniye sonra bırakarak arka tekerleği kitleyecektir.

    Kullanım sırasında ayakla kumanda dan elle kumandaya, elle kumanda dan ayakla kumandaya geçme: Motosikleti kullanırken istediğiniz an elle kumanda seçeneği düğmesine basarak elle kumanda durumuna geçebilirsiniz. Bu durumda düğmenin yanındaki ışık yanacaktır.
    Ayakla kumanda sistemi her durumda kullanıma hazır olduğundan, vites değiştirme sistemini istediğiniz an - sistem hangi pozisyonda olursa olsun – ayakla kumanda edebilirsiniz. Ayrıca sürüş sırasında istediğiniz an elle kumanda seçeneğini kapatabilirsiniz








  2. #2

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    ellerine sağlık kardeş şimdi sorsam bunun fiatını bi araba fiatı dersin

  3. #3

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart Bmw K 1200 S

    BMW markası tıpkı otomobillerde olduğu gibi motosiklet tutkunları için her zaman ayrı bir yere sahip olmuştur. Daha çok enduro ve off-road modelleriyle motosiklet tutkunlarının gönlünde taht kuran BMW son yıllarda etkileyici chopper modelleriyle de ön plana çıkmaya başladı.

    Bu sınıflarda yeni modelleri arka arkaya tanıtan BMW bu kez çok farklı bir sınıfta karşımıza çıktı. BMW içinde önemli bir değişiklik olan bu yeni model superbike sınıfında yer alıyor. BMW yetkilileri de bu motosikleti tanıtırken BMW'nin ilk superbike'ı olarak söz ediyor. K 1200 S adı verilen bu modelde 1157 cc hacmindeki 4 silindirli, 160 HP gücünde motor kullanılıyor. Bu güç ise hafif şaftlı bir sistem ile arka tekerleğe aktarılıyor.

    Bu motorun en önemli özelliklerinden birisinin ise enlemesine yerleştirilmiş olan motorun 55 derecelik bir açı ile konumlandırılmış olması gösteriliyor.

    Ön süspansiyon sisteminde radikal bir gelişim olarak alışılagelmiş teleskopik forkların yerine paralel yerleştirilmiş amortisörler dikkat çekiyor. Bu sayede motosikletin yoldan gelen darbelere daha önce görülmemiş mükemmellikte bir tepki verdiği de belirtiliyor.

    Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.

  4. #4

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart Yamaha YZF R1

    Yamaha´nın Super Sport kategorisindeki iddalı motosikleti YZF R1, gücü ve performansıyla dikkatleri üzerine çekiyor.

    4 silindirli ve 150 beygir gücündeki YZF R1, en dik yokuşları hiç zorlanmadan çıkabiliyor. Motoru su soğutmalı olduğu için fazla ısı olmuyor. Dolayısıyla motoru şortla da rahatlıkla kullanabilirsiniz. Kıvraklığı arazide olduğu kadar şehir içi kullanım için de son derece uygun. 6 vitesli ve 175 kg ağırlığındaki motor, özellikle atletik motosikletlerden hoşlananlar için çok iyi bir alternatif.

    Son derece ergonomik bir biçimde tasarlanan YZF1, otorma ve kullanım açısından çok keyif verici bir model.

    Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.



    Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    Konu COEMAR tarafından (21-09-2006 Saat 00:53 ) değiştirilmiştir.

  5. #5

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    GL 1800 GOLDWING ABSFiatı: GL 1800 A DX GOLDWING 48.250 YTL









    Teknik Özellikler
    Motor : Sıvı Soğutmalı, 4-zamanlı, 12 sübaplı, SOHC boxer 6 silindirli
    Motor hacmi (cc) : 1832
    Silindir çapı & strok (mm): 74 x 71
    Sıkıştırma oranı 9.8 : 1
    Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi (otomatik jigleli)
    Max güç (ps @ dev/dak) 118 / 5500
    Max tork (Nm @ dev/dak) 167 / 4000
    Ateşleme : Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
    Çalıştırma : Elektrikli
    Şanzıman : 5 vites (5 ileri,1 elektrikli geri vites)
    Güç Aktarımı :Şaftlı
    Boyutlar (UxGxY)(mm) : 2635 x 945 x 1455
    Tekerlekler arası mesafe (mm) : 1690
    Sele yüksekliği (mm) :740
    Yerden açıklık (mm) :125
    Yakıt kapasitesi (litre) : 25 (4 litre rezerv dahil)
    Tekerlekler : Ön 5 kollu alüminyum döküm
    Arka 3 kollu alüminyum döküm
    Lastikler : Ön 130 / 70 R18 (63H)
    Arka 180 / 60 R16 (74H)
    Süspansiyon : Ön Hava destekli 45 mm´lik teleskopik çatal, anti dive özellikli, 140 mm esneme aralıklı
    Arka Elektronik kontrollü yay ön yükleme ayarlı pro-link pro-arm, 105 mm esneme aralıklı
    Frenler Ön Kombine 3 piston kaliperli 296x4,5mm´lik hidrolik çift disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Arka Kombine 3 piston kaliperli 316x11mm´lik ventilli disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık 366 kg (*369)

  6. #6

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    VT 750 C SHADOW




    Fiatı : VT 750 C SHADOW 16.750 YTL










    Teknik Özellikler
    Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 6 sübaplı SOHC 52º V2
    Motor hacmi (cc) 745
    Silindir çapı & strok (mm) 79x76
    Sıkıştırma oranı 9.6 : 1
    Yakıt sistemi 34mm´lik VE tip gaz sensörlü karbüratör
    Max güç (ps @ dev/dak) 45,8 / 5500
    Max tork (Nm @ dev/dak) 64,2 / 3000

    Ateşleme Tam transistörlü elektronik
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 5 vites
    Güç Aktarımı Şaftlı
    Boyutlar (UxGxY)(mm) 2505 x 965 x 1123
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1639
    Sele yüksekliği (mm) 658
    Yerden açıklık (mm) 130.8
    Yakıt kapasitesi (litre) 14 (3,6 litre yedek dahil)
    Tekerlekler
    Ön/Arka Çelik telli jant
    Lastikler Ön 120/90 17 M/C 64S
    Arka 160/80 15 M/C 74S
    Süspansiyon Ön 41mm´lik teleskobik çatal, 116mm esneme aralıklı
    Arka 5 kademeli yay ön yükleme ayarlı çift geleneksel amortisör, 90 mm esneme aralıklı
    Frenler Ön Çift piston kaliperli 296x6mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
    Arka 180mm´lik kampana
    Ağırlık 237.9 kg

  7. #7

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    XL 1000V VARADERO ABS

    Fiatı : XL 1000V VARADERO ABS 24.250 YTL














    Teknik Özellikler
    Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 8 sübaplı DOHC 90º V 2
    Motor hacmi (cc) 996
    Silindir çapı & strok (mm) 98x66
    Sıkıştırma oranı 9.8 : 1
    Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt enjeksiyonu
    Max güç (ps @ dev/dak) 94 / 8000
    Max tork (Nm @ dev/dak) 98 / 6000
    Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 6 vites
    Güç Aktarımı O-Ringli zincirli
    Boyutlar (UxGxY)(mm) 2295x925x1500
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1560
    Sele yüksekliği (mm) 838
    Yerden açıklık (mm) 181
    Yakıt kapasitesi (litre) 25 (4lt yedek dahil)
    Tekerlekler
    Ön/Arka 3 kollu alüminyum döküm
    Lastikler Ön 110 / 80 R19M/C (59H)
    Arka 150 / 70 R17M/C (69H)
    Süspansiyon Ön 43mm´lik teleskobik çatal, 155mm esneme aralıklı
    Arka 40 kademeli yay ön yükleme ve kademesiz açılma ayarlamalı pro link amortisör,145 mm esneme aralıklı
    Frenler Ön Kombine 3 piston kaliperli 296x4,5mm´lik hidrolik çift disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Arka Kombine 3 piston kaliperli 256x5mm´lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık 241.5 kg

  8. #8

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart Suziki Nuda

    Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.

    Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.

    Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.

    Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.

    Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.

  9. #9

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Kedi Fazer, Kuçu CBF’ye karşı

    Yeni nesil motosikletler içinde özellikle Avrupa’da son yıllarda en popüler modeller yarı çıplak modeller olmaya başladı. Satış adetlerine bakınca 250 cc üstü hacimdeki motosikletlerde bu modellerin satış adetleri son derece yüksek. Son derece kullanıcı dostu olan bu modeller hem günlük sürüşler için rahatlıklarıyla hem de gerektiğinde performanslarıyla sürücülerini mutlu etmeye çalışıyorlar.

    Her yeni modelde eklenen özelliklerle bu sınıf motosikletler gittikçe iddialı da olmaya başladılar. Her marka artık kullanıcılara yaptırdığı anketler sonucunda elde ettiği bilgileri yeni modellerinde kullanıyor. Ona göre en çok kullanıcıya hitap edecek, dolayısı ile her şeyden biraz katılmış hem günlük kullanıma uygun olacak hem de uzun mesafeli sürüşlerde kullanılacak motosikletler tasarlıyorlar. Bundan dolayı son derece güçlü huysuz, sinirli spor motosikletler ya da tam aksine beğeniye sahip olan insanlara hitap eden performans fakiri ağır hantal motosikletler yerine pek çok kullanıcı bu tip çok fonksiyonlu motosikletlere yöneliyor.

    Ülkemizde de son birkaç yıldan beri bu tip yarı çıplak modeller popüler oldu. Öncü olarak benim de sahip olduğum Yamaha Fazer sayılabilir. Fakat son zamanlarda oldukça dişli rakipler de karşısına çıkmadı değil. Özellikle Suzuki GSR ve Honda CBF1000 pek çok konuda Fazer’i zorlayacak kadar iddialı. Bu hafta Fazer ile Honda CBF1000’i artılarıyla eksileriyle karşılaştıralım istiyorum. Şimdi 600 cc hacimli bir motosiklet ile 1000’lik motor karşılaştırılır mı demeyin. Çok da güzel karşılaştırılır. Bakalım el mi yaman bey mi yaman.

    GÖRÜNÜM-TASARIM

    Şimdi bu konuda objektif olmak zor. Herkesin beğenileri farklı. Bundan dolayı bu konuda kendi fikirlerimi söyleyeceğim. Bence Yamaha Fazer’in bu kadar sevilmesinde ve başarılı olmasında görünümü çok etkili. Yamaha mühendisleri R6 ve R1’de kullandığına benzer çekik farları, nefis kıvrımlara sahip die cast teknolojisi ile üretilmiş şasisi, tüm güzelliği ile ortada görünen motoru, koltuğun altından torpil gibi çıkan egzozları, uzaktan bakınca atılacak gibi duran genel atletik görünümü ile dinamik ve çekici bir motosiklet üretmişler.

    Üzerinden 2 yıl geçmesine rağmen hala göze hoş görünüyor bence. CBF 1000 ise daha olgun, daha sade daha işbilir bir endama sahip. CBF600 ile basit detayları ile ayrılması eksi mi artı mı bilmiyorum. CBF600’den bir egzoz fazlası, biraz değişik yan grenajı, biraz daha dolgun motor bloğu ile ayrılıyor. Dikkat etmezseniz farkı anlamak güç. CBF’yi cazibeli olmasa da tokluğu ile beğendim ben daha çok. Yola daha oturan bir görünümü var. Yanlardaki egzozları, daha sade ön görünümü ile Fazer gibi çekici olmak yerine daha iddiasız ama olgun bir havaya sahip. Bunu en iyi motosikletlere arkadan bakınca anlamak mümkün. Fazer daha küçük motor hacmine rağmen 180’lik arka lastiğe sahipken CBF1000 şaşırtıcı şekilde 160’lık arka lastiğe sahip. CBF1000 testinde neden böyle bir lastik seçilmiş anlatmıştım.

    MOTOR ÖZELLİKLERİ

    Başta da dediğim gibi biri 600 cc diğeri 1000 cc iki motosikleti karşılaştırmak çok mantıklı görünmeyebilir fakat her ikisinin da beygir güçleri aynı ise durum ilginç bir hal alıyor. İkisi de 4 silindirli, üstten çift egzantrikli ve silindir başına 4 sübaplı motorlar kullanıyorlar. Fazer’in 2003 model R6’dan devşirdiği motoru 600 cc hacimden 12 bin devirde, 98 beygir güç 10 bin devirde 63 Nm tork veriyor. Görüldüğü gibi R6’nın motor karakteri Fazer’de de hissediliyor. Devir kesici 14 bin’de devirde devreye giriyor. Baya afacan bir çocuk kalbi var bu motosiklette. CBF ise CBR1000 den alınan bloğun kırpılmış halini kullanıyor. Fakat Fazer in aksine, genlerinin CBR’dan geldiğini belli etmemek için Honda mühendisleri oldukça uğraşmış. 998 cc hacimdeki motor 8 bin devirde 98 beygir güç, 6 bin 500 devirde 97 Nm tork veriyor. Devir oldukça düşük Fazer’e göre ama beygir gücü aynı olsa da tork olarak oldukça açık bir fark var. Bakalım bu nasıl bir fark yaratacak iki motosiklet arasında. Sürüş izlenimlerinde görelim.

    SÜSPANSİYON VE FRENLER

    Fazer’in süspansiyonları fabrika çıkışı biraz sert ayarlanmış. Bu tam ince ayar bir sertlik. Yol çok bozuk olmadıkça rahatsız etmiyor. Virajlarda bu sertlik motosikletin daha dinamik ve güven veren bir karaktere sahip olmasını sağlıyor. Honda ise biraz daha yumuşak bir süspansiyon tercih etmiş. Bu özellikle yolcu için son derece artı bir puan. Fakat bu yumuşaklık sportif sürüşlerde CBF’in tutuşunda biraz jöle gibi bir his vermesine sebep oluyor. Tamam son derece konforlu, tutuş olarak bir zayıflık da söz konusu değil ancak motosikletin hissettirdiği duyguları açıkçası pek heyecan verici olarak nitelendiremiyorum. CBF biraz daha konfora yönelmiş, Fazer ise konfordan çok fazla ödün vermeden heyecan arayanları mutlu etmeye çalışıyor. Frenlerde ise her ne kadar 2006 model Fazer’ler artık ABS ile satın alınabilse de kullanamadığım için aradaki farkı net olarak tanımlayamayacağım ancak konvansiyonel frenler ile Fazer ortalama bir fren performansına sahip. Arka fren üzerinde arka maşanın yapısından kaynaklanan bir erken kilitlenmeye meyil söz konusu. Honda ise bu konuda çok titiz davranıyor. Spor modelleri haricinde tüm modellerinde yakında ABS kullanmaya başlayacak sanırım. CBF1000’de ABS ile oldukça güvenilir bir fren sistemi yer alıyor. Buna ek olarak arka frene basınca ön frene de bir parça güç aktarması stabilite açısından nefis olmuş. Bana göre Yamaha bu konuda Honda’yı örnek almalı.

    SÜRÜŞ İZLENİMLERİ

    Fazer’i yaklaşık 1 yıldan beri 18 bin kilometre kadar kullandığım için artık huyunu suyunu oldukça iyi biliyorum. CBF ise test için geldiğinde o kadar kolay ve keyifli bir sürüşe sahipti ki geri verirken oldukça zorlandığım fakat test süresince de oldukça uzun mesafeler kat ettiğim bir model oldu. En başta yazmam gerekeni şimdi söyleyeyim. Bu ikisi aslında oldukça farklı kullanıcılara hitap eden motosikletler. Zaten teknik detaylara dikkat ettiyseniz siz de bu sonucu çıkarabilirsiniz. Fazer oldukça dinamik bir sürüşe sahip bir motosiklet. Gücünün doruğuna ancak 12 bin devirde ulaştığı için performansını görmek için devirli motosikletleri sevmek gerekiyor. Aslında bu konuda Fazer biraz çift karakterli. Düşük devirlerde Fazer aslında son derece uysal bir motosiklet. Hımbıl olmasa bile gerçek gücünden oldukça uzakta. Bu da trafikte veya yavaş sürüşlerde motosikleti kolay kontrol etmeye yardımcı oluyor.

    Yani motosiklet her an elinin altından kaçıp gidecekmiş hissi vermiyor. Lakin devir saati 7-8 bine gelince birden içindeki canavar uyanmaya başlıyor. Bundan sonra 14 bine kadar Fazer nefes almayı unutturacak bir performansla sürücüsünü adrenaline boğuyor. Virajlı yollarda deviri hep bu 7-8 bin sınırının üzerinde tutarak gidince Fazer gerçekten heyecan verici yüzünü ortaya koyabiliyor. Bunun dışında şehir içinde son derece uysal bir motosiklet aslında. 795 milimetre yükseklikteki selesi çok alçak olmasa da 175 santimetreden uzun sürücüler için sorunsuz. Yolcular için ise bence çok ideal bir motosiklet sayılmaz. Biraz küçük ve yazın egzozlardan ısınan yolcu koltuğu, yüksek yolcu ayaklıkları, biraz da sert süspansiyon karakteri yüzünden uzun yolculuklarda çok fazla şey beklememekte fayda var.

    CBF1000 ise Fazer’in aksine tek bir karakteri var. Bas gaza gideyim karakteri. Hangi devirde, hangi viteste olduğunuzun pek bir anlamı yok. 6’ıncı viteste bile 30 km/s hızla gitmek sorunsuz. Hatta devir saati en tepelerde gezmeye başlayınca sanki biraz nazlı nazlı gidiyor. Büyük hacim ve torklu motor karakteri gerçekten çok konforlu ve esnek bir sürüş sağlıyor. Biraz sürücüsünü şımartmaya meyilli bu karakter virajlı yollarda sakin ve güvenle sürücü ve yolcuyu gidilecek noktaya ulaştırmak için seçilmiş sanki. Virajlarda oyunlar oynamak elbette mümkün ama CBF adrenalin seviyenizden çok endorfin seviyeniz ile oynamaktan daha çok hoşlanıyor. Sürücü kadar yolcu da CBF ile şımartılmaya çalışılmış. Geniş ve rahat koltuk, yumuşak süspansiyon, rahat ayaklıklar ile bir Turing motosiklet ile aşık atabilir. Şehir içinde ise 228 kilogramlık ağırlığını hiç hissettirmemesi, kıvrak sürüşü, esnek motoru ile her gün kullanılabilecek bir motosiklet. Standart olarak 795 mm lik sele yüksekliği aşağı ve yukarı 15 mm oynanabiliyor, ayrıca ön cam da yüksek ve alçak pozisyonlara alınabiliyor.

    SONUÇ OLARAK

    Fazer daha dinamik, daha heyecanlı karakteri ve alımlı yapısı ile heyecan seven ama yine de rahatından çok fazla feragat etmek istemeyen sürücüler için uygunken; CBF1000 torklu olsun üç kuruş fazla olsun diyen keyfine rahatına düşkün sürücüleri ve yolcularını mutlu edebilecek bir motosiklet. Hatta Abimin tespitine göre Fazer kedi gibi karizmatik, bencil, çekici, atletik bir motosiklet, CBF ise sadık, özverili, sevimli, sahibini mutlu etmekten başka derdi olmayan bir kuçu gibiymiş.




Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •