REKLAM

Teşekkur Teşekkur:  0
Beğeni Beğeni:  0
Sayfa 1/2 12 SonSon
11 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: 7 günlük cayma hakkını uygulamayan kuruluş

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart 7 günlük cayma hakkını uygulamayan kuruluş

    Forumdaki arkadaşlar sizlere bilgi amaçlı yazıyorum herkes okusun duysun ki nasıl bir firma ile muhatapsınız anlayın
    23.09.2012 de elimde bulunan 2 adet modüllü üyeliğimden şu anda aktif olanın süresini uzatma işlemini internetten yapıcaktım,
    Ancak kullanmadığım modülümün on line işlemlerine girip onu uzatmışım
    netten baktım sözleşmeye müşteri isterse hiç bir şart belirtmeden cayma hakkına sahiptir yazıyor bende sözleşmenin bu maddesine istinaden aradım
    0850 266 0 266 yı temsilciye durumu anlattım tamam efendim aldım iptal talebinizi sizi arayıp iptal ederler dedi
    3 gün oldu kimse aramadı ben defaatle aradım yok böyle hakkınız bize paşa paşa ödeme yapıcaksınız sonra iptal ediceksiniz dediler
    sözleşmede üstelik bu maddeyi buyuk puntolarla yazmışlar
    belirttim nafile dediler
    güngören kaymakamlığı tüketici hakem heyetine gittim ayın 26.09.2012 de bana karşı tarafa yazı ile durumu bildir ve bize taahütle yolladığın kartı getir dilekçenle işleme koyalım dediler
    01.10.2012 bugün ellerine ulaştı kart elime geçer geçmez tüm hazırlıklarımla beraber
    1 adet tüketici hakem heyetine yazılmış dilekçe
    internetten çıkarttığım d-smart sözleşmesi
    d-smartta yazdığım dilekçe fotokopisi ve gelecek posta alındısı ile başvurucam
    Bakalım el mi yaman ben mi yaman hesap zamanı geldi

  2. #2

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Sonuna kadar devam edin. Bu Aydın Doğan'la iş olmaz. Banada zamanında Smile adsl geçin sınırsız interneti 24.50 tl den verelim ve istediğiniz zaman ttnet aboneliğinize dönebilirsiniz dediler. Bende ok dedim kargoyla gelen vekalet belgesini imzaladım geri yolladım. Sonra Smile adsl aboneliğim başladı ve aradan 7 gün sonra kargo ile sözleşme geldi o da nesi 2 yıl tahahüt ve birde 9 ay boyunca 24.90 tl sonrası 49 tl. Aradım MH dedim durum böyle bana dedikleri size yanlış bilgi verilmiş. Bende 7 günlük cayma hakkım varmış bugünde 7. günü iptal edin dedim onlarda sizi standart tahahütsüz pakete geçirelim demişlerdi bende ısrarla iptal edin dedim. Tamam dediler 3 gün içerisinde aranacaksınız dedi aradan 15 gün geçti ses yok. Şikayetvar.com'a yazdım derdimi aradılar iptal ettiler. Yani diyeceğim o ki D-Smart'la iş olmaz.

    Saygılar....

  3. #3

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    hakkınızı sonuna kadar arayın..
    kasınızda ki devlet olmadıkça saldırın. savunun kendinizi.
    bir tek devlete söz gecmez.

  4. #4

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı MUTAF Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    hakkınızı sonuna kadar arayın..
    kasınızda ki devlet olmadıkça saldırın. savunun kendinizi.
    bir tek devlete söz gecmez.
    İdare Mahkemeleri ve Anayasa Mahkemesi de devletin size yaptığı yanlışları düzeltir. Hem de kararı "TÜRK MİLLETİ ADINA" yazarak verirler. Allah'a şükür bu ifade değişmedi ve gerçek hukuk adamları hâlâ var.

  5. #5

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Icon1 Old

    Alıntı uydu3405 Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    Forumdaki arkadaşlar sizlere bilgi amaçlı yazıyorum herkes okusun duysun ki nasıl bir firma ile muhatapsınız anlayın
    23.09.2012 de elimde bulunan 2 adet modüllü üyeliğimden şu anda aktif olanın süresini uzatma işlemini internetten yapıcaktım,
    Ancak kullanmadığım modülümün on line işlemlerine girip onu uzatmışım
    netten baktım sözleşmeye müşteri isterse hiç bir şart belirtmeden cayma hakkına sahiptir yazıyor bende sözleşmenin bu maddesine istinaden aradım
    0850 266 0 266 yı temsilciye durumu anlattım tamam efendim aldım iptal talebinizi sizi arayıp iptal ederler dedi
    3 gün oldu kimse aramadı ben defaatle aradım yok böyle hakkınız bize paşa paşa ödeme yapıcaksınız sonra iptal ediceksiniz dediler
    sözleşmede üstelik bu maddeyi buyuk puntolarla yazmışlar
    belirttim nafile dediler
    güngören kaymakamlığı tüketici hakem heyetine gittim ayın 26.09.2012 de bana karşı tarafa yazı ile durumu bildir ve bize taahütle yolladığın kartı getir dilekçenle işleme koyalım dediler
    01.10.2012 bugün ellerine ulaştı kart elime geçer geçmez tüm hazırlıklarımla beraber
    1 adet tüketici hakem heyetine yazılmış dilekçe
    internetten çıkarttığım d-smart sözleşmesi
    d-smartta yazdığım dilekçe fotokopisi ve gelecek posta alındısı ile başvurucam
    Bakalım el mi yaman ben mi yaman hesap zamanı geldi
    Arkadaşım, benim okuduğum böyle olaylar çok! %80 i D-Smart la ilgili! Bana göre sen hiç durma devam et mücadeleni ver!

  6. #6

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    d-smart foruma bu konuyu açtırmıyorlar bile bana hemen siliyorlar bu kadar korkak bir forum orası hele digitürk ün forumuna bakın adamlar her türlü şikayetlerini açıkca yazabiliyorlar

  7. #7

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    kimse d smarttan memnun değil

  8. #8

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    şimdi platformların forumlarına bakın birinde dilediğince şikayet yazılmış ama silinmemiş diğerinde hiç bu tür yazılar yok sanıyorlar ki bu forumu görenler çok memnun burada hiç şikayet yok hemen abone olalım çok yanlıyorlar artık her yer haber her habere anında ulaşabiliyoruz ama bilmeyenleri kandırsak kârdır mantığı güden firma

  9. #9

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Forumdaki sayın arkadaşlar ilk mesajımda el mi yaman benmi yaman cümlesi sonuçlanmıştır.
    D-smart temsilcisi bugün aradı ve hiç zorluk çıkarmadan yaptığınız işlemi iptal etmek istiyormuşsunuz bende ediyorum yardımcı olabileceğim başka bir konu var mı ? diye sordu sonuç BEN KAZANDIM

  10. #10

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı uydu3405 Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    Forumdaki sayın arkadaşlar ilk mesajımda el mi yaman benmi yaman cümlesi sonuçlanmıştır.
    D-smart temsilcisi bugün aradı ve hiç zorluk çıkarmadan yaptığınız işlemi iptal etmek istiyormuşsunuz bende ediyorum yardımcı olabileceğim başka bir konu var mı ? diye sordu sonuç BEN KAZANDIM

    Ne mutlu size. Ama D-Smart ve D-Smart Net ile çalışılmaz.

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •