Forumdaki arkadaşlar sizlere bilgi amaçlı yazıyorum herkes okusun duysun ki nasıl bir firma ile muhatapsınız anlayın
23.09.2012 de elimde bulunan 2 adet modüllü üyeliğimden şu anda aktif olanın süresini uzatma işlemini internetten yapıcaktım,
Ancak kullanmadığım modülümün on line işlemlerine girip onu uzatmışım
netten baktım sözleşmeye müşteri isterse hiç bir şart belirtmeden cayma hakkına sahiptir yazıyor bende sözleşmenin bu maddesine istinaden aradım
0850 266 0 266 yı temsilciye durumu anlattım tamam efendim aldım iptal talebinizi sizi arayıp iptal ederler dedi
3 gün oldu kimse aramadı ben defaatle aradım yok böyle hakkınız bize paşa paşa ödeme yapıcaksınız sonra iptal ediceksiniz dediler
sözleşmede üstelik bu maddeyi buyuk puntolarla yazmışlar
belirttim nafile dediler
güngören kaymakamlığı tüketici hakem heyetine gittim ayın 26.09.2012 de bana karşı tarafa yazı ile durumu bildir ve bize taahütle yolladığın kartı getir dilekçenle işleme koyalım dediler
01.10.2012 bugün ellerine ulaştı kart elime geçer geçmez tüm hazırlıklarımla beraber
1 adet tüketici hakem heyetine yazılmış dilekçe
internetten çıkarttığım d-smart sözleşmesi
d-smartta yazdığım dilekçe fotokopisi ve gelecek posta alındısı ile başvurucam
Bakalım el mi yaman ben mi yaman hesap zamanı geldi
Yer imleri