Turkcell Global Bilgi üçüncü kez dünyanýn en iyisi


Turkcell Global Bilgi, çaðrý merkezi sektörünün dünya çapýndaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld”un “2012 Top Ranking Performers” ödüllerinde “En Ýyi Dýþ Kaynak Ýþ Ortaklýðý”kategorisinde dünya birincisi olurken; “En Ýyi Self Servis Teknoloji Uygulamasý” kategorisinde ise dünya ikinciliði elde etti.

Turkcell Global Bilgi bu organizasyonda 2011 yýlýnda “Dünyanýn En Ýyi Çaðrý Merkezi” ve “En Ýyi Performans Geliþimi Programý” kategorilerinde de dünya birincisi olmuþtu. Böylece Turkcell Global Bilgi son iki yýl içerisinde üçüncü kez dünya þampiyonu olarak Türkiye’nin sektör adýna gururu oldu.

Türkiye’nin lider müþteri iliþkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, çaðrý merkezi sektörünün dünya çapýndaki en prestijli organizasyonlarýndan ContactCenterWorld.com’un düzenlediði ve sektörün en iyilerinin belirlendiði “2012 Top Ranking Performers” ödüllerinde “En Ýyi Dýþ Kaynak Ýþ Ortaklýðý” kategorisinde dünya birincisi olurken, “En Ýyi Self Servis Teknoloji Uygulamasý” kategorisinde de dünya ikinciliðini elde etti. 2 Kasým 2012 Cuma gecesi ABD’nin Las Vegas kentinde düzenlenen ödül töreninde, Asya Pasifik, EMEA ve Amerika kýtasý birincileri dünyanýn en iyisi olmak için yarýþtý.

Bahadýr Pekkan: “Dünya standartlarýnda bir çaðrý merkeziyiz”
Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadýr Pekkan konu ile ilgili yaptýðý açýklamada; “Kurulduðumuz günden bu yana sektörümüzü ilgilendiren birçok alanda önemli baþarýlara imza attýk ve bu baþarýlarýmýzý hem yurt içinde hem yurt dýþýnda aldýðýmýz bir çok ödülle taçlandýrdýk. Çaðrý merkezi sektörü için dünyanýn bu en prestijli yarýþma organizasyonundan biri olan “ContactCenterWorld“un dünya finallerinde aldýðýmýz “En Ýyi Dýþ Kaynak Ýþ Ortaklýðý”kategorisindeki dünya birinciliði ve “En Ýyi Self Servis Teknoloji Uygulamasý” kategorisindeki dünya ikinciliði ödülleri hem þirketimiz hem de ülkemiz adýna gurur verici. Yüzde 45 pazar payýyla Türkiye’nin lider müþteri iliþkileri yönetim merkezi olarak yurt içi ve yurt dýþýnda toplam 18 lokasyonda, 10.000 çalýþanýmýzla ayný kararlýlýk, cesaret ve yenilikçi anlayýþla Türkiye’ye ve müþterilerimize hizmet etmeye devam edeceðiz.” dedi.

Müþteri memnuniyeti için en kaliteli hizmet
Turkcell Global Bilgi, “En Ýyi Dýþ Kaynak Ýþ Ortaklýðý” kategorisindeki dünya birinciliði ödülünü, ÇSGB, ÝÞKUR ve SGK kurumlarýnýn yaklaþýk 300 hizmetinin entegre bir þekilde 7/24 sunulduðu Çalýþma ve Sosyal Güvenlik Ýletiþim Merkezi ALO 170 ile aldý. Karaman’da yüzde 50’si engelli olmak üzere 100, Þanlýurfa’da ise yüzde 75’i kadýn olmak üzere 200 kiþi ile hizmet veren merkezler, ilk temasta %87’lik yüksek çözüm oraný ve müþteri memnuniyeti ile örnek kamu projesi olarak gösterildi. Ayrýca Çalýþma ve Sosyal Güvenlik Ýletiþim Merkezi, ülke ekonomisine bir yýlda milyonlarca TL katký saðladý. ALO 170 kayýt dýþý istihdam ile mücadelede hedefe ulaþmada devlet ve vatandaþ arasýndaki en etkili kanal oldu.

Turkcell Global Bilgi bir diðer ödülünü ise dünyada örnek gösterilen Ses Tanýma Teknolojisi ile “En Ýyi Self Servis Teknoloji Uygulamasý” dalýnda aldý. Turkcell Global Bilgi, bu teknoloji ile aboneler için teyit ve kimlik doðrulamasý gerektiren konularda, anne kýzlýk soyadý gibi ek sorulara gerek kalmadan yönlendirme saðlayarak, teyit süresini ortalama 5 saniyeye indiriyor. Ses Tanýma teknolojisi ile kullanýcýlar sesin, parmak izi ile yakalanan güvenlik düzeyinin de üzerinde olan taklit edilemez ve kiþiye özel biyometrik özellikleri sayesinde iþlemlerini, geleneksel þifreleme yöntemlerine göre çok daha güvenli bir þekilde gerçekleþtiriyorlar.

Her yýl dünyada ilk üçe girmeyi baþaran Turkcell Global Bilgi, geçen yýl ContactCenterWorld’un “2011 Top Ranking Performers” ödüllerinde “Dünyanýn En Ýyi Çaðrý Merkezi” seçilmiþ, ayrýca yine ayný yarýþmada “En Ýyi Performans Geliþimi Programý” kategorisinde de dünya birinciliðini elde etmiþti.

ContactCenterworld “Top Ranking Performers” hakkýnda
Çaðrý merkezi sektörünün dünya çapýndaki en büyük organizasyonu olan “ContactCenterWorld”un, sektörün en iyilerini belirlemek üzere düzenlediði yarýþmanýn dünya finalleri “Top Ranking Performers” olarak adlandýrýlýyor.

Contactcenterworld her yýl, dünyanýn en iyi çaðrý merkezlerini belirlemek üzere iki aþamalý bir yarýþma gerçekleþtiriyor. Dünyayý AMERICAS, APAC ve EMEA olmak üzere üç ayrý bölgeye ayýran Contactcenterworld.com, birinci aþama olan kýta finallerinde bölgelerin en iyi çaðrý merkezlerini belirliyor. Kýta finallerinden baþarýyla çýkan çaðrý merkezleri de, dünya finallerinde 9 ayrý kategoride “dünyanýn en iyisi” olmak üzere mücadele ediyor. Dünyanýn en prestijli organizasyonlarýndan biri olarak görülen yarýþmaya, her yýl binin üzerinde firma katýlýyor.