arkadaşlar burda a firması yada b firması nın savunmasını yada karalamasını yapmaya gerek yok. Burda önemli olan karşınızda muhatap bulmak. Müşteri hizmetlerini aradığınnız zaman karşınıza cıkan operatör hariç kimse ile görüşemezsiniz. Ama bulunduğunuz ilde yetkililer varsa şanslısınız. Ama kullanıcılar doğal olarak hangi firma hesaplı ise ona geçmeyi tercih ediyor ve sonrasında çıkan problemlerde malesef karşılarında bir yetkili bulamadakları zaman magdur durumda kalıyor.
Bu konumda TTNET ön plana cıkıyor belki her sorununuza cabuk müdahae edilemiyor ama en azından karşınızda alt yapı operatörü olarak Türktelekomun Müşteri ilişkilerine gittiğinizde sizi muhatap alan bir kişiye ulaşma şansınız var.
Ayrıca 2013 yılında çıkacak yeni yasalar gereğide kişilere verilen hizmetlerde oluşan aksamalara ve verilen taahhütlerin yerine getirilmesi için şartlar ve yaptırımlar olacağı için müşteriler bu tip sorunlardan yavaş yavaş kurtulacaktır.
ayrıca xxman paket isimlerindeki kullanıdığın tabir hiç hoş değil. Fiyatları beğenmeyebilirsin a firmasının fiyatı b firmasının fiyatından farklı olabilir. Her firma kendi sunduğu hizmet için bir ücret belirliyor buda BTK tarafından uygun görülürse uygulanıyor. sonuç olarak diyelimki sen kendi araban yada evin için bir fiyat biçersin ama senın yan komşun yada senın arabanın aynı sının başkasında ki fiyat daha ucuz olabilir. BU konumda sen kazıkçı falan olmuyorsun kendi araban yada evin için kendi kriterlerinde olan değerlendirmene göre fiyatını belirlemişsin..
Bu işte dengeleri sağlamak çok önemli. Ama düşününki çok büyük bir gemi ve bu geminin dümeninişn birden çevirirseniz batmaktan yada hasar almaktan kurtulamazsınız. Türkiye malesef teknoloji alanında ne kadar tüketici de olsa malesef halen ağır ilerliyor.
Yer imleri