Turkcell Global Bilgi’de müþteri memnuniyeti oraný %84


Turkcell Global Bilgi’nin hizmet verdiði banka, telekomünikasyon, e-ticaret, teknoloji cihazlarý, hýzlý tüketim ürünleri, sigorta, özel sektör ve kamu kuruluþlarýndan oluþan 30 kurumsal müþterisi arasýnda her sene yaptýðý araþtýrmanýn sonuçlarý, þirketin yüksek müþteri memnuniyeti konusundaki baþarýsýný bu sene bir kez daha ortaya koydu. Baðýmsýz bir araþtýrma kuruluþu tarafýndan gerçekleþtirilen araþtýrmanýn sonuçlarýna göre Turkcell Global Bilgi’nin kurumsal müþterilerinin memnuniyet oraný yüzde 84.

Türkiye’nin lider müþteri iliþkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, sunduðu çözüm odaklý hizmet neticesinde yakaladýðý müþteri memnuniyet oranýný her sene artýrmaya devam ediyor. Baðýmsýz bir araþtýrma kuruluþu tarafýndan gerçekleþtirilen ‘Müþteri Memnuniyet Araþtýrmasý’ sonuçlarýna göre Turkcell Global Bilgi’nin kurumsal müþterilerinin memnuniyet oranýnýn bu sene yüzde 84’e çýktýðý saptandý.

Genel memnuniyet, tekrar hizmet alma, güven ve tavsiye kriterlerinin deðerlendirildiði araþtýrmada Turkcell Global Bilgi’nin özellikle son üç senedir hizmet vermeye baþladýðý kamu ve finans sektöründeki yüksek müþteri memnuniyet oraný dikkat çekti.

14 yýllýk tecrübe, güçlü teknolojik alt yapý ve üst düzey bilgi güvenliði

Yapýlan araþtýrma, Turkcell Global Bilgi’nin 14 yýllýk sektör tecrübesini müþterilerine doðru bir þekilde entegre edebilmesi, son teknoloji kullanýmý ve güçlü altyapýsý ile deðiþen ihtiyaçlara uygun çözümler sunmasý nedeniyle yüksek bir müþteri memnuniyet oranýna sahip olduðunu gösteriyor. Ayrýca Turkcell Global Bilgi’nin kaliteli ve eðitimli insan kaynaðý, istendiði anda ulaþýlabilirlik ve üst düzey bilgi güvenliði saðlamasý da memnuniyet kriterleri arasýnda ön plana çýkýyor.
Engin Utkan; “Müþterinin ihtiyaçlarýna göre proje geliþtiriyor, güçlü teknolojik alt yapýmýzla hizmet sunuyoruz.”

Turkcell Global Bilgi Yeni Operasyonlar Direktörü Engin Utkan konuyla ilgili yaptýðý açýklamada þunlarý söyledi;“ Turkcell Global Bilgi olarak kurulduðumuz günden bu yana en önemli odaðýmýz hep yüksek müþteri memnuniyeti oldu. Bu konuda arzuladýðýmýz baþarýyý yakalayabilmek için de uzman kadromuzla, en son teknolojiyi yakýndan takip ederek 7/24 müþterilerimizin hizmetine sunduk. Sektörün lider oyuncusu olarak bütün bilgi birikimimiz ve tecrübemizle sadece müþteri ihtiyaçlarýný karþýlayan deðil, ayný zamanda müþterimize deðer katan bir þirket olduk.”

Utkan, müþteri memnuniyeti araþtýrmasý neticesinde çýkan sonuçlardan büyük mutluluk duyduðunu ifade ederken, sözlerine þu þekilde devam etti ; “Hizmet verdiðimiz kamu, finans, telekomünikasyon, perakende gibi farklý sektörlerdeki müþterilerimizde yakaladýðýmýz bu yüksek memnuniyet oraný bizleri hem gururlandýrýyor hem de çalýþmalarýmýzda izlediðimiz yolun doðruluðunu bize bir kez daha kanýtlamýþ oluyor. Her sene artarak devam eden bu baþarýyý sürdürmemizi saðlayan ve büyük bir özveri ile emek veren tüm çalýþma arkadaþlarýma bu vesile ile teþekkürlerimi sunuyorum. Güçlü teknolojik alt yapýmýz ve uygulamalarýmýzla sektörde öncü olmaya ve müþteri memnuniyetini yüksek tutmaya devam edeceðiz.”