benimde ocakta ttnet sözleşmem dolmuştu o zaman çok uzun süre inceledim...smile adsl şikayet hatlarında çok yoğun bi şekilde mevcut..hattın genel sorunu kesintisi denilmiş orada...haftada 2-3 gün kesildiğini yazanlar vardı ...tamir olayı aksak denilmiş...arıza bildirildiğinde soruna çabuk müdahale edilmiyor deniliyordu..
net kullanıcısı için kesinti olayının olmaması önemli bi durum...değil günlük kesilmeleri saatlik kesilmeye bile tahammülü yok internet kullanan kişilerin o yüzden bölgesel olarak bulunduğunuz şehrin altyapısını ve smile adsl hizmet kalitesini iyi değerlendirmeniz lazım...
ben d smart ve digiturk aboneliği şeklinde kullanıyorum 2 platformu da digiturk ve d smartın internet kampanyaları beni de cezbetmişti...ama şimdiki 2 ay ücretsiz 10 ay 44 tl kalanı 63 tl olan ttnet kampanyasına katıldım tekrar...en azından yıllardır bildiğimiz kalite o yüzden geçmedim diğer operatörlere...
Yer imleri