Ýþletmeler, Turkcell Akýllý Harita ile artýk çok daha verimli

Turkcell iþini büyütmek, saha aktivitesi düzenlemek, yeni maðazaya da þube açmak isteyen þirketlerin ve kurumlarýn hedef kitlelerine en etkin þekilde ulaþmalarýný saðlayacak Akýllý Harita hizmetini kullanýma sundu.

Lider iletiþim ve teknoloji þirketi Turkcell, Türkiye’de bir ilk olarak potansiyel müþteri kitlesinin yoðunluðunu sunan Akýllý Harita hizmetiyle, þirketlere verimlilik ve kârlýlýk artýþý ile doðru iþ planý oluþturma fýrsatý yaratýyor. Þirketler ve kurumlar açýsýndan doðru müþteriye doðru zamanda ulaþmanýn büyük önem kazandýðý günümüzde hizmete sunulan Akýllý Harita ile “müþteri neredeyse orada iþ yapmak” mümkün hale geliyor.



Turkcell iþletmelere verimlilik artýþý saðlayacak teknolojiler sunuyor

Verimlilik artýþý ve büyümede teknolojiye uyum saðlamanýn önemine iþaret eden Turkcell Genel Müdür Yardýmcýsý Yiðit Kulabaþ, konuya iliþkin deðerlendirmesinde þunlarý kaydetti:

“Tüm Türkiye’de iletiþim halinde olduðumuz 480 bin kurum ve þirketin iþlerinde daha verimli ve odaklý sonuçlara ulaþmalarý için dünyada yeni teknolojilerin öncü uygulamalarýný hizmetlerine sunuyoruz. Mobilite ile birlikte yeni bir evreye geçen iþ yapýþ biçimlerine uyum saðlamak þirketlerimiz açýsýndan büyük önem taþýyor. Þirketler yatýrým kararlarýný alýrken doðru müþteri kitlesine ulaþmak istiyor. Turkcell Akýllý Harita, düzenlenecek bir etkinliðin doðru müþteriye ulaþmasýný saðlýyor. Bir baþka deyiþle Akýllý Harita’yý kullananlar þehrin kalp atýþlarýný duyabiliyor. Böylece varsayýmlarla alýnan kararlar yerine gerçek bilgilerle alýnan kararlarla daha isabetli yatýrýmlar gerçekleþiyor.”



Kulabaþ, Akýllý Harita servisinin, teknoloji dünyasýnýn son dönemdeki en önemli gündem maddelerinden olan büyük veri analizinin en doðru örneklerinden biri olduðunu belirterek, “Teknoloji ile büyük miktarlarda veri toplamak mümkün. Ancak bunu iþimizi büyütmek için nasýl kullanacaðýmýz konusu günümüzün en önemli soru iþaretlerinden birini oluþturuyor. Teknoloji devleri bunun için büyük yatýrýmlar yapýyor. Akýllý Harita ile doðru müþteriye ulaþmak isteyen þirketler için bu analizi kitlesel bir bazda gerçekleþtiriyoruz. Trafik uygulamalarýnda araç yoðunluðunun nerelerde olduðunun kolay anlaþýlabilmesi için örneklendirip basitleþtirerek kýrmýzý, sarý ve yeþil renklerle görülmesi saðlanýyor. Benzer þekilde Turkcell Akýllý Harita’da da bu yoðunluðu kolayca anlaþýlabilecek bir dile dönüþtürüyoruz. Kamu kurumlarý ve belediyeler de vatandaþýn yoðun olduðu alanlarda, yoðun olduðu zamanlarda etkin ve yerinde hizmet götürmek, yatýrým planlama yapmak, þehir planlama yapmak için kullanabilecekler.” dedi.

Akýllý Harita nasýl çalýþýyor?

Turkcell kurumsal satýþ ekibinin ziyareti sýrasýnda imzalanan sözleþmenin ardýndan þirketler Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. sitesinden kullanýcý adý ve þifre ile Turkcell’in Akýllý Harita’sýna ulaþabiliyor. Bir etkinliðin planlandýðý noktada ve saatte Turkcell’in mobil hareketlilik yoðunluðu ya da þirketin kendi müþteri kitlesinin yoðunluðu analiz edilebiliyor. Yoðunluk olarak internette sunulan görsel harita analizlerine ek olarak analiz istatistikleri web servis olarak da þirketin kendi raporlama, karar destek sistemlerine entegre edilerek kullanýlabiliyor.

Ýl, ilçe, mahalle ve hatta mahalleden küçük birimler bazýnda; ister müþteri kitlesinin ister çeþitli kriterlerle daraltýlmýþ hedef kitlenin gün içinde hangi yoðunlukta, nerede bulunduðunu gösteren Akýllý Harita; saha aktivitesi düzenleme, gezici ekip yönlendirme, billboard, yeni þube, maðaza, hastane, okul açma kararlarýnda þirketlere önemli bir veri kaynaðý saðlýyor. Þirketler, Turkcell’li potansiyel müþterilerinin kitlesel mobil hareketlerini temel alabilecekleri gibi, kendi müþteri kitlelerinin gün içinde nerelerde yoðun olarak bulunduðunu da analiz edebiliyorlar.