İhlas Yayın Holding, 10 Temmuz 2003’te İhlas Grubu’nun medya sektöründeki iştiraklerinin tek çatı altında birleştirilmesi ve yönetimde etkinliği artırmak amacıyla kurulmuştur. İştiraklerinin tüm faaliyetlerini izleyen İhlas Yayın Holding, ayrıca her türlü yatırımları konusunda da onlara gereken desteği sağlamaktadır. En büyük görevi medya grubu şirketleri arasındaki sinerjiyi artırmak olan İhlas Yayın Holding, bu misyonu doğrultusunda sahip olduğu kurumsal ilkelerini belli yöntemler dahilinde bütün iştirakleriyle paylaşmaktadır.

İhlas Yayın Holding’in yazılı, görsel ve elektronik medyada büyük başarılara imza atmış olan iştirakleri, doğru haberi, yorumsuz, tarafsız ve toplumu huzursuz etmeden iletmek ilkesiyle faaliyetlerine başlamış ve istikrarlı çizgisini kurulduğu günden bugüne kadar korumuştur. İhlas Yayın Holding, 25 - 26 Ekim 2010’da hisselerini halka arz etmiş, İhlas Yayın Holding hisseleri ise 5 Kasım 2010’da İMKB’de işlem görmeye başlamıştır.

İhlas Yayın Holding’in yazılı medyadaki iştiraki olan Türkiye Gazetesi, 43. yılını kutlarken, tecrübeli yönetim anlayışı, istikrarlı yayın çizgisi, marka bilinirliği ve kuvvetli okuyucu tabanı ile rekabet gücü yüksek bir yayın organı olarak medya sektöründe yer almaktadır. 43 yıldır aynı sahiplik yapısıyla devam eden Türkiye Gazetesi, sayfalarıyla, markasıyla, değişmez yayın ilkeleriyle, sadık okuyucu tabanıyla farklılaşan ve gelecek potansiyeli yüksek bir gazetedir. Türkiye’de altı ildeki yüksek teknolojiyle donatılmış baskı tesisleriyle faaliyetlerine devam etmektedir.

İhlas Yayın Holding’in bir diğer iştiraki İhlas Haber Ajansı (İHA) ise, yapılan çalışmalar ile ulusal medyanın olduğu kadar yerel ve bölgesel medyanın da haber ihtiyaçlarını hızlı ve güvenilir şekilde temin etmelerinde ajans olarak önemli destek vermektedir. Kendi teknik servisi tarafından üretilen canlı yayın araçlarını kullanan İHA, bu sistem ve araçlarla Türkiye ve dünyanın çeşitli bölgelerinde faaliyetlerine devam etmektedir.

TGRT Haber TV, doğru, tarafsız ve gerçek haberci kimliğini yıllardır korumakta ve ilkesini “Hayatın Kendisi Haberciliğin Merkezi” olarak ilan etmektedir. Sabah kuşağından gece yarısına kadar, saat başlarında yayınlanan haber bültenleriyle izleyiciye dünya ve Türkiye gündeminden haberler sunmaktadır. Başarılı haberciliğinin yanı sıra güncel konuların, konunun uzman isimleri tarafından ele alındığı programlara da yer veren TGRT Haber, 2012 yılı içinde yenileme yatırımlarına devam ederek ekipmanlarının çoğunu yenilemiştir ve 2013 yılında HD kalitesinde yayın yapmayı hedeflemektedir. Haberin ilk basamağı kameralardan son basamağı yayın antenlerine kadar TGRT Haber TV’nin bütün teknik alt ve üst yapı değiştirilmiştir.

TGRT Haber TV tüzel kişiliği altında faaliyet gösteren TGRT FM, yarışma programlarından çocuk programlarına, kültür, sanat ve kadın programlarından, spor, sohbet, magazin programları ve radyo tiyatrolarına kadar geniş bir program yelpazesi ile toplumun her kesimine hitap etmektedir. Haberciliği, programcılığı ve klasik radyo tiyatroları ile dinleyicilerin zevkle dinlediği yayınlar yaparak Türk milletinin gönlünde önemli bir yer edinen TGRT FM, en son teknolojiyi, gelişen yeniliklerle kullanmaktadır.

22 Nisan 2010 tarihinden itibaren TGRT Belgesel olarak yayın yapan TGRT Dijital TV’nin amacı kültür, medeniyet, tarih ve manevi değerlere sahip çıkmak ve bu doğrultuda bir yayın politikası izleyerek insanlığa hizmet sunabilmektir.

Müşteri memnuniyetini kendisine ilke edinerek reklam sektöründeki hızlı rekabet ortamında sürekli kendini yenileyen ve kalitesini artırarak faaliyetlerini sürdüren İhlas Medya Planlama ve Satınalma Hizmetleri Ltd. Şti., sektör içerisinde üretici tam hizmet reklam ajansı olarak tanınmaktadır.

Mobil Sanal Operatörlük (MVNO) hizmeti sunmak amacıyla 2009 yılında kurulan İhlas İletişim, Bilgi Teknolojileri Kurumu’nca MVNO olarak lisanslandırılmış ve kendi markası olan VipCell ile hizmet vermektedir.

İletişim Magazin ve İhlas Fuarcılık şirketlerini bünyesinde bulunduran İhlas Gelişim A.Ş.- İhlas Dergi Grubu yayınladığı sektörel dergiler, ilaveler, kataloglar, resmi fuar ekleri ve yurt dışı spesifik projeleri ile alanında beğeni ile takip edilmektedir. Türk ekonomisine sürekli iş geliştirme projeleri sunan İhlas Dergi Grubu, sektör yayıncılığı ve uluslararası yayıncılık alanında Türkiye’nin önemli bir dergi grubudur. Dergi Grubu’nun en önemli hitap alanını Türkiye Gazetesi’nin tabanını da teşkil eden esnaf ve KOBİ’ler oluşturmaktadır. 2012 yılında Food Tur***, Pharma Tur*** ve Fiber & Yarn Trends adında üç adet yeni dergi yayın hayatına başlamış olup toplam dergi sayısı 27’ye çıkmıştır. Sektörel bazda ihtisas fuarları yapan İhlas Fuarcılık ise özellikle güneş enerjisi ve boru fuarlarında marka olmuştur. Ulusal ve uluslararası turizm, zirve ve benzeri etkinlikler de yapan İhlas Fuar Hizmetleri, gelecek yıllar için yeni sektörlerde fuarlar yapmayı planlamaktadır.

kaynak : Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.