7 Mart 2014

Türkiye’de bir ilk:
Apple ürünleri için anýnda teknik destek Turkcell’de

Yurt dýþýndaki Apple maðazalarýnda sunulan hýzlý ve verimli teknik destek hizmeti, Turkcell ile Türkiye’ye geldi. Apple ürünlerinin yazýlým ve donanýmlarý için, onarýmdan deðiþime her türlü teknik sorunu ayný gün içinde çözüme ulaþtýran sistem, ilk olarak Turkcell’in Ýstiklal Caddesi, Baðdat Caddesi, Capitol ve Kanyon’daki 4 maðazasýnda devreye girdi. Turkcell’in Akýllý Destek hizmeti kapsamýnda sunulacak olan Apple desteðinden tüm Turkcell’liler yararlanabiliyor.

Turkcell, Türkiye’de ilk kez Apple ürünleri için maðazada anýnda teknik destek hizmeti sunmaya baþladý. Sorun her ne ise teknik servise gitmeden ayný gün içinde Turkcell maðazasýnda çözüme ulaþtýrýlmasýný hedefleyen servis sayesinde, Apple kullanýcýlarý yazýlýmla ilgili sorunlarýnýn yanýnda her türlü arýzanýn da hýzla giderilmesini saðlýyor. Ekran ya da “home” tuþu onarýmý, batarya deðiþimi gibi müþterinin çoðu kez fazlaca vakit ve enerji harcayarak gidermeye çalýþtýðý sorunlar anýnda çözüme ulaþtýrýlýyor. Onarýmýn yanýnda gerektiðinde anýnda deðiþim de yapýlabiliyor.

Her türlü soruna teknik servise gitmeden maðazada anýnda çözüm

Turkcell Satýþtan Sorumlu Genel Müdür Yardýmcýsý Hulusi Acar, konuyla ilgili açýklamasýnda þunlarý söyledi:

“Türkiye’de bir ilk olan Apple Teknik Destek hizmetimiz kapsamýnda müþterilerimizin Apple cihazlarýyla ilgili sorunlarýný teknik servise gitmeye gerek kalmadan maðazalarýmýzda çözmeyi hedefliyoruz. Örneðin Ýstiklal Caddesi’nde yürürken iPhone’unun ekraný kýrýlan bir müþterimiz hemen maðazamýza gelerek sorununu teknik destek elemanýna aktaracak. Teknik destek elemaný kýsa bir süre içiresinde arýzayý giderip cihazý müþterimize teslim edecek. Eðer arýza çözülemeyecek türden ise hemen orada yeni cihaz ile deðiþim yapýlacak. Ýlk etapta Ýstiklal Caddesi, Baðdat Caddesi’ndeki Turkcell konsept maðazalarýnda devreye giren anýnda destek hizmetini önümüzdeki aylarda diðer lokasyonlardaki maðazalarýmýza da yaygýnlaþtýrmayý planlýyoruz. Hedefimiz, insan kaynaðýmýza yaptýðýmýz yatýrýmlar, iþ birliklerimiz ve maðazacýlýkta üstün kaliteye yönelik çalýþmalarýmýz sayesinde, Turkcell maðazalarýna giren herkese eþsiz bir müþteri deneyimi yaþatmak.”

Apple Teknik Destek hizmeti, Turkcell’in Akýllý Destek sistemi içerisinde, sadece Apple ürünlerine satýþ sonrasý hizmet desteði verecek Genpa Teknisyenleri tarafýndan saðlanýyor. Teknisyenler Ýstiklal Caddesi ve Baðdat Caddesi Turkcell konsept maðazalarýnda 12:00-20:00 arasýnda görev yapacak ve iPhone’lar için anýnda destek verecek. Kanyon ve Capitol Alýþveriþ maðazalarýnda ise iPhone’lar teslim alýnarak gün içinde çözüm sunulacak.


Akýllý Destek sadece Turkcell’de
Türkiye’de alanýnda bir ilk olan ve Turkcell maðazalarýnda bulunan “Akýllý Destek” alanýnda ile, Turkcell müþterilerinin telefonla ilgili her türlü teknolojik destek ve bilgi ihtiyacý alanýnda uzman personel tarafýndan karþýlanýyor. Müþteriler “Akýllý Destek”te rehber yedekleme, telefondan telefona resim, video, rehber aktarýmý, yazýlým güncelleme, internet ayarý gibi iþlemlerini yaptýrabiliyor. Yeni cihaz alan tüm müþterilerin cihaz kurulumlarýnýn ücretsiz olarak yapýldýðý Akýllý Destek alanýnda sunulan hizmetlerden bir diðeri de arýzalý cihazlarýn alýnýp teknik servise gönderilmesi, takibi ve müþteriye teslimi.


Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.