REKLAM

Konuya Etiketlenenler

Teşekkur Teşekkur:  0
Beğeni Beğeni:  0
31 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Dsmart Üyelerine Önemli Duyuru.

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    dediğiniz işlemleri yaptım fakat yine de bazı kanalları izleyemiyorum. Bende D Smart cihazı var. Müşteri temsilcisiyle konuştum. bana elektrik kablosunu çıkarın dedi sonra uydu kablosunu çıkarın dedi biraz bekledikten sonra uydu kablosunu sonrada elektrik kablosunu takın açılınca 1 kanalı açın ve stand by a alın 10 dk bekleyin düzelecek dediler. Fakat bundanda sonuç alamadım. D smart bayisini aradım ben ayarlarım dedi 15 TL dedi. Sorunu çözen arkadaşlar varsa yardım bekliyorum...

  2. #2

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı sersin Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    dediğiniz işlemleri yaptım fakat yine de bazı kanalları izleyemiyorum. Bende D Smart cihazı var. Müşteri temsilcisiyle konuştum. bana elektrik kablosunu çıkarın dedi sonra uydu kablosunu çıkarın dedi biraz bekledikten sonra uydu kablosunu sonrada elektrik kablosunu takın açılınca 1 kanalı açın ve stand by a alın 10 dk bekleyin düzelecek dediler. Fakat bundanda sonuç alamadım. D smart bayisini aradım ben ayarlarım dedi 15 TL dedi. Sorunu çözen arkadaşlar varsa yardım bekliyorum...

    Linkini verdigim konun ilk mesajındaki teknik detayları uygula dsmart cihazınız güncellenecektir.

    Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.

  3. #3

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı bayram tv Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    Linkini verdigim konun ilk mesajındaki teknik detayları uygula dsmart cihazınız güncellenecektir.

    Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.

    usta güncelleme de yaptım olmadı... acaba lnb yada çanak ayarı lazım olabilirmi? ne dersiniz? yardımlarınız için teşekkürler...

  4. #4

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı sersin Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    usta güncelleme de yaptım olmadı... acaba lnb yada çanak ayarı lazım olabilirmi? ne dersiniz? yardımlarınız için teşekkürler...
    Hala sinyal alamıyorsanız,

    D-Smart kumandanızın MENÜ tuşu üzerinden AYARLAR - SİSTEM AYARLARI – SİNYAL AYARLARI menüsüne geliniz.
    D-Smart TP1’e geldiğinizde, kumandanızın “OK” tuşuna basarak sinyali almaya başlayabilirsiniz.
    Eğer sorununuz hala devam ediyorsa, alt sıralardaki TP seçeneklerini sırasıyla deneyebilirsiniz.

    ayrıca bu işlemlerden sonrada halen sorun var ise dsmart online işlemlerinden parolanız ile giriş yapın oradan sinyal yenilemesi yapınız online işlemleri için parolanız yok ise dsmart müşteri hizmetlerini arayınız sizin cihaza hem sinyal yenilemsi yapar hemde dsmart online işlemleri için parolanızı alırsınız..sonucuda burdan paylaşırsınız..

    online işlemleri buradan üye olabilirsiniz..

    Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.

  5. #5

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    maalesef sorun çözülmedi. benim sistem merkezi ordan çıkıp kendime ait bir çanak kurdurup çözüme kavuşacağımı ümit ediyorum. sonucu burdan tekrar bildiririm. çok teşekkürler yardımlarınız için.

  6. #6

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Bayram dost merhaba! İlgi alanınızda olduğuna inandığım için doğrudan size sormak istedim:
    Bende D-Smart'ın modüllü üyeliği var.Uydu değişiminden önce hiç sorun yaşamadığım Türk Sanat Müziği radyo kanalını şimdi dinleyemiyorum.Durumu müşteri hizmetlerine canlı olarak aktarmama karşın henüz ne bir çözüm sunuldu ne de bilgi verildi.Bu konuda bana öneriniz var mı?..Radyo kanalının aktif olduğunu görüyorum,zira proğram akışında değişmeler gözüküyor...

  7. #7

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı sersin Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    maalesef sorun çözülmedi. benim sistem merkezi ordan çıkıp kendime ait bir çanak kurdurup çözüme kavuşacağımı ümit ediyorum. sonucu burdan tekrar bildiririm. çok teşekkürler yardımlarınız için.
    arkadaşlar sorun merkezi sistemden kaynaklanıyormuş demekk. ayrı kendime özel çanak ile problemi çözdüm. herkese teşekkürler...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •