maalesef sorun çözülmedi. benim sistem merkezi ordan çıkıp kendime ait bir çanak kurdurup çözüme kavuşacağımı ümit ediyorum. sonucu burdan tekrar bildiririm. çok teşekkürler yardımlarınız için.

Teşekkur: 0
Beğeni: 0
maalesef sorun çözülmedi. benim sistem merkezi ordan çıkıp kendime ait bir çanak kurdurup çözüme kavuşacağımı ümit ediyorum. sonucu burdan tekrar bildiririm. çok teşekkürler yardımlarınız için.
Bayram dost merhaba! İlgi alanınızda olduğuna inandığım için doğrudan size sormak istedim:
Bende D-Smart'ın modüllü üyeliği var.Uydu değişiminden önce hiç sorun yaşamadığım Türk Sanat Müziği radyo kanalını şimdi dinleyemiyorum.Durumu müşteri hizmetlerine canlı olarak aktarmama karşın henüz ne bir çözüm sunuldu ne de bilgi verildi.Bu konuda bana öneriniz var mı?..Radyo kanalının aktif olduğunu görüyorum,zira proğram akışında değişmeler gözüküyor...![]()
arkadaşlar sorun merkezi sistemden kaynaklanıyormuş demekk. ayrı kendime özel çanak ile problemi çözdüm. herkese teşekkürler...
Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)
Yetkileriniz



Yer imleri