Vatandaþ Deneyimi ve Çaðrý Merkezi Konferansý Turkcell Global Bilgi tarafýndan Ankara’da gerçekleþtirildi
Kamu çaðrý merkezlerinin geliþim hýzýný ve vatandaþ memnuniyeti odaðýný ortaya koymak amacýyla düzenlenen Vatandaþ Deneyimi ve Çaðrý Merkezi Konferansý , kamu kurum temsilcilerini ve çaðrý merkezi yöneticilerini bir araya getirdi.
Türkiye’nin lider müþteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, çaðrý merkezi sektörünün kamu alanýndaki geliþimine ýþýk tutmak amacýyla Vatandaþ Deneyimi ve Çaðrý Merkezi Konferansý’nýn bu sene dördüncüsünü düzenledi. Çaðrý merkezi sektöründeki firmalarýn bilgi ve tecrübelerinin paylaþýlmasýnýn saðlandýðý ve ana temasý “Vatandaþ Deneyimi” olan bu büyük organizasyona kamu kuruluþlarýnýn temsilcileri ücretsiz katýldý.
25 Kasým’da Ankara Rixos Otel’de düzenlenen Vatandaþ Deneyimi ve Çaðrý Merkezi Konferansý’na Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadýr Pekkan, ile birçok kamu kuruluþu temsilcileri ve çaðrý merkezi yöneticileri katýldý. Kadir Çödemir’in sunumu ve moderatörlüðünde gerçekleþtirilen konferansta; vatandaþ deneyiminde müþteri Hizmetlerinin önemi, hizmet sunumunda çoklu kanal kullanýmý, sunulan kamu hizmetlerinin verimliliðini artýrma aþamasýnda çaðrý merkezlerinin etkisi, maliyete katkýsý, Vatandaþ Odaklý Doküman Yönetimi Çözümleri ve sektördeki mevcut sorunlar ve çözüm önerileri konuþuldu.
Vatandaþ Deneyimi ve Çaðrý Merkezi Konferansý’nýn açýlýþ konuþmasýný gerçekleþtiren Turklcell Global Genel Müdürü Bahadýr Pekkan “Günümüzde kamu sektörü müþteri hizmeti kültüründe, “Vatandaþ Memnuniyeti”nin en önemli odak noktasý olarak ele alýndýðýný görüyoruz. Deðiþen hizmet anlayýþýyla birlikte artýk kamu tarafýnda da özel sektör deneyimine eþ bir müþteri deneyimi yaþamak isteyen vatandaþ, ihtiyaç duyduðu hizmetin hýzlý ve etkin bir þekilde çözüme kavuþmasýný istiyor. Vatandaþýn, almýþ olduðu kamu hizmetine iliþkin görüþlerini birçok farklý kanaldan çok kýsa bir süre içerisinde geniþ kitlelerle paylaþabilme olanaðýnýn da artmasý, “Mükemmel Müþteri Memnuniyeti”ni hedef alan kamu kurumlarýnýn müþteri deneyiminde deðer yaratan, tecrübeli ve bu iþin uzmanlýðýna sahip firmalarla iþbirliði içinde bu hizmetleri sunma gerekliliðini ortaya çýkarmýþtýr. Son iki senede kamu sektöründeki çaðrý merkezi sayýsýnýn toplam çaðrý merkezlerine göre oraný yaklaþýk %38’lik bir artýþ göstererek % 4.4 seviyesine çýktýðýný görüyoruz. 2015 yýlýnda da kamu çaðrý merkezlerinin büyüme trendini devam ettirerek, %15’ten fazla büyüme göstereceðini ve yaklaþýk 7 bin kiþiye ulaþacaðýný söyleyebiliriz. Turkcell Global Bilgi olarak kamu kuruluþlarýnýn vatandaþa verilen hizmetin daha da iyileþtirilmesi yönünde gösterdiði gayreti çok önemsiyor ve bu gayreti 15 yýllýk deneyimimiz ve bilgi birikimimizle destekliyoruz.
Düzenlediðimiz bu konferansýn da geleceðimize ýþýk tutmasý açýsýndan çok önemli olduðunu düþünüyor, tüm katýlýmcýlara deðerli görüþlerini ve deneyimlerini bizlerle paylaþtýðý için teþekkür ediyorum.” dedi.


Teþekkur:
Beðeni:
Alýntý

Yer imleri