Avrupa’nýn en büyük çaðrý merkezi fuarý Call Center World’e Türkiye’den katýlan tek çaðrý merkezi


Turkcell Global Bilgi Avrupa Çaðrý Merkezi Fuarý’nda


Turkcell Global Bilgi Avrupa’nýn en büyük çaðrý merkezi fuarý olan ve Almanya’nýn Berlin kentinde 17. kez düzenlenen Call Center World’e bu yýl da Türkiye’den katýlan tek çaðrý merkezi oldu. 20 ülkeden 256 katýlýmcýnýn olduðu organizasyonda, Turkcell Global Bilgi, hizmetlerini ve çözümlerini sektörün önde gelen kuruluþlarýyla paylaþtý.


Türkiye’nin müþteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, 24-26 Þubat tarihleri arasýnda Almanya’nýn Berlin kentinde bu sene 17.’si gerçekleþen, Avrupa’nýn en büyük çaðrý merkezi fuarý Call Center World’e katýldý. Bu önemli ve büyük organizasyona Türkiye’den katýlan tek çaðrý merkezi olan Turkcell Global Bilgi, fuarda sektörün önde gelen kuruluþlarýyla hizmetlerini ve çözümlerini paylaþtý.


Konuyla ilgili bir açýklama yapan Turkcell Global Bilgi Yurtdýþý Satýþ ve Ýþ Geliþtirme Direktörü Vildan Çal Özel “Dünyanýn dört bir yanýndan katýlým gösteren çaðrý merkezleriyle bir araya gelerek bilgi paylaþýmýnda bulunduðumuz Avrupa’nýn en büyük çaðrý merkezi fuarýnda dördüncü kez yer almaktan dolayý son derece mutluyuz. Fuardaki tek Türk çaðrý merkezi olarak sektörümüzün geldiði noktayý böylesine önemli bir platformda tüm dünyayla paylaþmak, ülkemizi bu anlamda en iyi þekilde temsil etmek bizim için çok anlamlý. Geçen yýl Avrupa Çaðrý Merkezi Ödülleri kapsamýnda aldýðýmýz ‘Avrupa’nýn En Ýyi Çaðrý Merkezi’ ve ‘Müþteri Deneyiminde Mükemmeliyet’ ödülleri ile Avrupa’da da dikkatleri de üzerine çeken bir þirket olarak, yüksek standartlarda sunduðumuz çözüm ve önerilerimiz bu yýl da katýlýmcýlarýn büyük takdirini kazandý. Turkcell Global Bilgi olarak sektörel geliþimimize ýþýk tutacak bu tip organizasyonlarýn içerinde olmaya devam edeceðiz.” dedi.

7600 ziyaretçi

Bu yýl 17.’si düzenlenen, 20 ülkeden 256 firmanýn katýlýmcý olduðu Call Center World fuarýna ilgi büyüktü. Yaklaþýk 7600 kiþinin ziyaret ettiði fuarýn bu yýlki temasý müþteri ihtiyaçlarýna öncelik vermeyi vurgulayan “ Karþýlýklý Diyalog” oldu.