Microsoft Office Uygulamalarında Varsayılan Kayıt Yeri Nasıl Değiştirilir?
Microsoft Office kullanan kişiler, uygulama üzerinden ayar yapmadığı sürece belgeler varsayılan kayıt alanına kaydedilir. İşte kişisel ayar yapmanızı sağlayacak rehberimiz.
Microsoft Office paketi içerisinde pek çok farklı uygulama yer alırken, uygulamaların pek çok ayarı benzer şekilde yapılmaktadır. Kişilerin Microsoft Office üzerinden yaptığı bir çalışmayı kaydetmek için özel bir işlem yapmadığı takdirde Microsoft Office varsayılan kayıt işlemleri uygulanır. Bu noktada ise kişilerin yeni bir yer belirleyerek işlerinizi daha da kolaylaştırması mümkün olacaktır.
Microsoft Office varsayılan kayıt yerini değiştirmek isteyen kişilerin Microsoft Office uygulamalarından hangisini kullanıyorsa onu açması ve ardından dosya> seçenekler adımından ayar bölümüne erişim sağlaması gerekir.
Bu bölüme giriş yapıldığında ise sol taraftaki menüden kaydet seçeneği seçilmelidir. Kaydet seçeneği seçildiğinde ise şöyle bir ayar ekranı açılacaktır.
Burada varsayılan kayıt konusunda kişilerin işaretli bölümdeki ayarları yapması gerekmektedir. Bu bölümden gözat seçeneği ile istediğiniz dizini belirleyebilirsiniz. Ardından ayarları kaydettiğinizde artık Microsoft Office dosyalarını belirlediğiniz yere kayı yapabilirsiniz. CTRL + S kombinasyonu ile oluşturduğunuz yeni belgenin direk istediğiniz dizende kayıt olmasını sağlayabilirsiniz.


Teşekkur:
Beğeni:
Alıntı


Yer imleri