Windows 10, Windows 8 veya Windows 7’de Office uygulamalarını bulamıyor musunuz?
Burada Windows 10, Windows 8.1, Windows 8 veya Windows 7’den Başlangıç ekranında ve görev çubuğunda Office uygulamalarını bulmak ve açmak için birkaç yol gösterilmektedir:
Office Mac 2016 uygulamalarını nasıl yaslayacağınızı öğrenmek istiyorsanız, lütfen Office Mac uygulama simgelerini dock’a ekleme bölümüne bakın.
Windows 10
Başlat’ı seçin ve Word veya Excel gibi bir uygulamanın adını yazmaya başlayın. Siz yazarken arama otomatik olarak açılır. Arama sonuçlarında, uygulamaya tıklayarak uygulamayı başlatın.
Uygulamalarda veya web’de arama yaparak bir Windows 10 araması başlatma
Office 2016 Preview için, Başlat > Tüm uygulamalar’ı seçin ve Excel gibi bir Office uygulamasının adının üzerine gelin.
Office 2013 için, Başlat > Tüm uygulamalar'ı seçin ve ekranı kaydırarak Microsoft Office 2013 grubuna gelin.
Windows 10’da yüklü olan uygulamaların tam listesini görün
İPUCU Office uygulamalarını daha hızlı açmak için bunları Başlangıç ekranınıza veya masaüstünüzdeki görev çubuğuna sabitleyin. Her uygulamanın adına sağ tıklayıp Başlangıç Ekranına Sabitle veya Görev Çubuğuna Sabitle’yi seçin.
Office uygulamalarını Başlangıç ekranına veya Windows 10’da görev çubuğuna sabitleyin
Windows 8.1 veya Windows 8
Başlangıç ekranında, Word veya Excel gibi bir uygulamanın adını yazmaya başlayın. Siz yazarken arama otomatik olarak açılır. Arama sonuçlarında, uygulamaya tıklayarak uygulamayı başlatın.
ÖNEMLİ “Office” sözcüğünü arayarak Office uygulamalarını bulamazsınız; bu nedenle her uygulamayı adıyla arayın.
Uygulamanın adını Arama kutusuna yazın
Tüm uygulamalarınızın listesini görmek için Başlangıç ekranını yukarı çekin veya alt kısmındaki oku seçin.
Ekranının sol altındaki oka tıklayın
Microsoft Office grubunu görmek için ekranı sola veya sağa kaydırmanız gerekebilir.
Office uygulamasını ada göre bul
İPUÇLARI Office uygulamalarını daha hızlı açmak için bunları Başlangıç ekranınıza veya masaüstünüzdeki görev çubuğuna sabitleyin. Her uygulamanın adına sağ tıklayıp Başlangıç Ekranına Sabitle veya Görev Çubuğuna Sabitle’yi seçin.
Veya uygulamalarınızı görev çubuğuna hızlıca sabitlemek için bu Microsoft Office programlarını görev çubuğuna sabitleme sorun gidericisini kullanabilirsiniz. Sorun giderici bağlantısına ve Aç’a tıklayın, ardından sorun gidericideki adımları uygulayın.
Başlangıç Ekranına Sabitle
Windows 8 veya Windows 8.1’i yeniledikten sonra Office 2013’ü bulamıyorum?
Windows 8 veya Windows 8.1’i yeniledikten sonra Office’i bulamıyorsanız, Office kaldırılmış olabilir. Office'i yeniden yüklemek için:
Ev kullanıcısıysanız, hesap sayfanızda oturum açın ve Yükle’ye tıklayın.
İş kullanıcısıysanız, Office 365 portalında oturum açın ve Yükle’ye tıklayın.
Windows 7
Başlangıç’ı seçin, Programları ve dosyaları ara kutusuna uygulamanın adını yazın (örn. Word veya Excel). Arama sonuçlarında, uygulamayı tıklayarak başlatın.
Windows 7’de Office uygulamalarını arma
Tüm uygulamalarınızın listesini görüntülemek için Başlangıç > Tüm Programlar seçeneğini belirleyin.
Windows 7’de Tüm Programlar seçeneğini kullanarak Office uygulamalarını arayın
Microsoft Office grubunu görmek için ekranı aşağı kaydırmanız gerekebilir.
Windows 7’de Tüm Programlar bölümünde yer alan Office 2013 grubu
İPUCU Office uygulamalarını daha hızlı açmak için bunları Başlangıç menünüze veya masaüstünüzdeki görev çubuğuna sabitleyin. Her uygulamanın adına sağ tıklayıp Başlangıç Menüsüne Sabitle veya Görev Çubuğuna Sabitle’yi seçin.
Office uygulamasını Başlangıç menüsüne veya Windows 7’de görev çubuğuna sabitleme
Yer imleri