Aracınızdaki sorun tamamı ile elektriksel.(Anlattıklarınıza göre)
Hararet yaptığında veya öyle düşündüğünüzde
Motorunuzun üzerinde bulunan ve içinden su geçen hortumları elinizle sıkarak kontrol edin.
Sıkabiliyor olmanız gerekir.İçi kumla dolu gibi sert olmaması gerekir.
hararet göstergesi en tepelere geldiğinde Fan ve KLİMA FANINIZIN AYNI ANDA çok yüksek devirde üflüyor olması gerekir.
Genleşme kabınızdaki su en tepeye çıkmış olması gerekir.
Fanınızın çalıştığına emin olun.
2000 yıllı çoğu arabanın Kadranları ECU tarafından yönetilmekte:
Sinyal arızası olabilir
Pinlerden biri oksitlenmiş olabilir
müşür ve gerekli hat üzerindeki kabloda kopukluk temassızlık fişlerde bir temessızlık olabilir.
Ama Siz öncelikle FAN ın çalışıp çalışmadığına mutlaka bakın.
HARARET OLDUĞUNDA GÖSTERGE BİR ANDA İNİP BİR ANDA KESİNLİKLE ÇIKMAZ.
Ben elektriksel diyorum.
Geçmiş olsun
Yer imleri