Arkadaşım sanırım bana demişsin. Bir bilgi, vereyim adsl portu numarana bağlıdır. Numaranın adresi değişsede numara değişmedikçe o numaraya bağlıdır hizmet. Çünkü aynı santraldesindir. Aktarımı yapan memur tekniker kör mü demişsin sanırım kör dediğimi 3 sene önce yaptım,yanlış bilgi vermiyorum.
Adsl'i aktarmaya numara değişmiyorsa gerek yoktur. Ha bana olmadı ama olur da zorluk çıkarırlarsa kapatmalarını söyleyin, sadece numaranızı aktarmak için dilekçenizi verin. Adsl kapanması için hiç bir belgeyi imzalamayın.
Bir de isterseniz bir kritik bilgi daha vereyim size. Bu da denenmiştir.
Diyelim adsl faturanızı gününde yatırmadınız ve adsl hizmeti kesildi. Eğer telekoma ücreti yatırdıktan sonra dilekçeyle başvurursanız adsl'inizin kesik olduğu günlerin ücreti bir sonraki faturanıza indirim olarak yansır.
Başıma geldi ücreti yatırdıktan 2 sonra da hala açılmamıştı. 3-4 gün adsl'siz kalınca kafam attı verdim telekoma dilekçeyi bir sonraki faturadan düşüldü kapalı olduğu süreye ait ücret.
Vereceğiniz dilekçede ayıplı hizmet aldığınızı, ücreti yatırmanıza rağmen adsl bağlantızın açılmadığını belirtip Türktelekomun reklamlarında kesintisiz internet temasına gönderme yaparak indirimini alın. Telekom kesintisiz internet diye pazarladığı malı kendi kafasına göre kesemez hele ücreti ödendikten sonra hala kesik bırakamaz. Telekom zaten olumlu cevap verdi ve faturamdan düştü , telekomdan olumlu cevap alamazsanız tüketici hakem heyetine (her ilde valiliklerdedir) başvurabilirsiniz. Dayanağınız yanılmıyorsam 3111 sayılı tüketici kanunudur.
Yer imleri