Konuya Etiketlenenler

Teþekkur Teþekkur:  0
Beðeni Beðeni:  0
2 sonuçtan 1 ile 2 arasý

Konu: Onay olmadan yapýlan GSM paralý abonelikleri iade edilecek

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart Onay olmadan yapýlan GSM paralý abonelikleri iade edilecek



    Bilgi Teknolojileri ve Ýletiþim Kurumunca (BTK), tüketicilerin internette gezinirken talep ve onayý olmaksýzýn istek dýþý aboneliðinin gerçekleþtirildiði “katma deðerli servisler”le ilgili maðduriyetleri önlemek amacýyla getirilen onay zorunluluðu yarýn itibarýyla uygulamaya konulacak.

    AA muhabirinin aldýðý bilgiye göre, BTK, tüketicilerden çok sayýda þikayetin geldiði katma deðerli servislere abonelikler konusunda uygulanacak usul ve esaslarý belirledi.

    Abonesi olunan iþletmecinin faturasýna yansýyan tüm katma deðerli elektronik haberleþme hizmetlerini kapsayacak þekilde hazýrlanan düzenlemeyle tüketici onayý olmaksýzýn bu ürünlerin satýn alýnmasýnýn önüne geçildi.

    ABONEDEN ONAY ALINACAK
    Düzenlemeye göre, web, wap, SMS ya da sesli yanýt sistemleri gibi kanallarla yapýlan iþlemlerde, ücret ve hizmetin kapsamýna iliþkin aboneden onay alýnacak.
    Üçüncü taraflarca sunulan hizmetlerde yaþanan sorunlara iliþkin tüketicilerin þikayetini ileteceði bir muhatap bulamamasýnýn önüne geçmek amacýyla hizmet ücretinin tahsilatýna aracýlýk eden iþletmeciye sorumluluk yükleniyor.
    Tüketicilerin cep telefonlarýna gelen reklam sayfasýný veya mesajýný hizmeti satýn almadan kapatamadýðý yönündeki þikayetlerine iliþkin de düzenleme yapýldý. Tüketicilerin, hizmeti satýn almak istemediðini kolayca iletebilmesine yönelik iþletmeciye yükümlülük getirildi.
    Abonenin hattýnýn katma deðerli hizmetlere açýlýp kapatýlmasýna yönelik talebi, iþletmeciler tarafýndan kayýt altýna alýnacak.
    Katma deðerli hizmetlerle ilgili sorunlarý büyük ölçüde çözeceði belirtilen düzenleme, yarýn itibarýyla yürürlüðe girecek.

    ALDATICI VE YANILTICI ÝFADELERE YER YOK

    Abonelik veya tekil içerik satýn alýnmasý sürecinde ve hizmetin sunumunda tüketiciyi aldatýcý veya yanýltýcý ifadelere yer verilemeyecek. Hizmet koþullarýna ve hizmet karþýlýðýnda alýnacak ücrete iliþkin bilgiler, abonenin doðru bilgilenmesini saðlayacak ve dikkatini çekecek þekilde sunulacak. bilecekler. Bu hizmetlere iliþkin mevcut aboneliklerini sona erdirmek isterlerse bu talep mobil iþletmeciler tarafýndan asgari kýsa mesajla (SMS) tüm iþletmeciler tarafýndan ücretsiz ve basit bir yöntemle gerçekleþtirilecek.

    ABONELÝK ÝPTALÝ ÜCRETSÝZ OLACAK
    Katma deðerli hizmet aboneliklerine iliþkin iptal talepleri, en geç müteakip yenilenme tarihine kadar yerine getirilecek. Bu hizmetlere iliþkin abonelik iþlemlerinde ve tekil içerik satýn alýnmasý sürecinde abonelere yapýlacak bilgilendirme ve onaya iliþkin iþlemler ücretsiz saðlanacak.

    Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.
    Kaynak: Sabah

  2. #2

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart

    herkes bir yerlerde söyüçlüyor. olan müþteriye oluyor. yine karda olan þirketler. muhtemelen para iadesi olmaz. olsa olsa köntür falan yüklerler. yada aydan aya ücret düþüþü saðlanýr. buda olsa yine iyi.
    LEBEN ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Þu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanýcý var. (0 Uye ve 1 Misafir)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajýnýzý Deðiþtirme Yetkiniz Yok
  •