Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
Animasyon 3d Max in en karmaşık olgularından biridir. Bu örnekte basit bir prizmanın twist effectiyle nasıl kıvrılabileceğini anlatacağım. Bu örnekte hem obje defarmasyonunu hem de frame slider'ın nasıl kullanıldığını öğreneceksiniz. Bu işlemi 4 adımda gerçekleştireceğiz.
Adım 1: İlk önce işe bir prizma çizmek ile başlayalım. Bunu perspektif penceresinden yapın. Boyutlarını ve segmentlerini aşağıdaki tabloya göre ayarlayın
Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
Adım 2: Yapmış olduğunuz prizmayı seçin. Frame slider'ı 100 konumuna getirin. Oradan modify adlı paneli açın. Burada bulunan kutucuklardan twist yazılı olana tıklayın.
Yer imleri