Turkcell Maðazalarýnda kullanýlan kredi adedi 727 bini geçti

Turkcell Finansman banka gibi çalýþtý 865 milyon liralýk krediye ulaþtý

Þubat ayýnda hizmet vermeye baþlayan Turkcell Finansman A.Þ. 4 ay gibi kýsa bir süre içinde müþterilerine 865 milyon TL’lik finansman saðladý. 3 binin üzerindeki Turkcell Maðazasý’ndan alýþveriþ yapan müþteriler Turkcell Finansman A.Þ.’den aldýklarý cihazlar için kredi kullanabiliyor.

Turkcell Finansman A.Þ. ile sadece Anneler Günü’nde 10 bin müþteriye finansman saðladýklarýný belirten Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioðlu, “Dileyen kredisini erken ödeyebiliyor. Dileyen ara ödeme yapabiliyor. Turkcell Finansman A.Þ. henüz yeni hizmet vermeye baþlamýþ olmasýna raðmen 575 milyon TL ödenmiþ sermayesi ile sektörün ikinci büyük firmasý konumunda” dedi.

Turkcell abonelerinin teknoloji ürünlerine daha rahat ulaþmasýný saðlamak için 4 ay önce faaliyete geçen Turkcell Finansman A.Þ. aradan geçen kýsa süreye raðmen sektörün ikinci büyük firmasý oldu. 2 Þubat - 8 Haziran tarihleri arasýnda 865 milyon TL’nin üzerinde kredi kullandýran Turkcell Finansman A.Þ. akýllý telefondan tablet ve aksesuarlara kadar binlerce ürünün satýþýna aracýlýk etti. Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioðlu, Turkcell Finansman A.Þ.’nin 575 milyon TL’lik ödenmiþ sermayesi olduðunu ve 3 binin üzerindeki Turkcell Maðazasý’nda müþterilerine hizmet verdiðini söyleyerek, “Bugüne kadar Turkcell Finansman A.Þ. üzerinden kullanýlan kredi adedi de 727 bini geçmiþ durumda” dedi.

Diðer sektörler sýrada

Turkcell Finansman AÞ.’nin öncelikli hedefinin Turkcell müþterilerinin teknolojik ihtiyaçlarýný karþýlamak olduðunu ifade eden Terzioðlu, sonraki hedeflerini ise þöyle anlattý: “Þu anda Turkcell Maðazalarý’nda satýþý yapýlan cihazlar için kredi saðlayan Turkcell Finansman’ýn, önümüzdeki dönemde içerisinde SIM kart takýlý olan her cihazýn satýþýnda aracýlýk etmesini hedefliyoruz. Biliyorsunuz 4.5G ile birlikte akýllý þehirler ve akýllý evler daha çok gündeme gelecek. Makineler birbiri ile haberleþecek. Buzdolabýnýz, içerisinde biten gýda ürünlerini içindeki SIM kart sayesinde size mesaj atarak söyleyecek. Bunun gibi içerisinde SIM kart olan farklý kategorilerdeki tüm ürünlerin satýþýnda aracýlýk etmek istiyoruz.”


36 taksit olacak, krediler faturadan ödenecek

Kaan Terzioðlu, Turkcell Finansman A.Þ.’den kullanýlacak finansmanýn 36 aya kadar taksitlendirilebileceðini de sözlerine ekleyerek, “Müþterilerimiz kredilerini Turkcell faturalarý üzerinden ödeme kolaylýðýna sahip. Esnek ödeme altyapýsý sayesinde dilerlerse kredilerine ara ödeme yapabilir veya kredilerini tamamýyla kapatabilirler. Her iki durumda da faiz indiriminden faydalanýrlar” þeklinde konuþtu.


Turkcell maðazalarýnda konsept deðiþecek
Drone’dan gözlüðe kadar her þey satýlacak
Türkiye’nin 4.5G’ye geçmesiyle birlikte Turkcell Maðazalarý’nýn konsepti de deðiþiyor. Daha önce maðazalarýný birleþtiren ve müþterinin sabit internetten mobil hattýna kadar her ihtiyacýný ayný noktadan karþýlamaya baþlayan Turkcell, 3 bine yakýn maðazasýnda þimdi de drone’dan sanal gerçeklik gözlüðüne kadar Türkiye’nin yeni tanýþtýðý birçok ürünü satmaya baþlayacak. Euro 2016’da Türkiye’nin ilk karþýlaþmasý olan Hýrvatistan maçýnýn ardýndan gazetelerin ekonomi servislerinin yöneticileriyle sohbet eden Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioðlu, Turkcell maðazalarýnda baþlayacak yeni dönemi anlattý.

Gözlük sanal, alýþveriþ gerçek
4.5G’nin Türkiye için dijital çaðýn baþlangýcý olacaðýný ifade eden Terzioðlu, hýzlý ve kesintisiz internetin hem iþ hayatýný hem ekonomiyi hem de sosyal hayatý deðiþtireceðini söyledi. 4.5G ile Türk halkýnýn yeni ürünlerle tanýþacaðýný vurgulayan Terzioðlu, “Türkiye sanal gerçeklik gözlüðü, drone olarak adlandýrýlan küçük insansýz hava araçlarý, son teknoloji akýllý saatler ve taþýnabilir televizyonlar gibi yeni cihazlar ile tanýþtý. Turkcell Maðazalarý’nda artýk hem bu gibi yeni çýkan ürünler hem de önümüzdeki dönemde çýkacak yeni ürünler satýlacak” dedi. Sanal gerçeklik ürünleri ile evde otururken dünyada sanal gezi yapmanýn mümkün olacaðýný anlatan Terzioðlu, “Sanal gerçeklik ürünleri ve akýllý telefonunuzu kullanarak, dilediðiniz mekanda dilediðiniz deneyimi yaþamanýz artýk mümkün. Maçlar sanki stadyumdaymýþ gibi izlenecek, maðazadaymýþ gibi alýþveriþ yapýlabilecek. Taþýnabilir TV ile Turkcell TV+ uygulamasý sayesinde dilediðiniz yerden maç, dizi veya filmleri dev ekranda izleyebilirsiniz. Suya dayanýklý kablosuz hoparlör ile fizy uygulamasýný kullanarak beðendiðiniz sanatçýlarý her yerde dinleyebilirsiniz” diye konuþtu.

Drone’dan 360 derece müthiþ fotoðraflar
Maðazalarda yer alacak ürünlerden örnekler veren Turkcell Genel Müdürü Terzioðlu, “Maðazalarýmýzda satýlmaya baþlanacak yeni nesil cihazlar ile müthiþ deneyimler yaþayabilirsiniz. 360 derece kameralarý drone’lara baðlayýp müthiþ video ve fotoðraf çekimleri yapabilir, bu video ve fotoðraflarý ise Turkcell Akýllý Depo’da saklayabileceksiniz. Drone’larýn yakýn bir gelecekte lojistik sektöründe kullanýldýðýna da þahit olacaksýnýz. Bu küçük insansýz hava araçlarý ilaçtan, kitaba kadar birçok þeyi kýsa sürede ayaðýnýza kadar getirecek. Maðazalarýmýzda akýllý saat modelleri, nabýz ölçer gibi cihazlar ile çocuklarýmýzýn güvenliði için takip cihazlarý da alacak” ifadesini kullandý.


Ekranlar küçüldü Turkcell TV+ izleyen abonelerin sayýsý iki katýna çýktý
Türkiye’nin 4.5G’yi kullanmaya baþladýðý ilk iki aylýk sürede 4.5G datasýnýn toplam dataya oranýnýn yüzde 22’ye ulaþtýðý anlatan Terzioðlu sözlerine þöyle devam etti: “4.5G ile data trafiðindeki artýþ ise yüzde 26 oldu. Turkcell’in 4.5G’li abone sayýsý 13 milyona, aktif 4.5G kullanýcý sayýsý ise 4.5 milyon kiþiye ulaþtý. 4.5G’de Turkcell servisleri itici güç oldu. Toplam akýllý telefon kullanýcýlarýnda yüzde 5 olan Turkcell TV+ kullaným penetrasyonu 4.5G kullanýcýlarýnda iki kattan fazla artýþla yüzde 11 olarak gerçekleþiyor. Ayný þekilde fizy kullaným oranlarý akýllý telefon kullanýcýlarýnda yüzde 10 iken 4.5G’li abonelerde bu oran yüzde 19’e, BIP’in yüzde 12 olan payý da 4.5G kullanan abonelerde yüzde 20’ye ve Akýllý Depo’da ise yüzde 10’den 22’ye yükseldi. Önümüzdeki dönemde servislerdeki data kullanýmýnýn daha da artmasýný bekliyoruz.”

Turkcell TV+ fiber kullanýcýlarý Euro 2016’yý 4K ultra HD izleyecek
A Milli Futbol Takýmý’mýzýn Ana Sponsoru olan Turkcell, 2016 Avrupa Futbol Þampiyonasý maçlarýný ekran baþýndan izleyecek taraftarlar için seyir kalitesini üst seviyeye taþýyacak. Maç keyfini Turkcell TV+ fiber kullanýcýlarý 4K Ultra HD kalitesiyle yaþayacak. Turkcell TV+ ile 4K Ultra HD teknolojisinin keyfini çýkarmak isteyenler aylýk 5TL karþýlýðýnda yeni TV+ kutusunun sahibi olabiliyorlar. 4K Ultra HD, þu an yaygýn olarak kullanýlan HD görüntü kalitesinden 4 kat daha yüksek çözünürlük saðlýyor.


Yayýn ihalesine de girebiliriz
mobilde iþbirliði de yapabiliriz

Toplantýnýn ardýndan sorularý cevaplandýran Terzioðlu, futbol yayýnlarýyla ilgili þunlarý söyledi: “Türkiye insaný futbolla iç içe yaþýyor ve maçlarý her an her yerde izlemek istiyor. Mobilde futbol içeriðini müþterilerimize ulaþtýrabilmek için ihaleye girebilir, farklý iþbirliklerine de gidebiliriz. Þu an Türkiye’de futbol içeriðini küçük ekranlarda halka ulaþtýrma þansýna sahip en yetenekli firma Turkcell.”