Kristal Elma Festivali’nde konuþan Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioðlu, cepten televizyon kullanýmýnýn Turkcell’de günlük ortalama 7 dakikadan 25 dakikaya yükseldiðini belirterek, “Önümüzdeki 6 ayda bunu 40-45 dakikaya çýkarmayý hedefliyoruz. Turkcell TV+’taki 3 yýllýk hedefimize 1 yýlda ulaþtýk. Mobil data kullanýmý önümüzdeki dönemde cepte gezen televizyonlarla daha da artacak” dedi
Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioðlu, Türkiye’nin yaþanan bütün olaylara raðmen üretmeye ve tüketmeye devam etmesinin çok önemli olduðunu söyledi. Reklamcýlar Derneði tarafýndan gerçekleþtirilen Kristal Elma Festivali’nde konuþan Terzioðlu, hem reklam veren hem reklam alan hem de reklam gösteren olarak reklamcýlýk sektörü ile nabýzlarýnýn beraber attýðýný belirterek, "Türkiye'nin bütün yaþadýðý olaylara raðmen çalýþmaya, üretmeye ve tüketmeye devam etmesi çok önemli. Bugün de burada tüm sektörlerin bir araya gelerek bunu taçlandýrdýðýný düþünüyoruz" diye konuþtu.
Ülke nüfusunun yüzde 83'ünü 4.5G teknolojisi ile kapsadýklarýný ifade eden Terzioðlu, “3G'de bu noktaya ulaþmamýz 6 yýl almýþtý. Tüketicinin bu hýzla bu teknolojiye adapte olmasýndan çok memnunuz. Yatýrýmlarýmýzý hýzlandýrarak devam ediyoruz" dedi.
Dünyanýn en hýzlýsý Ýstanbul ve Ankara
Dünyada en hýzlý internetin Ýstanbul ve Ankara’da olduðunu vurgulayan Terzioðlu, Ýkisi de Turkcell þebekesi. Bu durum bizi çok gururlandýrýyor. Mobil internet hýzýnda dünya çapýnda ilk 2'de olmak gurur duyulmasý gereken bir konu. Bu yatýrýmýn ne kadar doðru yapýldýðýnýn bir göstergesi. Þu anda bir mobil internet kullanýcýsý cep telefonu aracýlýðýyla evinden daha hýzlý internet kullanabiliyor. Bu yüzden de 4.5G’ye raðbet arttý. Televizyondan müziðe kadar mobilite hayatýmýzýn bir gerçeði oldu” diye konuþtu.
Gezen televizyonlar olacak
Cepten televizyon izleme oranýnýn günlük 7 dakikadan 25 dakikaya yükseldiðini, bunu 6 ayda 40-45 dakikaya çýkarmak istediklerini, ileride buna yönelik yeni hedefleri olacaðýný belirten Terzioðlu, tüketicilerin hayatýnda mobil alanda, sadece cep telefonun deðil, tabletlerin de olacaðýný söyledi. Terzioðlu, "Artýk gezen televizyonlar olacak, TV izleme oraný artacak" ifadesini kullandý.
Liderlik data kullanýmýndan gelecek
Turkcell olarak hedeflerinin 2018’de toplam telekomünikasyon pazarýnýn liderliði olduðunu hatýrlatan Terzioðlu, “Bizi liderliðe taþýyacak itici güçler servisler ve data gelirlerindeki yýllýk %25 büyüme. Turkcell TV+ Premier Lig resmi mobil yayýncýsý oldu, devamý gelecek. Turkcell TV+ müþteri sayýsýnda 3 yýllýk hedefe 1 yýlda ulaþtýk. Turkcell Müzik’te yýllýk 200 milyon olan dinleme sayýsý 2018 sonunda hedef 800 milyona yükseltmeyi hedefliyoruz” diye konuþtu.


Teþekkur:
Beðeni: 

Alýntý

Yer imleri