Pazarlama dergisi Marketing Türkiye’nin gençler arasýnda yaptýðý “Cool Markalar” araþtýrmasýna göre Türkiye’nin “en cool GSM operatörü” %58,8 ile Turkcell oldu.
35 milyon müþterisini daha iyi anlayarak onlarýn ihtiyaçlarýný daha hýzlý karþýlamak için çalýþan Turkcell, gençler tarafýndan Türkiye’nin en cool GSM operatörü seçildi. Pazarlama dergisi Marketing Türkiye’nin imza attýðý “Cool Markalar” araþtýrmasýnda Turkcell %58,8’lik beðeni oranýyla açýk ara lider oldu.
Gençlerin havalý bir þeyi betimlemek için kullandýklarý “cool” kavramýndan yola çýkan Marketing Türkiye için “Cool Markalar” araþtýrmasýný Roamler Türkiye gerçekleþtirdi. Sunduðu yaþam tarzýyla hedef kitlenin gönlüne girmeyi baþaran markalarý belirleyen ve bu yýl ikinci kez yapýlan araþtýrmada, Turkcell geçen sene de olduðu gibi yine liderlik koltuðunu býrakmadý. Roamler Türkiye’nin mobil uygulamasý üzerinde, crowdsourcing yöntemiyle gerçekleþtirdiði araþtýrmaya katýlanlarýn yüzde 83’ü 15-34 yaþlarý arasýndayken, en baskýn yaþ grubunu yüzde 30 ile 20-24 yaþ aralýðýndaki kullanýcýlar oluþturdu.
Çok geniþ bir kitlenin memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve sadakatini saðlamak için en ileri teknolojiyi, avantajlý fiyatlarla sunan Turkcell, Türkiye’nin gençlik kulübü gnçtrkcll ile de gençlerin ihtiyaçlarýný tek bir kanaldan karþýlýyor. Gnçtrkcll ile dünya çapýnda da merak uyandýran projelere imza atan Turkcell, sadece gençlere özel olarak sunduðu ürün, hizmet ve kampanyalarla fark yaratýrken gnçtrkcll’lilerin de kalbini fethediyor.


Teþekkur:
Beðeni: 

Alýntý

Yer imleri