Turkcell, medya planlama ajansýný belirlemek amacýyla açtýðý konkur sonucunda BPN Ýstanbul ile çalýþma kararý aldý. Bu iþbirliði kapsamýnda marka, tüm grup þirketleri için gerçekleþtirilecek medya planlama faaliyetlerini BPN Ýstanbul ile yürütecek.
Turkcell Medya Planlama Direktörü Aslýhan Ahýzkal; “Turkcell markasýnýn medya planlamasýný 2014 yýlýndan beri sektörün deðerli iki ajansý Open ve BPN ile birlikte yönetiyorduk. Ýþbirliði içinde olduðumuz iki ajans da sektörel baþarýsý, yenilikçi yaklaþýmlarý ve stratejik yönlendirmeleri ile bize çok büyük katký saðladý. Ancak pazarlama dünyasýndaki deðiþimler bizi daha bütünsel ve inovatif medya planlarý hayata geçirmeye yöneltti. Bu nedenle tek ajans ile ilerlemeye karar verdik. Medya ajansýmýzý belirlemek için açtýðýmýz konkur sonucunda 01 Ocak 2017 itibari ile yolumuza BPN Ýstanbul ile devam edeceðiz. Bu iþbirliði ile birlikte daha nice baþarýlý projelere imza atacaðýmýza inancýmýz tam.”
BPN Ýstanbul Yönetim Kurulu Baþkaný Ünal Kavrazlý;
“Klasik medya planlama anlayýþýnýn ötesinde, ölçülebilir ve yenilikçi bakýþ açýlarýna ihtiyaç duyduðumuz bu ortamda, Türkiye’nin en büyük reklam vereni ve global bir teknoloji oyuncusu olan Turkcell için, BPN Istanbul olarak bir dönüþüm platformu paylaþtýk. Planlarýmýzýn ve heyecanýmýzýn ödüllendirilmiþ olmasý bizler için büyük bir mutluluk. Önümüzdeki günlerde dünya çapýnda örnek olacak bir anlayýþý hayata geçirmek için yola çýkýyoruz” dedi.


Teþekkur:
Beðeni:
Alýntý

Yer imleri