“Müþteri Deneyimi Ýçin Yenilikçi Yaklaþýmlar” temasýyla bu yýl 6. kez düzenlenen Müþteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi, Türkiye’nin müþteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi'nin ana sponsorluðunda Hilton Bosphorus'ta gerçekleþti. Ýki paralel salonda gerçekleþen ve Türkiye’nin en önemli markalarýnýn konuþmacý olarak katýldýðý etkinlikte müþteri hizmetlerindeki yenilikler ve sektörün geleceði ele alýndý. “Deneyim Alaný” özel bölümünde ise izleyicilere farklý deneyimlerin yaþatýldýðý müþteri yolculuklarý yaþatýldý. Sektörlere özel 5 farklý panel ve 27 ayrý oturuma ev sahipliði yapan zirvede, 49 konuþmacý ve 600’ün üzerinde katýlýmcý yer aldý.
Turkcell Global Bilgi Genel Müdür Yardýmcýsý Cahit Erdoðan ve Turkcell Müþteri Deneyimi Direktörü Sinem Yüksel’in de konuþmacý olarak yer aldýðý zirvede; Endüstri 4.0 kavramýnýn müþteri hizmetleri alanýndaki yansýmalarý, kiþiselleþtirilmiþ müþteri deneyimi yaratmanýn önemi, dijital müþteri deneyimi, müþteri deneyimine yenilikçi bakabilmek, chatbotlar, yapay zekanýn müþteri deneyimine entegrasyonu, self servis kanal yaygýnlaþmasý, kiþisel verilerin korunmasýna baðlý güvenlik unsurlarý ve büyük verinin derinleme analizi gibi kavramlar tartýþýldý.
Müþteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi BiP kanalý sayesinde izleyiciler gün boyunca gerçek zamanlý olarak programý takip ettiler, merak ettikleri sorulara cevap buldular ve sürpriz hediyeler kazandýlar.
“Deneyimi yaþayan da yaþatan da insan”
Ana sponsor olarak sektör geliþimine destek olduklarýný belirten Turkcell Global Bilgi Genel Müdür Yardýmcýsý Cahit Erdoðan, “Teknolojinin baþ döndürücü hýzý müþteri deneyimini de dönüþtürüyor. Müþteriler zaman ve mekândan baðýmsýz bir þekilde kendilerine en iyi deneyimi sunan firmalarý tercih ediyorlar. En iyi deneyimi sunmanýn yolu ise müþteriyi en iyi þekilde anlamaktan geçiyor.
Büyük verinin bize sunduðu bilgi hazinesi, dijital teknolojiler sayesinde müþteriyi anlamanýn anahtarý oluyor. Tüm bunlarýn yanýnda deneyimi yaþayanýn da yaþatanýn da insan olduðu gerçeðini göz ardý etmemek gerekiyor. Turkcell Global Bilgi olarak biz, insan odaðýný kaybetmeden, güçlü teknolojik alt yapýmýz ve sonuçlarý itibarýyla birçok kez denenmiþ metodolojimiz ile firmalarýn müþterilerine sunduðu deneyimi iyileþtiriyoruz.” dedi.


Teþekkur:
Beðeni:
Alýntý

Yer imleri