Avrupa, Ortadoðu ve Afrika Bölgesi’nin en baþarýlý müþteri sadakati programlarýný ödüllendiren The Loyalty Magazine Awards 2018’de kazananlar belli oldu. Turkcell, Next Best Action Platform (Sonraki En Ýyi Eylem Platformu) ile “Analitik ve Verinin En Ýyi Kullanýmý” (Best Use of Analytics & Data) layýk görüldü.
Müþteri odaðýný her fýrsatta vurgulayan Turkcell, Avrupa, Orta Doðu ve Afrika (EMEA) bölgesinin en baþarýlý müþteri sadakati programlarýnýn ödüllendirildiði The Loyalty Magazine Awards tarafýndan ödüle layýk görüldü. Londra’da gerçekleþtirilen törende Turkcell, Next Best Action Platform ile “Analitik ve Verinin En Ýyi Kullanýmý” (Best Use of Analytics & Data) kategorisinde birinci seçildi.
Sonraki En Ýyi Eylem Platformu, müþteri kullaným alýþkanlýklarýný analiz ederek eðilim modellerine ulaþýyor. Müþteri eðilimini, þirket satýþ ve pazarlama kurallarýyla birleþtirerek en uygun teklifin sunulmasýný saðlýyor. Böylece kullanýcýlarýn deneyimleri kiþiselleþtirilerek, eðilimler tanýmlanabiliyor ve müþteri ihtiyaçlarý en doðru þekilde araþtýrýlarak kiþiye özel en uygun teklifler sunulabiliyor. Bu sayede verimlilik ve müþteri memnuniyeti artarken, hedefli iletiþim sayesinde ek gelir de yaratýlýyor.
“Müþterimiz her zaman iþimizin odaðýnda”
Uluslararasý arenada yakaladýklarý bu baþarýdan duyduklarý gurur ve mutluluðu vurgulayan Turkcell Müþteri Deneyimi ve Bilgi Teknolojilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardýmcýsý Serkan Öztürk konuyla ilgili þu deðerlendirmeyi yaptý: “Dünyanýn ilk dijital operatörü Turkcell olarak amacýmýz, müþterimizin her zaman yanýnda olmak ve yaþam kalitesini her alanda daha da artýrmaktýr. Onlarý iþimizin kalbinde konumlandýrýyoruz ve onlara fayda saðlayacak projeler gerçekleþtirmek için çalýþýyoruz. Entegre iletiþim ve teknoloji hizmetlerimiz ile müþterilerimizin tüm ürün ve servislerimizi kullanýrken uçtan uca deneyim yolculuðunu tasarlýyoruz. Bu sayede müþterilerimizle iletiþim kurduðumuz tüm hizmet kanallarýnda birbirine yakýnsamýþ kesintisiz hizmet sunuyoruz. Bu çabalar sonucu ortaya çýkan ürünlerin uluslararasý arenada baþarýlý bulunmasý ve ödüllerle taçlandýrýlmasý da bizim için ayrý bir gurur kaynaðý oluyor.”
Loyalty Magazine Awards, Avrupa, Orta Doðu ve Afrika bölgesinde müþteri sadakati alanýnda fark yaratan, inovatif projeleri ödüllendiriyor. Müþteri sadakati, iliþkileri ve buna baðlý veri yönetimi, müþteriyi anlama, teknoloji kullanýmý, oyunlaþtýrma, müþteri iliþkileri yönetimi ve kurumsal sosyal sorumluluk alt disiplinlerinde sýra dýþý çalýþmalarýyla öne çýkan þirket ve organizasyonlarýn baþarýlarýný ödüllendiren organizasyonda, bu yýl 24 kategori altýnda deðerlendirme yapýldý.


Teþekkur:
Beðeni:
Alýntý

Yer imleri