Arkadaşlar Pazartesi VODAFON NET 24 ay abonesi oldum kurulum tamamlanmasına SMS aktivasyon gerçekleşti faturalarınız e-mail gönderilecektir mesaj geldi ama icraat yok, yarım ssat sonra aktif olacak diyen teknik ekip çalışmadan çekip gitti. Salı oldu gene çalışmıyor ARIZA KAYDI yaptım zorla zor teknik ekip Çarşamba günü geldi ne yapacak diye heyacanla beklerken modemin fişini takdı çıkardı bağlantı kablosunu üfledi gene icraat yok...akşamı Vodofone sorununuz çözüme ulaşmıştır diye beni aradılar, Yıl 2022 gelen giden kopan gittimi gelmeyen bir internetle 24 ay kim kalabilir? Müşteri memnuniyeti sıfır hizmete açılmayan çalışmayan inter hizmeti 24 ay katlanmak mümkün mü? Türkcell süper online aradı arıza kaydınız oldu sorun çözüldümü HAYIR dedim , Hizmet alamadığınız içi 14 gün içinde cayma hakkınız var dedi TÜRKCELL SÜPER ONLİNE abone oldum....size sormak istediğim bu 3 gün çalışmayan Vadofone benden ceza olarak para talep etme hakkı var mı? 3 gün içinde bir türlü sorunuma çare olmadılar. Lütfen bu konuda bilgisi olan arkadaşlar paylaşabilir mi? Tüketici olarak alamadığım bir hizmetten 3 gün içinde cayma hakkım var mı? Vodofone benden 600 lira gibi rakam para talep etme hkkı var mı?


Teşekkur:
Beğeni: 


Alıntı
Yer imleri