Arkadaşlar VODOFONE NET maceram nihayet zor zor bitirdim...Abone olacğım zaman gece gündüz arayan müşteri hizmetleri arıza sorun olduğunda çalışmadığında KESİNLİKLE İMKANSIZ..Hiç bağlanmadığı halde 3 gün izleyemediğim internet hizmeti için tahhaaüdü bozduğum gerekçesi ile benden 253,5 TL cayma bedeli para istiyorlar ve ayrıca çalışıp çalışmadığını bilmediğim modemi teslim etmezsem ayrıca ek ücret çıkaracaklarını faturaya yansıtacakları mesajı geldi...
Dostlar siz siz olun Teknik desteği kalifiye kendisine ait bile olmayan hatta sorun yaşadığınızda karşınızda muhatap bulamadığınız operatörlerle asla bulaşmayın bu işlere MAFYA İŞİ GİBİ GİRMEK ÇOK KOLAY ÇIKMAK İPTAL ETMEK ÇOK ZOR...Kullanmadığım halde daha işin başında sorun yaşadığımda böyle bir olayda 253,5 TL 3 gün içinde caydığım hizmet alamadığım için bana CEZA kesmesi ne kadar hak getire? Oysa ayağınla gelen müşteriye yeterli hizmet sağlayamayan müşterinin caymasına kaçmasına aboneliğini İPTAL etmesine sebep olan TEKNİK DESTEK ekibine kesmesi gerekir.. Akmayan su aboneliğine TISSSSS hava yaptığı için sizden para talep etmekle aynı eş değer.
Siz siz olun VODOFONE NET asla bulaşmayın...20 sene sonra başıma bu iş geldi Türk Telekom yeni Reklamı ne diyor bize MUHATAPIN VAR .....MUHATABIN VAR..Bak adamlar milletin sorununu biliyor. Üç kuruşun hesabını yaptık dertsiz başımıza dert aldık.
Yer imleri