Teþekkur Teþekkur:  0
Beðeni Beðeni:  0
Sayfa 2/3 ÝlkÝlk 123 SonSon
22 sonuçtan 11 ile 20 arasý

Konu: F1 Pistlerini Tanýyalým

  1. #11
    Users Awaiting Email

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart Fransa


    PÝST BÝLGÝLERÝ

    Viraj - Viraj Adý - Hýz - Vites - G-Kuvveti

    1 Grande-Courbe 284 km/h 5 3.2
    2 Estoril 212 km/h 4 3.5
    3 Golf 241 km/h 4 0.8
    4 - 306 km/h 6 -
    5 Adelaide 58 km/h 1 1.6
    6 Nurburgring 232 km/h 5 3.9
    7 180 derece 84 km/h 2 1.8
    8 Imola 228 km/h 5 3.3
    9 Chateau d'Eau 101 km/h 2 1.9
    10 - 310 km/h 6 -
    11 Lysee Pin 71 km/h 1 1.7


    DETAYLAR

    Açýlýþ tarihi 1991
    Aktif sezon 13
    Tur sayýsý 70
    Yarýþ mesafesi 308.586 Km
    En hýzlý tur M.Schumacher, 1:15.377 - 2004
    2004 Pole F.Alonso, 1:13.698 Renault

    Organizasyon F.F.S.A.
    Ýlk yarýþ 07 Haziran 1991
    Kapasitesi 60.000 kiþi
    Uzunluðu 4.411 Km
    En yüksek hýz 320 Km/h
    Pole rekoru F.Alonso - 1:13.698 - 2004
    2004 Podyum M.Schumacher F.Alosno R.Barrichello

    Ýletiþim Tel: (+33) 386 218000 Fax: (+33) 386 21814

    Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.

    Adres Circuit de Nevers Magny-Cours Technopole 58470 Magny-Cours Fransa


    BUNLARI BÝLÝYOR MUYDUNUZ?

    Ralf Schumacher kariyerinin ilk pole position’ýna 2001 yýlýnda Magny-Cours’da imza attý.
    Ayný zamanda bu yarýþ Bridgestone ve Michael Schumacher’in beraber 50. GP zaferine imza attýðý yarýþtý

    Fransa’nýn Magny Cours alanýnda yapýlan pistin yöre halký için ticari önemi olduça büyük. Aslýnda tarým þehri olarak yaþanan kente bir Formula 1 organizasyonunun getirilmesi bölgeyi ticari açýdan büyük ölçüde canlandýrdý. 4.411 km uzunluðundaki pistte yarýþ boyunca 70 tur atýlýyor. Yüksek tutunma sergileyen pistin geneli yavaþ virajlarla ve hairpinlerle dolu. Ýlk kez 1991 senesinde yarýþlarýn baþladýðý pistte lastik ve fren aþýnmasý ve yakýt tüketimi orta derecede. 320 km hýza çýkýlan pistte pilotlarý en çok Grande Courbe virajýndaki 3.6G’lik yerçekimi þiddeti zorluyor. Ayrýca ünlü Adalaide virajýda Magny Cours pistinde Nurburgring düzlüðü sonunda bulunuyor. Geçiþler en kolay yapýldýðý yerler Adalaide virajý,Chicane ve Chateau d Eau virajýnda gerçekleþiyor. Oldukça modern bir pist olan Magny Cours izleyenleri sýkmayan yapýsýyla heyecanlý bir pist.

  2. #12
    Users Awaiting Email

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart Almanya


    PÝST BÝLGÝLERÝ

    Viraj - Viraj Adý - Hýz - Vites - G-Kuvveti

    1 Nordkurve 211 km/h 4 3.2
    2 - 93 km/h 2 1.9
    3 - 285 km/h 6 2.2
    4 - 326 km/h 6 -
    5 - 59 km/h 1 1.6
    6 - 285 km/h 6 2.9
    7 - 96 km/h 2 2.2
    8 - 196 km/h 3 3.2
    9 Mobil 1 205 km/h 4 2.9
    10 Sachs 111 km/h 2 2.5
    11 - 135 km/h 2 2.1
    12 Sudkurve 169 km/h 3 2.7


    DETAYLAR

    Açýlýþ tarihi 1970
    Aktif sezon 27
    Tur sayýsý 67
    Yarýþ mesafesi 306.458 Km
    En hýzlý tur K.Raikkonen, 1:13.780 - 2004
    2004 Pole M.Schumacher, 1:13.306 Ferrari

    Organizasyon Deutscher Motorsportbund (DMSB)
    Ýlk yarýþ 02 Aðustos 1970
    Kapasitesi 100.000 kiþi
    Uzunluðu 4.574 Km
    En yüksek hýz 330 Km/h
    Pole rekoru M.Schumacher - 1:13.306 - 2004
    2004 Podyum M.Schumacher J.Button F.Alosno

    Ýletiþim Tel: (+49) 6205 950116 Fax: (+49) 6205 950210

    Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.

    Adres Hockenheim-Ring Motodrom 68766 Hockenheim Almanya


    BUNLARI BÝLÝYOR MUYDUNUZ?

    Kariyerinin ilk birinciliðini 2000 yýlýnda bu pistte yakalayan Rubens Barrichello, zafere ulaþýrken 250 litreden fazla benzin tüketti.
    Michael Schumacher, bir sezonda 9 yarýþ kazanma rekorunu 2002 yýlýndaki Almanya GP’ de egale etti.

    Almanya’nýn Hockenheim þehrinde bulunan Hockenheimring pisti Almanya’nýn takvimde ev sahipliði yaptýðý ikinci pist. Uzun seneler Formula 1 pistinde en yüksek hýzýn yapýldýðý Hockenheim pisti bu özelliðini 2003'de kaybetti. Çünkü pistin uzun kýsýmlarýndan baðýmsýz yeni yerler eklendi. Pistin %60'ý yenilendi. Eskiden Orman kýsmý denilen uzun düzlüklerin bulunduðu yerde sürücüler en yüksek hýzlarýna ulaþýrken bu uzun düzlüklerin sonunda Stadyum denilen kýsýmda en düþük hýzlarda sürüþ sergiliyorlardý. Bu iki farklýlýk iki farklý setup gerektiriyordu. Bu da takýmlarýn uygun ayarý yakalamasýný güçleþtiriyordu. Ancak yenilenen pistte böyle bir ikilem ortadan kalkmýþ oldu. Pist bir þikanla eski pistten ayrýlýrken uzun bir hairpin ve Adalaide benzeri bir U virajý ile Stadyum kýsmýna baðlandý. 6.825km uzunluðundaki pist 4.574 km uzunluðuna düþürüldü. Yarýþ boyunca dönülecek tur sayýsý ise 67.

    Eski piste nazaran yeni pistte lastikler ve frenler orta derecede aþýnýrken yakýt tüketimide orta düzeyde. Geçiþ imkanlarýnýn kolaylýk gösterdiði pistte Agip ve Sachs virajlarý geçiþlerin en çok yaþandýðý yerler.Hockenheim yarýþlarý genellike güneþli havalarda yapýlýyor. Yarýþ boyunca Schumi fanatiði Almanlarýn oluþturduklarý atmosferse mükemmel.

  3. #13
    Users Awaiting Email

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart Macaristan


    PÝST BÝLGÝLERÝ

    Viraj Viraj Adý Hýz Vites G-Kuvveti

    1 - 310 km/h 6 -
    2 - 103 km/h 1 2.6
    3 - 238 km/h 5 -
    4 - 104 km/h 1 2.1
    5 - 227 km/h 4 3.6
    6 - 197 km/h 3 2.9
    7 - 138 km/h 2 2.2
    8 - 98 km/h 1 1.8
    9 - 127 km/h 1 1.8
    10 - 143 km/h 2 2.4
    11 - 147 km/h 2 2.3
    12 - 245 km/h 4 3.1
    13 - 198 km/h 3 3.0
    14 - 87 km/h 1 2.1
    15 - 92 km/h 1 2.0
    16 - 119 km/h 1 1.9


    DETAYLAR

    Açýlýþ tarihi 1986
    Aktif sezon 18
    Tur sayýsý 70
    Yarýþ mesafesi 306.663 Km
    En hýzlý tur M.Schumacher, 1:19.071 - 2004
    2004 Pole M.Schumacher, 1:19.146 Ferrari

    Organizasyon Hungaroring Sport Rt.
    Ýlk yarýþ 10 Aðustos 1986
    Kapasitesi 120.000 kiþi
    Uzunluðu 4.381 Km
    En yüksek hýz 310 Km/h
    Pole rekoru M.Schumacher - 1:19.146 - 2004
    2004 Podyum M.Schumacher R.Barrichello F.Alosno

    Ýletiþim Tel: (+36) 2844 4444 Fax: (+36) 2844 1860

    Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. /formel1/e/index.shtml

    Adres Hungaroring Sport Rt. Pf.10. Mogyoród 2146 - Macaristan


    BUNLARI BÝLÝYOR MUYDUNUZ?

    Ýlk Macaristan GP’si 1936’da yapýldý ve pistin ilk galibi Alfa Romeo kullanan Tazio Nuvolari oldu
    2002 Macaristan GP’si, Arrows’un kuruluþ yýlý olan 1978’den bu yana katýlmadýðý ilk yarýþ oldu.

    Baþkent Budapeþte’nin 12mil kuzeydoðusunda yer alan Hungaroring pisti bir bakýma Monte Carlo pistinin benzeri. Nedeni ise pistde geçiþ imkanlarýnýn yok denecek kadar imkansýz oluþu ve yavaþ geçilen virajlar. Diðer bir özelliði ise pistin rüzgar alan bir tepe üzerine kurulu olmasýndan dolayý oldukça tozlu olmasý. Bu yüzden Hungaroring pisti F1 takviminin en kaygan pisti. 4.381 km uzunluðundaki pistte yarýþ boyunca 70 tur atýlýyor. Frenleri orta derecede aþýndýran pist lastiklerin çabuk eskimesine neden oluyor. Orta derecede tutunmaya sahip pist yarýþda araçlara fazla yakýt harcatmýyor.

    Sürücüleri fazla sýkan pistte neredeyse geçiþler yok denecek kadar az. Pistin tercih edilen tek yaný Budapeþte’nin diðer ülkelere nazaran ucuz bir yer olmasý. Ayrýca en iyi görüþ mesafesi bulunan pistlerden biride Hungaroring pisti. Ancak yarýþ bazen monotonluða kaçabiliyor.

  4. #14
    Users Awaiting Email

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart Ýtalya


    PÝST BÝLGÝLERÝ

    Viraj Viraj Adý Hýz Vites G-Kuvveti

    1 Variante del Rettifilo 360 km/h 6 -
    2 Variente del Rettifilo 124 km/h 1 1.4
    3 Curva Grande 364 km/h 6 2.0
    4 Variante della Roggia 100 km/h 2 1.5
    5 - 164 km/h 3 2.4
    6 Curva di Lesmo 158 km/h 3 2.8
    7 Curva del Serraglio 285 km/h 5 0.5
    8 Curva del Vialone 148 km/h 2 2.1
    9 Variante Ascari 200 km/h 3 2.5
    10 Curva Parabolica 347 km/h 6 -
    11 Curva Parabolica 162 km/h 3 2.3


    DETAYLAR

    Açýlýþ tarihi 1950
    Aktif sezon 53
    Tur sayýsý 53
    Yarýþ mesafesi 306.720 Km
    En hýzlý tur R.Barrichello, 1:21.046 - 2004
    2004 Pole R.Barrichello, 1:20.089 Renault

    Organizasyon Monza
    Ýlk yarýþ 3 Eylül 1950
    Kapasitesi 115.000 kiþi
    Uzunluðu 5.793 Km
    En yüksek hýz 368 Km/h
    Pole rekoru R.Barrichello - 1:20.089 - 2004
    2004 Podyum R.Barrichello M.Schumacher J.Button

    Ýletiþim Tel: (+39) 039 24821 Fax: (+39) 02 781844

    Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.

    Adres Autodromo Nazionale Monza Via Vedano 5 Parco di Monza 20052 Monza (MI) Ýtalya


    BUNLARI BÝLÝYOR MUYDUNUZ?

    Monza’da 3 yarýþ pisti bulunuyor: Grand Prix’ nin yapýldýðý pist, tüm yarýþlarýn yapýldýðý küçük pist ve rekor denemeleri için kullanýlan rekor pisti.

    F1 takvimindeki en hýzlý pist olan Monza pisti Silverstone gibi tarihi bir pist. Eski haliyle birlikte 1950 yýlýndan bu yana Formula 1 yarýþlarýna Monza ev sahipliði yapýyor. Yarýþ boyunca dinmeyen temposu ve bol heyecanlar yaþatan pist Formula 1 araçlarýnýn en yüksek hýza ulaþtýklarý pist olma özelliðinide taþýyor. Pist bu kadar güzelliði taþýyor ancak pistin kabarýk bir sabýkasý var. Ýlk olarak Jochen Rindt 1970 senesinde sýralama turlarýnda vefat etti. Ardýndan Ronnie Peterson 1978 senesindeki yarýþýn startýnda ölüme uçtu. Zincirleme kazada ölen Peterson’un ardýndan bir baþka zincirleme kazada 2000 senesinde araçdan kopan bir parçanýn vucuduna isabet etmesi üzerine bir pist görevlisi hayatýna veda etti. Hýzla birlikte ölümüde getiren Monza pistinde güvenlik önlemleri bir hayli geniþletildi. Ýki þikan eskisinden daha güvenilir hale getirildi. Ancak bunca üzücü olaylarýn yaþanmasýna raðmen Monza popülerliðinden hiçbir þey kaybetmedi. Takvimde sabýrsýzlýkla beklenilen pistlerden biride Monza pisti.

    5.793 km uzunluðundaki pistte yarýþ boyunca 53 tur atýlýyor.368 km hýza çýkýlan pistte tutunma oraný yüksek. Lastikler orta derecede aþýnýrken frenler çok çabuk aþýnýyor. Genelde sert lastiklerin kullanýldýðý yarýþta lastikler yarýþýn sonunda dümdüz oluyor. Yüksek yakýt tüketiminin olduðu pistte maksimum g kuvveti 3.3G ile Vialone virajýnda yaþanýyor. Geçiþ imkanlarýnýn fazla olduðu pistte sürücülük kabiliyetlerinden çok motor gücü ön plana çýkýyor. Ýki araç arasýndaki 1 beygirin bile önemli olduðu pistte motoru dayanan araç kazanmaya en yakýn aday.

    Ferrari’nin ev sahibi olduðu Monza GP’si Tifosilerin sanki bayram kutlamaya geldikleri bir alan gibi. Ferrari’nin kazanmasý halinde pist adeta bir þölene dönüþüyor.

  5. #15
    Users Awaiting Email

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart Belçika


    PÝST BÝLGÝLERÝ

    Viraj Viraj Adý Hýz Vites G-Kuvveti

    1 La Source 64 km/h 2 2.8
    2 Eau Rouge 290 km/h 6 -
    3 Raidillon 297 km/h 6 3.1
    4 Las Combes 330 km/h 6 -
    5 Malmedy 177 km/h 3 3.0
    6 Pouhon 290 km/h 6 -
    7 Franges 170 km/h 3 3.0
    8 Stavelot 245 km/h 5 -
    9 Blanchimont 297 km/h 6 -
    10 Bus Stop 90 km/h 2 -


    DETAYLAR

    Açýlýþ tarihi 1950
    Aktif sezon 38
    Tur sayýsý 44
    Yarýþ mesafesi 306.812 Km
    En hýzlý tur K.Raikkonen, 1:45.108 - 2004
    2004 Pole J.Trulli, 1:56.232 Renault

    Organizasyon R.A.C.B.
    Ýlk yarýþ 10 Haziran 1950
    Kapasitesi 70.000 kiþi
    Uzunluðu 6.973 Km
    En yüksek hýz 335 Km/h
    Pole rekoru M.Schumacher - 1:43.726 - 2002
    2004 Podyum K.Raikkonen M.Schumacher R.Barrichello

    Ýletiþim Tel: (+61) 3 9258 7100 Fax: (+32) 87 27 5196

    Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.

    Adres Circuit de Spa-Francorchamps 55 Route du Circuit B-4970 Francorchamps Belçika

  6. #16
    Users Awaiting Email

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart Brezilya


    PÝST BÝLGÝLERÝ

    Viraj Viraj Adý Hýz Vites G-Kuvveti

    1 Senna S 316 km/h 6 -
    2 Senna S 103 km/h 1 1.4
    3 Curva do SOL 231 km/h 3 2.6
    4 Reta Oposta 310 km/h 6 -
    5 Reta Oposta 145 km/h 2 2.3
    6 - 234 km/h 3 2.0
    7 Ferradura 192 km/h 3 2.9
    8 Ferradura 205 km/h 3 2.9
    9 Laranja 93 km/h 1 2.0
    10 Pinheirinho 98 km/h 2 1.8
    11 Bico De Pato 81 km/h 1 1.9
    12 Mergulho 235 km/h 3 3.5
    13 Juncao 259 km/h 4 -
    14 Subida Dos Boxes 269 km/h 4 1.8
    15 Arquibancadas 303 km/h 5 1.3


    DETAYLAR

    Açýlýþ tarihi 1973
    Aktif sezon 21
    Tur sayýsý 71
    Yarýþ mesafesi 305.909 Km
    En hýzlý tur J.P.Montoya, 1:11.473 - 2004
    2004 Pole R.Barrichello, 1:10.646 Ferrari

    Organizasyon Confederacao Brasileira de Automobilismo
    Ýlk yarýþ 11 Þubat 1973
    Kapasitesi 119.000 kiþi
    Uzunluðu 4.309 Km
    En yüksek hýz 325 Km/h
    Pole rekoru R.Barrichello, 1:10.646 - 2004
    2004 Podyum J.P.Montoya K.Raikkonen R.Barrichello

    Ýletiþim Tel : (+55) 21 221 4895 Fax : (+55) 21 221 4531

    Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.

    Adres CBA Rua da Glória 290 20241-180 Rio - Brezilya


    BUNLARI BÝLÝYOR MUYDUNUZ?

    Brezilya’ da yarýþ kazanan ilk Brezilya'lý pilot Emerson Fittipaldi’ydi. Fittipaldi, 1973, 1974’te, Carlos Pace ise 1975’te Brezilya’da yarýþ kazandýlar.
    Interlagos’ta yarýþ öncesi oluþan kuyruk, Ayrton Senna’nýn yarýþtýðý zamanlardan bile daha uzundu: 3 bilet giþesinin önünde yaklaþýk 6 km.
    Organizatörler, 1999 yýlýnda pistin ve çevresinin düzenlenmesi için yaklaþýk 6 trilyon harcadýlar.
    Brezilya’da 11 kez start alan Michael Schumacher sadece bir kez podyum dýþýnda kalýrken Barrichello kendi ülkesinde 10. yarýþýný yaptýðý 2002 yýlýna kadar sadece 1 kez finiþ gördü.

    Karakteristik özelliklerine bakacak olursak pist bol virajlý uzun bir start finish düzlüðüne sahip.Yaðmur riskininde yüksek olduðu pist saat yönünün tersine dönüyor.Bu durum pilotlarýn boyun kaslarýný oldukça zorluyor.Zira takvimde sadece iki pist saat yönünün tersine dönüyor ve sürücüler bu durumada pek kolay alýþamýyorlar.

    Genelde takýmlarýn eski ve sorunlu olmalarýndan yakýndýklarý pistin gelecekteki yerinin sabit bir güvencesi yok.Çoðu takým þefleri burada bir yarýþ düzenlenmesinin gereksizliðini savunuyor.ancak Ýnterlagos GP’si Güney Amerika’da düzenlenen tek yarýþ.

    Pist 4.309 km uzunluðunda ve yarýþda 71 tur atýlýyor.Geçiþlerin en müsait olduüu yer uzun start düzlüðü ve start düzlüðü sonundaki þikan geçiþi.Pistin her bölümünde eðim farklý bu da tutunma derecesini zor kýlýyor.Maksimum 3.4 G kuvvetine maruz kalan pilotlarýn yarýþýný her sene yaklaþýk 85.000 kiþi izliyor.

    2004 yarýþýný Juan Pablo Montoya kazanmýþtý.Yarýþýn en hýzlý turunu Montoya 1.11.473 ile gerçekleþtirmiþti. Pole pozisyonunu ise Rubens Barrichello 1.10.646 ile kazanmýþtý.

  7. #17
    Users Awaiting Email

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart Japonya


    PÝST BÝLGÝLERÝ

    Viraj Viraj Adý Hýz Vites G-Kuvveti

    1 First Kurve 325 km/h 6 -
    2 First Kurve 259 km/h 5 -
    3 - 218 km/h 4 3.3
    4 "S" Kurve 204 km/h 4 3.3
    5 "S" Curve 202 km/h 4 3.3
    6 "S" Curve 160 km/h 3 2.4
    7 DUNLOP 201 km/h 4 3.3
    8 DEGNER 215 km/h 4 3.6
    9 - 238 km/h 4 -
    10 - 130 km/h 2 2.7
    11 - 269 km/h 5 3.8
    12 Hairpin 70 km/h 1 1.8
    13 - 295 km/h 6 2.6
    14 Spoon Curve 201 km/h 4 3.1
    15 Spoon Curve 151 km/h 3 2.5
    16 - 320 km/h 6 -
    17 130 R 292 km/h 6 4.0
    18 - 310 km/h 6 -
    19 87 km/h 1 1.5
    20 Casio Triangle 62 km/h 1 1.2
    21 - 285 km/h 5 -


    DETAYLAR

    Açýlýþ tarihi 1987
    Aktif sezon 17
    Tur sayýsý 53
    Yarýþ mesafesi 307.573 Km
    En hýzlý tur R.Barrichello, 1:32.730 - 2004
    2004 Pole M.Schumacher - 1:33.542 Ferrari

    Organizasyon Japan Automobile Federation
    Ýlk yarýþ 1 Kasým 1987
    Kapasitesi 100.000 kiþi
    Uzunluðu 5.807 Km
    En yüksek hýz 330 Km/h
    Pole rekoru M.Schumacher - 1:31.317 - 2002
    2004 Podyum M.Schumacher R.Barrichello J.Button

    Ýletiþim Tel: (+81) 593 78 1111 Fax: (+81) 593 78 9181

    Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.

    Adres Suzuka International Racetrack 7992 Ino-cho Susuka-shi Mie-Ken 5100295 Japonya


    BUNLARI BÝLÝYOR MUYDUNUZ?

    Japonya, 19 kez ev sahipliði yaptýðý Grand Prix’lerin 16’sýný Suzuka pistinde gerçekleþtirdi.
    Interlagos’ta yarýþ öncesi oluþan kuyruk, Ayrton Senna’nýn yarýþtýðý zamanlardan bile daha uzundu: 3 bilet giþesinin önünde yaklaþýk 6 km.
    1976 ve 77 yýllarýnda ise yarýþ heyecaný Mount Fuji pistine taþýndý.
    Takuma Sato, Shinji Nakano’ nun 1997 Macaristan GP’ sinde altýncý olarak bir puan aldýðý yarýþtan bu yana puan alan ilk Japon pilot oldu.

    Çoðu zaman Suzuka pistinde yapýlan Japonya GP’si kozlarýn paylaþýldýðý son yarýþ olmuþtur. Çok teknik bir pist olan Suzuka pisti sekiz rakamýný andýran yapýsý hýzlý ve yavaþ virajlarý ile ön plana çýkmaktadýr. Her turun bir baþka yaþandýðý Suzuka pistinde geçiþlerin çokluðu yarýþý zevkli kýlmaktadýr.Yüksek tutunma derecesinin bulunduðu pistte yarýþ boyunca lastikler orta derecde aþýnýrken frenlere fazla iþ düþmemektedir.Yakýt tüketiminin yüksek olduðu yarýþlarda genellikle çift pitstop stratejisi kullanýlýr. 4 G þiddetinin gerçekleþtiði 130R virajý Formula 1 pistleri arasýnda en hýzlý dönülen virajlardan birisidir. 2002 yýlýnda McNish’in burda yaþadýðý kazada Toyota bariyerlerin diðer tarafýna uçmuþtu.

    2004 sezonunda haftasonun adamgasýný vuran MA-on tayfunu nedeniyle sýralama turlarý pazar sabahýna ertelenmiþti. Bu yarýþý Ferrari Michael Schumacher ve Rubens Barrichello ile duble yaparak kazanmýþtý.

  8. #18
    Users Awaiting Email

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart Çin


    PÝST BÝLGÝLERÝ

    Viraj Viraj Adý Hýz Vites G-Kuvveti

    1 - 305 km/h 6 -
    2 - 235 km/h 4 3.4
    3 - 107 km/h 2 2.5
    4 - 291 km/h 6 -
    5 - 102 km/h 2 1.9
    6 - 265 km/h 5 -
    7 - 137 km/h 2 2.4
    8 - 284 km/h 6 -
    9 - 91 km/h 2 2.0
    10 - 249 km/h 5 -
    11 - 326 km/h 6 -
    12 - 88 km/h 2 1.8
    13 - 181 km/h 3 3.0


    DETAYLAR

    Açýlýþ tarihi 2004
    Aktif sezon 1
    Tur sayýsý 56
    Yarýþ mesafesi 305.256 Km
    En hýzlý tur M.Schumacher, 1:32.238 - 2004
    2004 Pole R.Barrichello - 1:34.012 Ferrari

    Organizasyon Shanghai F1
    Ýlk yarýþ 26 Eylül 2004
    Kapasitesi 200.000 kiþi
    Uzunluðu 5.451 Km
    En yüksek hýz 320 Km/h
    Pole rekoru R.Barrichello - 1:34.012 - 2002
    2004 Podyum R.Barrichello J.Button K.Raikkonen

    Ýletiþim Tel: - Fax: -

    Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.

    Adres Shanghai International Circuit JiaDing District Çin

  9. #19
    Users Awaiting Email

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart

    Macaristan pisti kadar sýkýcý bir pist daha yok
    þunu takvimden çýkarsalar çok iyi olcak
    bu arada çalýþma güzel olmuþ ellerine saðlýk

  10. #20
    Users Awaiting Email

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart

    valla abijucuðum allah için mükkemmelin üstünde klavyen dert görmesin buranýnda %49 una talibim :bananalama:

Sayfa 2/3 ÝlkÝlk 123 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Þu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanýcý var. (0 Uye ve 1 Misafir)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajýnýzý Deðiþtirme Yetkiniz Yok
  •