belki bazýlarýnýz biliyorsunuzdur ama bilmeyenler için hatýrlatayým.
Aselsan'daki Ýntiharlarýn Sýrrý Çözüldü(Her Türk'ün Bilmesi Gerektiren Bir Konu)
--------------------------------------------------------------------------------
*ASELSAN'DAKÝ SIR ÇÖZÜLDÜ ( 3 intiharýn sýrrý )*
Bundan bir kaç yýl öncesine kadar F-16 üretim merkezi TAI de
uçaklarýn dost-düþman tanýmlamasýný yapan elektronik sistemi bir
tane dahi Türk mühendisin giremediði bir bölümde üretiliyordu. * *Bu
sistem Türk F-16 sýnýn bir uçak ile karþýlaþtýðýnda karþýdakinin
dost mu düþman mý olduðunu pilota iletiyordu. Yalnýz burada bir
sorun vardý.
Bir Türk F-16 sý stratejik kadim dostkarýmýzdan (!) ABD, Ýngiliz
veya
Yunan uçaklarýndan biri ile karþýlaþtýðýnda onlarý DOST görüyordu.
Bu da bir savaþ
halinde Bu kadim dostlarýmýzýn (!) bizi sinek avlar
gibi avlayabilmesi anlamýný taþýyordu. Aselsan mühendisleri 6 ay
gibi kýsa bir sürede
ABD tarafýndan bize güdülen bu uçak tanýma sisteminin
hakimiyetini leyhimize çevirmeyi baþardý. ABD'nin yýllarca çalýþarak
kurduðu tezgah, dahi Türk mühendisleri tarafýndan kýsa bir zamanda
bertaraf edilmiþti. *
Peki dahi mühendislerimiz þimdi ne ile uðraþýyorlardý?*
*Kadim dostumuz (!) ABD, sadece uçak tanýma sistemini
>elinde tutma
kozunu
elinde bulundurmuyordu. Bundan daha vahim ve önemli bir kozu
var:*
* ABD, herhangi bir savaþ veya askeri operasyon sýrasýnda
ABD
tarafýndan
satýlmýþ veya modernize edilmiþ elektronik sisteme sahip
uçak, helikopter,
tank, zýrhlý birlikler, izleme sistemleri gibi hayati araçlarý
UYDUSUNDAN VERDÝÐÝ BÝR EMÝR ÝLE SAF DIÞI BIRAKABÝLÝYOR.* *Yani,
kendi yaptýðý bu elektronik sistemler istendiði anda uzaktan
kumanda
misali uydulardan kontrol edilebiliyor. Bu Türk Ordusunun savaþ
baþlamadan
yenilgisi anlamýna geliyor. *
Ýþte 3 dahi mühendisin katlinin nedeni :*
*Aselsan mühendisleri, uçak tanýma sistemlerinin MÝLLÝLEÞTÝRÝLMESÝ
konusundaki baþarýsýndan sonra, benzer bir baþarýyý bu ABD
güdümlü
elektronik sistemlerinin kontrol dýþý býrakýlmasý, uydu
müdahakesini
bertaraf edecek yeni elektronik sistemlerin geliþtirilerek silahlý
gücümüzün MÝLLÝLEÞTÝRÝLMESÝ için çalýþýyorlardý. Bunlardan 3
gencimiz
kadim dostumuz (!) tarafýndan ÞEHÝT edildi. *
*Dostumuz bu sistemi EÞREF BÝTLÝS PAÞA'NIN ÞEHÝT EDÝLMESÝNDE DE
içinde bulunduðu helikopterde kullanmýþtý.*
*Uyumaya devam etmek isteyenler, UYUMAYA DEVAM EDÝN!*
*Kaynak: Kuvayi milliye gazetesi*
gündem de olmayan ve
belkide bir çok kiþinin ilgilisini çekmeyen bir
konu olabilir ama benim gerçekten önem verdiðim konu olduðu için ve
herkesin bilmesi gereken bir konu olarak düþündüðüm bu yazýyý sizle
paylaþmak istedim...
Tarih: 7 Aðustos 2006*
Yer: Pursaklar-Ayancýk Yolu(Ankara)*
Aselsan'da çok önemli projolere imza atan 31 yaþýndaki makine
mühendisi Hüseyin Baþbilen bir aracýn içinde ölü bulunuyor.ODTÜ
mezunu mühendisin sol el bileðinde ve boynunda kesik izleri var.
Otopsi sonucu 'intihar etmiþtir' deniliyor.
*Tarih: 16 Ocak 2007*
*Yer: Gölbaþý(Ankara)*
Aselsan'da çalýþan ODTÜ mezunu elektrik mühendisi 30 yaþýndaki Ali
Ünsem Ünal aracýnýn içinde tabancayla intihar ediyor.3 yýldýr
Aselsan'da çalýþan
mühendis ölüyor.
Tarih: 26 Ocak 2007*
Yer:
Batýkent(Ankara)*
26 yaþýndaki ODTÜ mezunu elektrik mühendisi Evrim Yançeken evinde
intihar ediyor.2 yýldýr ASELSAN'da görev yapan 26 yaþýndaki Evrim
Yançeken,7.kattaki evinin pencerisinden atlýyor. Genç mühendis
ölüyor.
Yüksek lisans yapan genç mühendisin, uzun süredir tez için çalýþtýðý
ve bu nedenle psikolojisinin bozulduðu iddia edildi. Bir de intihar
notu býrakmýþ:'Artýk *dayanamýyorum. Psikolojim çok bozuldu.Yüksek
lisans
tezimle ilgili büyük sýkýntýlar yaþýyorum. Ýntiharýmdan kimse
sorumlu deðil.Ailemin üzülmesini istemiyorum.*
***7 Aðustos'taki ilk intiharda þüpheler vardý.
Mühendis Hüseyin Baþbilen'in vücudundaki kesikler için 'kendi yaptý'
dendi.
***Gölbaþý'ndaki 2. intihar da mühendis Ali Ünsem Ünal,aracýnýn
içinde
baþýndan vurulmuþ bulundu. 'Ýntihar
etti' dendi.
***Batýkent'teki 3. intiharda ise Evrim Yançeken intihar notunu
yazýp 7.
kattan kendini attý.Dikkat ederseniz 3 ölüm de farklý biçimde
gerçekleþiyor.
3 farklý intihar metodunu uyguluyor mühendisler.Ýntiharlar son 6 aya
sýkýþmýþ.Ýlginç. Aselsan, TSK'nýn dýþa baðýmlýlýðýný azaltmak için
kurulmuþ bir þirket.En önemli özelliði aviyonik bakýmýndan bunu
büyük ölçüde baþarmýþ olmasý.Bu aviyonik meselesi çok önemli. 650
milyon
dolara F-16'larýmýzý ABD modernize edecek ya, iþte o uçaklardabizimkilerin
yapamadýðý tek þey aviyonik sistemler.Dýþa baðýmlýlýk o yüzden.
Türkiye'nin en parlak üniversitesinden mezun olmuþ 3 parlak
mühendis.
Türkiye'nin en parlak kuruluþlarýndan birinde iþ buluyorlar.Türkiye
standartlarýna göre hayli iyi maaþ alýyorlar.Ve 'yüksek lisans
tezi
sýkýntýsý' onlarý intihara sürüklüyor.Yüksek lisans neden yapýlýr?
Daha iyi maaþ, daha iyi mevkii için.Adam zaten 26 yaþýnda bunu
baþarmýþ.
Diðerleri de...
Aselsan'ýn internet sayfasýna giriyorum,intiharlarla ilgili tek
açýklama
yok.Türkiye'nin en gözde kurumunun 3 mühendisi intihar ediyor,
herkes 'sus-pus'.Ölenler Aselsan'ýn çalýþaný deðil yalnýzca,Bu
ülkenin yetiþtirdiði beyinler,Olay sadece 'ruhsal sýkýntý' ise, ilk
intiharýn ardýndan çalýþanlarýna yönelik tedbir almayan Aselsan
yönetimi yine kusurlu
sayýlýr.Türkiye'nin en gözde mühendisleri bu ölümleri görünce
Aselsan'da
çalýþmak istermi? Kurum,adeta içine kapanarak kendi bacaðýna kurþun
sýkmýþ
olmuyor mu? Yanýtý gizlidir ama yine soralým: Bu mühendisler hangi
proje
üzeride çalýþýyorlardý?
Geleceklerini garanti altýna almýþ 3 kiþinin ard
arda intihar etmesini 'yüksek lisans' notu açýklamaya yetmiyor.
alýntýdýr
BUYURUN ARKADAÞLAR BUNU YORUMLAYALIM.Hangi iktidar zamanýnda olduðunu söylememe gerek yok...tarihlere bakýn çözersiniz....:46: ...selametle
Yer imleri