KURTLAR VADİSİ 44 DAKİKALIK REKLAM VE İZLENME REKORUYLA GERİ DÖNDÜ!
Şiddete teşvik gerekçesiyle yayından kaldırılan Kurtlar Vadisi, dün akşam yeni bir hikaye ile ekrana geri döndü. Kanal D’de yayınlanan “Sağır Oda’’ ile aynı saatlerde izleyicinin karşısına çıkan dizi, günün en çok izlenen programı olurken, reklamverenin de gözdesi olmaya devam etti. Medya Takip Merkezi’nin (MTM), reklam ölçüm sonuçlarına göre, dizinin ilk bölümünde toplam 141 adet reklam yayımlandı…
Yayından kaldırılışı büyük tartışmalara ve protestolara neden olan Kurtlar Vadisi-Terör, “Kurtlar Vadisi Pusu” adıyla Show TV ekranlarına geri döndü. “Aynı gün, aynı saatte” tanıtımıyla ekrana gelen dizi, günün en çok izlenen yapımı oldu.
MTM, ilk bölümü 19 Nisan’da ekranlara gelen ve en yüksek reytingi alan Kurtlar Vadisi Pusu’nun aldığı reklamları ölçtü. Buna göre diziye, 70 marka, toplam 141 adet reklam verdi ve bu reklamlar 44 dakikayı aşkın bir süre izleyicinin karşısına çıktı.
Kurtlar Vadisi Pusu’ya en çok reklam, Turkcell’den geldi. Diziye en çok reklam veren diğer markalar ise sırasıyla; Vodafone, Doğtaş Mobilya, First ve Mavi Medya Yayıncılık oldular.
Kanal D’de izleyicileri ile buluşan ve yine gündeme ilişkin çarpıcı hikayelere yer vermesiyle dikkat çeken Sağır Oda ise günün en çok izlenen dördüncü yapımı oldu ve toplam 69 reklam aldı.
Yer imleri