memnun değiliz ama ne yapabiliriz telefonu iptal ettirsek adsl var telefon iptali icin birkac tüketici haklarına başvuru olduğunu okudum sonucunu beklemek durumundayız![]()
Olumlu Buluyorum
Olumsuz Buluyorum
memnun değiliz ama ne yapabiliriz telefonu iptal ettirsek adsl var telefon iptali icin birkac tüketici haklarına başvuru olduğunu okudum sonucunu beklemek durumundayız![]()
arkadaşlar sizlere karılıyom bunu protosto etmenin en anlamı herkez ads iptal ettirecek iş ev tlf ipal ettirecek alacak bir cep tümünü cepten görrüşecek..
her şeye harika bir kılıf bulup pazarlıyorlar. yani tavşana kaç tazıya tut diyorlar.halkın fikrini sormadan kafalarına göre zam pardon indirim yapıyorlar.bence halk olarak misilleme yapmaktır. şahsen ben onu yapacağım telefon hattını kökten kapatacağım.onların indirimi kendilerine kalsın.akıllılarya her neyse....indirimden önce 25ytl gelen fatura indirimden sonra 65 ytl gelmeye başladı.
merhaba bir millet reklamla ancak bu kadar kandırılır Elin arabı salakmı telekomu fazla paraya satın aldı kuzu kuzu halktan parasını çıkartırlar hayırlı işler
bu hükümetten başkasıda araba satmazdı zaten bir ucundan başladı çarşaf giydirme olayı
insan değerının olmadığı bir ülkede bu kadar olur. devletin en büyük kuruluşu telekom bu kadar terbiyesiz olmamalı. resmen yalan söylüyorlar.
sabit ücrete karşılık eski tarifede kontör veriyorlardı. şimdi gece 22.00 ile sabah 07.00 saatleri arasında konuşma şartı getirmiş.büyük bir saygısızlık.
hiç bir kurumda ciddiyet bırakmadılar. bukadar karlı iş yapan telekom bari yapmamalıydı.
derdimizi kime anlatacağiz?
umarım yanlış anlaşılmam.islami ahlak olsaydı bu problemlerin hiç bir olmazdı. ancak sonuç olarak müslüman kültürü bu.olacak o kadar.
Kocaeli Hakem Heyeti, Türk Telekom'un ADSL'in yanında telefon hattını bağlama mecburiyetini reddeti. Heyet, bir vatandaşın şikayeti üzerine, "Telekom'un alt yapısı telefon bağlamadan ADSL hizmeti verebilir. Bu yüzden tüketicinin istemesi durumunda sadece ADSL'yi bağlayacak." kararını verdi. ADSL hattı kullanan 7 milyona yakın vatandaş, hiç telefonu kullanmasa bile ayda 12 YTL sabit ücret ödemek zorunda.
Kocaeli'de ikamet eden Yunus Abdullahoğlu isimli vatandaş, 2005 yılında ADSL'ye başvurdu. Evine çekilen 1878011035P nolu ADSL hattın yanında 233 45 45 nolu telefon da bağlandı. Telefonu hiç kullanmadan her ay 12 YTL civarında sabit para ödeyen Abdullahoğlu, Türk Telekom Kocaeli Alemdar Şubesi'ne ADSL hattının kalması ve telefon hattının iptal edilmesi için dilekçe verdi. Olumsuz cevap alınca 10 Ocak 2007 tarihinde Kocaeli Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'ne başvurdu. Heyet, yaptığı incelemede 12 Mart tarihinde şu kararı verdi: "Bilirkişinin teknik raporunda Türk Telekom'un altyapısının sabit telefon olmadan da ADSL kullanımına müsait olduğu görülmüştür. Bu yüzden 4077 sayılı kanunun 5'inci maddesi gereğince bir mal veya hizmetin satışı başka bir mal veya hizmetin satın almasına bağlanmayacağından tüketicinin telefon hattının iptali talebinin haklılığına, Türk Telekomu'un hattı iptal etmesine karar vermiştir."
Bu kararı alan Abdullahoğlu, 04 Mayıs tarihinde heyetten aldığı kararla birlikte Telekom'a tekrar bir dilekçe ile başvurdu. Aradan geçen 11 günlük süre içinde cevap alamayan Abdullahoğlu, olumsuz cevap alınması durumunda icra yolu ile tekrar başvuruda bulunacak.
Telekom'un bu uygulamayı yürürlüğe koyması durumunda binlerce kişi bu kararı emsal göstererek telefon hattını iptal ettireceği tahmin ediliyor.
15.05.2007
uyutulmaya devam biz ne zaman uyanacagız saygılar
bence indirim felen değil kandırmaca ve şaşırtmaca durumu indirim yok çaktırmadan bindirim
Sakin "olumsuz Buluyorum" SeÇeneĞİ Eskİ Tarİfe Paketİnİ OnayladiĞimiz Şeklİnde Algilanmasin. TÜrk Telekomun Tarİfe Polİtİkasini ÖzelleŞtİrme Öncesİ De Olumsuz Buluyordum Ama
ÖzelleŞtİrme Sonrasi Kar Hirslari Pervasizca Artti. TÜrk Telekomu
vampİr Bİr Tekel Olarak gÖrÜyorum.
Ayrica Adsl Abonesİ Olamak İÇİn Önce Telefon Abonesİ Olma Şeklİndekİ Zorlamayi Kesİnlİkle Haksizlik Ve ZulÜm Olarak GÖrÜyorum.
Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)
Yer imleri