Teşekkur Teşekkur:  0
Beğeni Beğeni:  0

Sonuçlar: Receiver Yazılımları Teknik Destek Bakımından Hangi Firma Sizce Daha Aktif

Katılımcı sayısı
784. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Aciko

    14 1.79%
  • Akai

    9 1.15%
  • Amstrad

    22 2.81%
  • Arçelik-Beko

    10 1.28%
  • Botech

    13 1.66%
  • DigiLine

    8 1.02%
  • GoldMaster

    161 20.54%
  • Hemco

    8 1.02%
  • Humax

    15 1.91%
  • Hyundai

    2 0.26%
  • Finest

    11 1.40%
  • Kaon

    112 14.29%
  • Kyoto

    2 0.26%
  • Korax

    6 0.77%
  • Neta

    20 2.55%
  • Next

    335 42.73%
  • Premier

    3 0.38%
  • Sunny

    262 33.42%
  • Sansui

    3 0.38%
  • Redline

    22 2.81%
  • Starbox

    5 0.64%
  • Starsat

    12 1.53%
  • Taplin

    11 1.40%
  • TopField

    17 2.17%
  • Vestel

    8 1.02%
  • Yumatu

    60 7.65%
  • Dream Box

    35 4.46%
  • İnpax

    7 0.89%
  • Stream

    42 5.36%
  • DİĞER MARKA CİHAZLAR

    19 2.42%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
Sayfa 23/27 İlkİlk ... 131415161718192021222324252627 SonSon
270 sonuçtan 221 ile 230 arası

Konu: Teknik Destek Bakımından Hangi Firma Sizce Daha Aktif

  1. #221
    Users Awaiting Email

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    next diyorum yazılımı geç çıksada.yumatu vardı yazılım desteğini kaldırdığı için vaz geçtim next te her modele yazılım bulabiliyoruz geçikme olsada.NEXT NEXT NEXT başaka söze gerek yok

  2. #222

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Piyasada o kadar çok çeşitli uydu cihazları var ki . Bunların çogu dışardan ülkemize getirdikleri ürünlerin arkasında durmuyorlar , cünkü getiren firma bugün var birde bakmışsınız ki firma buharlaşmış . bu yüzden en güvenilir cihaz next ve sunny derim.

  3. #223

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Yazılım desteği >>>>
    yumatu,(kısmen)
    next,

    Teknik servis desteği,

    Next
    sunny
    Goldmaster

  4. #224

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    goldmaster derim sorun yok yazılıma gelince e o kadarda olsun tabiiiii golmaterin handan serisi.... saygılar.

  5. #225

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Teknik destek deyince goldmaster ve topfiled derim .Çünkü neredeyse hiç ihtiyaçları olmuyor.
    Ama iş yazılıma gelince goldmaster ve ayyıldız firması hiç birşey yapmıyor sanki.Millet bi ay izleyeceğini izliyor goldmaster sahipleri ise 3 ila 5 gün arasında izleyeceğini izleyebiliyor.O yüzden yazılım bakımından goldmaster sıfır.
    Konu dardanos tarafından (04-06-2007 Saat 01:12 ) değiştirilmiştir. Sebep: Yaım yanlışı

  6. #226

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    teknik servis desteğinde en zayıf hatta hiç olan servislerin parayla yaptığı birinci marka yumatu ikinci marka goldmaster iyi frmalar arasında tabiki diğer markaları hiç katmıyorum işin içine...

  7. #227

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    goldmasder benım kullandiğim cıhaz 11400 serısı teknik olarak unutuldular onun ıcın acıko ya oy verdım sadece bızı de hatırlasınlar dıye uzur dılerım yınede goldmasder

  8. #228

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    sunny at 1030 marka cihazım var . her türlü destek bulabiliyorum.diğer markalarıda inceleme şansım oluyor bu işlerde emeği geçen herkesin elinden geldiği kadar çalıştığını düşünüyorum. emeği geçen herkese teşekkür ederim

  9. #229

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı pencere77 Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    goldmasterden şaşmam
    Bence en iyi hizmet veren sunny goldmaster'ın satış sonrası desteği çok kötü beni müşterilerimle kötü yaptı günlerce haftalarca bekletiyor ayrıca yazılım desteğide yok denecek kadar az, menüleri kötü ya ekranın yarısını kapatıyor yada çok çirkin renkte tek iyi birşeyi var kaliteli malzemeden yapılmış en kötü cihazda şimdiye kadar gördüğüm ve hep geri dönen cihaz yumatu bir ön kapak için benden 40 ytl istediler piyasadan 67 dolara aldığım cihaza 70 dolar istediler nedeni onlar 3 yada 4 bin adet birden alıyormuşlar bu durumları göz önüne alınca bana göre sunny ve next diğerleri malımı satayımda son kulanıcı ne olursa olsun düşüncesi var.

  10. #230

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    sayın pilot üreticileri plot 3000 cihazlarınızdan bol miktarda sattım.şu an tek tek geri gelmeye başladılar.iki tanesini fabrikaya gönderdim .tanesine 40 ytl tamir parası istediler.bu cihazları bize verirken bir sürü vaatte bulunmuşlardı.benim için en cok desteksiz atan PİLOT firmasıdır.saygılaeımla.

Sayfa 23/27 İlkİlk ... 131415161718192021222324252627 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •