Teþekkur Teþekkur:  0
Beðeni Beðeni:  0
Sayfa 1/2 12 SonSon
12 sonuçtan 1 ile 10 arasý

Konu: Çalinan Hotmail AdresÝnÝ GerÝ Almak

Kullanýcý Bilgi Menüsü

Çalinan Hotmail AdresÝnÝ GerÝ Almak

1.ADIM:

1.ADIM'da HOTMAIL YARDIM'a durumdan ve maðduriyetimizden bahsetmemiz gerekiyor.

Asaðýdaki dökümaný
    'passport@css.one.microsoft.com'
    adresine email atacaðýz. (Türkçe anlatýmlarý çýkartmayý unutmayýn.)

"
    SUBJECT: My account login information is stolen!

Hi,

I am really in a terrible condition because my password and login name is stolen and the person who stole it has also changed my hint question.

I am very anxious about this condition because there were also lots of mail from private friends. My private life secrets can be used by these evil-minded people! I am really damaged. Pls help me of course that I have all my personal information. It has been "KAC GUN OLDUYSA CALINALI" days and I could at last find your email address. What must I do? Pls help me…

Name: "KAYITTAKI ADINIZ VE SOYADINIZ"

My login name: "XXXXXX@hotmail.com" (CALINAN EMAILINIZ)

My old password was: "XXXXXXXX" (ESKI SIFRENIZ SON OLANI)

Using this mail address for "X" (KAC YILDIR KULLANDIGINIZ) years nearly…

This is my "big brother’s" (KARDESINIZIN MAILI ILE ULASACAKSANIZ AYNI KALIYOR,YOK KENDINIZE YENI HOTMAIL VS ACTIYSANIZ BURAYA "my own" YAZIN) mail address, "Isim Soyisim" (MAIL SAHIBININ ISMI - KAYITLI OLANI). You can reach me from here in safe. Pls help me…

Best Regards.

"ADINIZ

ADRESINIZ

ULKENIZ (BU BILGILER KAYITLI OLANLARLA UYUSMALI)"

Mail me by this address:

"CEVABIN GELMESINI ISTEDIGINIZ EMAIL ADRESI"

"BU MAIL SAHIBININ KAYITLI ADI"
    "

Bu sayfadaki iþlemi yaptýktan sonra, gelecek olan sorular icin 1 saat ile 48 saat arasý bekleyeceksiniz.

ADIM 2:

Aþaðýda size gelecek olan mailin bir örneði var. Unutmayýn bu sefer aþaðýdaki örneði kopyalayýp göndermeyeceksiniz, size gelen emaili (aþaðýda verilenin aynýsý gelecek) düzenleyip cevap olarak ayni mail adresine direkt olarak "REPLY" etmeniz gerekmektedir!Ýsterseniz baþýna yeþil ile yazýlý bölümü kopyalayýp yapýþtýrabilirsiniz. Daha insani olur.

Bu mail üzerinde ilgili sorularýn altýna mümkün olduðunca net ve kesin bilgiler yazmaya çalýþýn hatýrlamýyorsanýz sallamayýn, "NOT SURE" (Emin deðilim) yazýn:

"
    THANK YOU for your attention! I gave informations that you want from me as more as possible. Please help me!!!!

Regards�
    " Buraya kayýtlý olan adýnýzý ve soyadýnýzý yazýn"

---------------------------------------------------------------------------------

From: Microsoft .Net Passport Support [mailto:XXXXXXXX@css.one.microsoft.com]

Sent: Saturday, March 05, 2005 6:30 AM

To: Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.

Subject: XXXXXXXXXID - RE:My account login information is stolen!!!Help Pls!!!!

Hello,

Thank you for writing to Microsoft .NET Passport Customer Support.

This is xxxxx; I'm sorry to learn that you have encountered signing in concern with regards to your Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. .NET Passport account as you feel that it has been compromised since your password and secret question/answer has been changed. I know how important this matter is for you and I will provide the necessary assistance that you need.

For us to investigate your concern, we will need your cooperation by verifying your account ownership. To do this, please provide the following information completely and accurately:

- First and Last Name

"ADINIZ SOYADINIZ"

- Sign-in name (the account you are havinng difficulties with)

Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. (ÇALINAN EMAILINIZ)

- Date of birth (Month/Date/Year)
    "22/05/1977"

NE GÝRDÝGÝNÝZDEN EMÝN DEÐÝLSENÝZ ALTTAKÝNÝ YAZIN:

My own date is "22/05/1977" (TIRNAK ÝÇÝNDE GERÇEK DOÐUM TARÝHÝNÝZ OLSUN) but I am not sure that I used it or not?

- Country or Region

"TURKEY" (ÜLKE KAYITLI OLAN)

- State

TURKEY-"ÞEHÝR KAYITLI OLAN" Not USA

- ZIP or Postal Code

"POSTA KODUNUZ" (EMIN DEÐÝLSENÝZ PARANTEZ ÝÇÝNDEKÝ CÜMLEYÝ YAZIN VE GERÇEÐÝNÝ EKLEYÝN.) (Not sure what I entered then)

- Approximate date of last successful siggn-in

"SON BAÞARILI GÝRÝÞ TARÝHÝNÝZ"

-Approximate date of account registrationn

"KAYIT YILINIZI HATIRLIYORSANIZ AYI ÝLE" OR:"03/2002" GÝBÝ

- List of as many former passwords you used with this account as far back as you can remember

"KULLANDIÐINIZ TÜM PASSWORDLARI VÝRGÜLLE AYIRARAK YAZIN" (123456,DD3443,... GÝBÝ)

TEK PASSWORD KULLANDIYSANIZ ALTTAKÝ KALSIN: *BU ÇOK ÖNEMLÝ*

I AM CERTAINLY SURE ABOUT THIS MY OWN PASSWORD WAS �XXXXXXXX�(PASSWORDU BURAYA YAZIN) AND I NEVER CHANGED IT FOR YEARS!

- List of Secret Questions and Answers yoou used with this account as far back as you can remember

ESKÝ GÝZLÝ SORUNUZU YAZIN HATIRLAMIYORSANIZ ALTTAKÝ CÜMLE KALSIN.

I CANT REMEMBER MY HINT QUESTION BEC I WAS NEVER USED IT BEFORE FOR YEARS SORRY�

- List of as many of your Folders as you can remember

KULLANDIÐINIZ KLASÖRLERÝNÝZ VARSA BURAYA ÝSÝMLERÝNÝ YAZIN! *VARSA BU ÖNEMLÝ*

- The name of your Internet Service Proviider. If you access your account from outside your home, please include the name of the organization.

INTERNET SERVÝS SAÐLAYICINIZI YAZIN.

- Your IP address. You may check it by gooing tohttp://www.whatismyip.com/. Kindly provide as many as you can.

IP ADRESÝNÝZÝ YAZIN, DÝNAMÝKSE, "DIAL UP" VEYA "ADSL" OLUP OLMADIÐINI BELÝRTÝN.

Please note that this information needs to be complete and accurate so we can thoroughly review your account. This may be time consuming on your part but please understand that we only want to ensure the security of your account.

Thank you for your patience and we look forward to your response.

Please remember that we are always available to address your issues with .NET Passport so that everyday is a worry-free experience.

Sincerely,

Microsoft .NET Passport Customer Support Representative

Bu iþlemi de yaptýktan sonra, gelecek olan þifremiz için 1 saat ile 48 saat arasý bekleyeceksiniz.
    Bu süre içinde þifre emaili gelmezse ya baþkasýnýn hesabýyla uðraþýyorsunuz ya da özellikle önemli bir soruda hatalý bilgi gönderdiniz demektir. Bu adýmý tekrarlayýn.

ADIM 3:

Þifre emailiniz geldiyse;

ÞöyLe bir mail gelicek [PAROLANIZ]

Aþaðýda size gelecek olan mailin bir örneði var.

" Dear xxxx,

Thank you for writing back to Microsoft .NET Passport Customer Support and for providing us the information we need. This is xxxx and I appreciate the opportunity to assist you in regaining access to your account.

I have checked the details you have sent us and compared it with the ones stored in your Hotmail account. I am glad to tell you that since the information you have provided match, I have reset the password on your Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. account to: waxvZxx8fc <--- NASIL DA PARLIYOR BAKSANIZA YENÝ ÞÝFRENÝZ? 1)Kopyalayýn bakalým..

Helpful tips when using this password:

- Copy-paste the temporary password givenn above
    - Make sure that there are no spaces befoore or after the password
    - Passwords are case-sensitive

When you regain access to your .NET Passport account, you should change your password and for added security you should change your secret question and answer.

To change your password:

1. Go to: Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. . <-- 2) Geçici þifrenizi kopyaladýktan sonra buraya týklayýn!

Note: If you are not yet signed in at this time, click the .NET Passport sign-in link.

2. Click "Change my password" under "I want to change something" section. 3) Açýlan explorer'dan "Þifremi deðiþtir" ya da "Change my password" linkine týklayýn!

3. Type your current password and new password information (the Old Password refers to the current/temporary password given to you).
    4) Geçici þifrenizi þifre bölümüne yapýþtýrýn adres yerine de çalýnan emailinizi yazýn.

5) Continue'ya basýn.
    4. Click "Continue."

5. Click "Change my secret question". Follow the instructions and then click "Continue".

Note: Your secret answer cannot be the same as your password.

To increase the security of your account, I suggest that you .... diye devam eder... Sincerely, xxxxx Microsoft .NET Passport Customer Support Representative

!..ARTIK ADRESÝNÝZ TEKRAR ELÝNÝZDE ..!
    Konu umsado tarafýndan (18-01-2006 Saat 04:03 ) deðiþtirilmiþtir.
    YA OLDUÐUN GÝBÝ GÖRÜN
    YADA GÖRÜNDÜÐÜN GÝBÝ OL

Users Awaiting Email

Kullanýcý Bilgi Menüsü

Standart

oooooohooooooooooo oooooooooooooooooo bunlarý yapana kadar yeni bi adres daha iyi olmazmý
    hem herkesi hotmailinize eklememek lazým eklediðiniz an þifre gidiyor tabi karþýnýzda ki size kýlsa
    sevgiler......

Kullanýcý Bilgi Menüsü

Standart

Alýntý fa77 Nickli Üyeden Alýntý
    oooooohooooooooooo oooooooooooooooooo bunlarý yapana kadar yeni bi adres daha iyi olmazmý
    hem herkesi hotmailinize eklememek lazým eklediðiniz an þifre gidiyor tabi karþýnýzda ki size kýlsa
    sevgiler......
    Dostum bazýlarýmýz adreslerine çok düþkündür,birde haksýz yere maile butür bir saldýrý gelince insan sinir oluyor üstüne üstüne gidiyor.
    YA OLDUÐUN GÝBÝ GÖRÜN
    YADA GÖRÜNDÜÐÜN GÝBÝ OL

Kullanýcý Bilgi Menüsü

Standart selam

bu msn calýndý nasýl alalým Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.
    bana yardým etsen sevýnýrým bu msn den haber beklýyom Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.

Kullanýcý Bilgi Menüsü

Standart

bunu almak i&#231;in gizli soruyu bilmen lazım...

Kullanýcý Bilgi Menüsü

Standart

Tabi ki değiştirmemişse &#231;alan zat.

Kullanýcý Bilgi Menüsü

Standart

Arkadaþlar
    Konu muammer tarafýndan (27-03-2008 Saat 10:55 ) deðiþtirilmiþtir.

Kullanýcý Bilgi Menüsü

Standart

Önce paylaþým için umsado arkadaþa tþk ederim.. Muammer arkadaþým sende hoþ geldin aramýza. Ýnþallah yeni bi þeyler öðrenir ve öðrendiklerini yada bildiklerini de bizimle paylaþýrsýn. Soruna gelince garip ve üzücü bi durum. Bana sorarsan yapman gereken tek þey kýz arkadaþýnýn msn sinde kayýtlý olan kiþilere ulaþarak o msn adresini engellemelerini söyleyebilirsin. Yada umsado arkadaþýn yazdýklarýný bi dene istersen belki olur <ÞaNÞ>..

Kullanýcý Bilgi Menüsü

Standart

Alýntý muammer Nickli Üyeden Alýntý Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.
    Arkadaþlar ben aranýza yeni katýldým herkeze selam. Adým muammer atik ben club nokia teknik servis teknisyenim nokia cihazlarýnýz ile ilgili hertürlü sorunuza cevap vermeye hazýrým arkadaþlar benim bi sorunum var helal süt emmemiþ aþþaðýlýk bir insan benim niþanlýmýn msn þifresini çalmýþ ve gizli sorusunuda deðiþtirimiþ eski gizli sorusu annenizin doðum yeri sorusuna cevab samsun idi ama þimdi deþmiþ ben birçok yerden destek alarak bu sorunumu çözmeye çalýþtým fakat olmadý eðer bu konuda yardým edebirseniz beni fazlasýyla memnun etmiþ olursunuz çünkü þifreyi çalan þerefsiz kayýtlý kiþilere yazýlar yazýyor ve hiç olmayan yazýlar bunlar inanýn duygu sömürüsü yapmýyorum inþallah hiçbirinzin baþýna böyle bi olay gelmez ama inanýn zor bir durum eðer deðerli vaktinizi ayýrýp bana yardýmcý olursanýz bana büyük bir iyilik yapmýþ olursunuz size çalýnan mail adresini yazýyorum. Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. yardýmlarýnýz için þimdiden teþekkür ederim
    yeni bir msn adresi alýn,kayýtlý kiþilerde eski msn adresini silsinler

Kullanýcý Bilgi Menüsü

Standart

arkadaslar msn ardesý calýnanlar bana ulassýn cunku beným basýmdanda gectý boyle olay ama ben gerý aldým sýzlerede yardýmcý olurum...........antrofor_no-@hotmail.com

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri