REKLAM

Teşekkur Teşekkur:  0
Beğeni Beğeni:  0
Sayfa 1/3 123 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Atlasjet yolcu uçağı düştü

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart Atlasjet yolcu uçağı düştü

    30 Kasım 2007 Cuma 07:05
    Atlasjet yolcu uçağı Isparta'da havalimanına 20 kilometre kala düştü.
    İstanbul'dan kalkan Atlasjet Havayolları uçağı saat 03.12 sıralarında Süleyman Demirel Havalimanı'na 20 km. kala 1847 rakımlı Türbetepe mevkiinde düştü.

    Kuleden iniş izni isteyen uçak kulenin olumlu yanıt almasından sonra
    irtibat kesildi. Uçak, 01.45 ile 02.00 saatleri arasında radardan kayboldu.

    Kaybolan uçağın Burdur Gölü'nun kuzeyinde Çukurören Köyü yakınlarında bulunduğu belirtildi. Enkaza ulaşan arana kurtarma ekipleri, uçakta sağ kurtulan olmadığını belirttiler.

    World Focus Havayolları'ndan kiralanan MD-83 tipi uçakta 7 mürettebat ve 49 yolcu bulunuyordu.

  2. #2

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart Uçaktaki yolcuların isimleri

    Uçaktaki yolcuların isimleri
    30 Kasım 2007 Cuma 07:10
    Isparta yakınlarında düşen uçakta bulunan 56 kişinin isimleri açıklandı.
    Isparta üzerinde düşen yolcu uçağında bulunan 7 mürettebat ve 49 yolcunun isim listesi açıklandı...

    Düşen uçağın MD83 uçağının kaptan pilotunun Serhat Özdemir, ikinci pilot Fahir Aksoy, kabin memurları Mana Topçu, Sinem Hatice Vurbun ve Mümine Bulut oldukları açıklandı.

    YOLCULARIN İSİMLERİ

    Isparta yakınlarında radardan kaybolan Atlasjet uçağındaki 49 yolcudan 27'sinin isimleri şöyle:
    Özlem Karataş.
    Nuri Tığlı.
    Bahri Öndürücü.
    M.Rafi Taşkent.
    Muhsin Öndürücü.
    Şakir Özsoy.
    Kasım Muhammet Saygılı.
    Perihan Kutlu.
    Sinem Kutlu.
    Aysun Fatime Balcı.
    Mustafa Zengi.
    Davut Demirkurt.
    Hayri Tokgöz.
    Tevfik Büyükçaylı.
    Mehmet Yiğitbaşı.
    Zeliha Yiğitbaşı.
    Özgen Berkol Doğan.
    Engin Abat.
    Engin Arık.
    Sibel Uysal.
    Mehmet Yılmaz.
    Necati Kartal.
    Saniye Kartal.
    Hakan Ulutaş.
    İskender Hikmet.
    Senel Fatma Boydağ.
    Fahrettin Oğurlu.
    Özcan Oğurlu.
    Hakan Yakup Tullu.
    Alp Tezcan.
    Oğuz Cafer Çiftçi.
    Yusuf Çiftçi.
    Nazire Kurnaz.
    Gözen Polat.
    Mustafa Fidan.
    Doğan Göktaş.
    Hazal Kaynak.
    İsa Çobankaya.
    Saniye Çobankaya.
    Yaşar Çobankaya.
    Burhan Tepebaşı.
    Ruşen Mustafa Hamza Hemreli.
    Fuat Güler.
    Mustafa Çalışkan.
    Kenan Büyük.
    Süleyman Hilal.
    Ayşe Cantürk.
    Melike Ceylan.
    Sadettin Baysal.

  3. #3

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    acaba kurtulan varmı?

  4. #4

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    nereden nerey gidiyormuş bu uçak?
    süper Teklif sende üye ol sende kazan!!!!
    İşte Davet Linkin!!

    http://www.superteklif.com/SuperUye/...9-f6001b6878a1

  5. #5

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Vefat edenlere Allahtan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyorum.Zor bir durum arkadaşlar...

  6. #6

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    çok acı uçaktan sag kurtulan olmamış
    acaba düşüş sebebi neyki?
    süper Teklif sende üye ol sende kazan!!!!
    İşte Davet Linkin!!

    http://www.superteklif.com/SuperUye/...9-f6001b6878a1

  7. #7

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    tüm yakınlarına başsağlığı diliyorum allah acılarına sabır versin

  8. #8

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Vefat edenlere Allahtan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyorum.Zor bir durum arkadaşlar...

  9. #9

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Mcdonnell Douglas (MD) 80 serisi, orta mesafeli seyahatler için 130 ila 170 yolcu kapasiteli uçaklar olarak tasarlandı ve 1980 yılından itibaren ticari seferlere başladı.

    Üretimine 1999 yılında son verilen MD-80 serisi uçaklar, halen American Airlines, Delta ve Alitalia gibi büyük havayolu şirketleri kullanmaya devam ediyor.

    Alaska Havayolları’na ait MD-83 tipi bir uçak, 2000 yılında Pasifik’e düşmüş ve kazanın ardından yapılan incelemede bu uçaklarda teknik bir hata saptanmıştı. Bunun üzerine Amerikan Havacılık Dairesi MD-83’lerin 2000 saatte bir olan bakım limitini 650 saate çekmişti.

    2005 yılında meydana gelen Swissir kazasının ardından ise, MD serisi uçaklarda kullanılan yalıtım materyalinin yanıcı olduğu ortaya çıkmıştı. Amerikan Havacılık Dairesi, bu materyalin yenilenmesini istemişti.

    Ancak bu değişiklik çok pahalı olduğu için bazı havayolu şirketler uçakları seferden kaldırmayı tercih etmişti.

    80 serisi uçakların mukabili olarak Boeing 737-400 ve Airbus A320 gösteriliyor.

    DÜŞEN UÇAK MD 80 SERİSİNDEN

    Isparta'da düşen MD83 tipi yolcu uçağı 53185 imalat numarası ile 1994'te üretildi. Çift motorlu, 165 koltuk kapasiteli TC-AKM tescil işaretli uçak, World Focus Havayolları'ndan önce 1994-1999 arasında Amerikan Reno Air, 1999- 2001 arasında Amerikan Havayolları, 2001-2005 arasında Türk Free Bird Havayolları'nda uçtu.

    World Focus Havayolları tarafından 20 Mayıs 2005'te filoya katılan uçak, bir dönem Türk Hava Yolları'na da kiralandı. "MDNM"MD83 tipi uçak, 29 Temmuz 2007'de uçuş ekipleriyle birlikte Atlasjet'e kiralandı.
    süper Teklif sende üye ol sende kazan!!!!
    İşte Davet Linkin!!

    http://www.superteklif.com/SuperUye/...9-f6001b6878a1

  10. #10

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Kaptan Pilot Özdemir, ön adı ‘Muhammet’i sildirmiş


    ISPARTA'DA düşen World Focus Havayolları'na ait MD83 tipi yolcu uçağının Kaptan Pilotu Ferhat Özdemir'in 2003 yılında ABD'de görev yaparken, anonslarda yolcuların ön adı olan Muhammet'i duyduğunda endişe ettiğini söyleyerek bu ismi sildirdiği ortaya çıktı.
    3 çocuk babası olan 48 yaşındaki Özdemir isim tashihi davasını, İzmir 5'inci Asliye Hukuk Mahkemesi'nde avukatı aracılığı ile açtı. özdemir dava dilekçesinde, “Terör saldırısından sonra mesleğimi yapmakta sorunlar yaşadım. İşimi kaybetme riskim oldu. ABD’de saldırıdan sonra Müslümanlara karşı önyargılı davranışlar başladı. Anonslarda Ferhat değil de ön adım Muhammet anons edilince yolcular tedirgin oluyor. Toplumdaki birtakım önyargılar sorun yaratıyor. Muhammet olan ön ismimin nüfustan silinmesini istiyorum'' dedi.
    Duruşmada davalı Konak Nüfus İdaresi ve Özdemir’in avukatı Ali Balaban hazır bulundu. Cumhuriyet Savcısı Sami Dündar, toplanan kanıtlara göre, davacının adının düzeltilmesinde haklı sebebler olduğunu belirtip önadı Muhammet’in nüfustan silinmesini istedi. Hakim Fadime Akbaba da istemi yerinde buldu ve Özdemir'in ön adı Muhammet'in nüfustan silinmesine karar verdi.
    Ferhat Özdemir, 2004'te Türkiye'ye geldi önce Fly Air'de görev yaptı, ardından World Focus Havayolları'na geçti.

    İKİNCİ PİLOT EMEKLİ GENERAL
    Kazada hayatanı kaybeden İkinci Pilot M. Tahir Aksoy ise Türk Hava Kuvvetleri'nden Hava Pilot Tuğgeneral olarak emekliye ayrıldı. 30 Ağustos 2003'de Yüksek Askeri Şura kararı sonrası emekli olan Tuğgeneral Aksoy 3 ay önce World Focus Havayolları'nda göreve başladı, yer dersleri ve simülatör eğitimini tamamladı.
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Sayfa 1/3 123 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •