Teşekkur Teşekkur:  0
Beğeni Beğeni:  0
Sayfa 2/2 İlkİlk 12
20 sonuçtan 11 ile 20 arası

Konu: polo 1.4 stop etmesi

  1. #11

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Arkadaşım o bahsettiğin olay boğaz kelebeğinden. Aynısı arkadaşımdada oluyodu.
    Klasik bir sorun o.

  2. #12

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    evet, ben de boğaz kelebeğinden olduğunu tahmin ediyorum...

  3. #13

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    bu konuda bilgi veren tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum,ilginiz için sağolun...

  4. #14

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    arkadaşım sorununu servise giderek yada iyi bir tamirci arkadaşa giderek halledersin ne burda arıyorsun burası senin arabayada tyazılım atabiliriz o zaman

  5. #15

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı sro071 Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    arkadaşım sorununu servise giderek yada iyi bir tamirci arkadaşa giderek halledersin ne burda arıyorsun burası senin arabayada tyazılım atabiliriz o zaman
    elbette sorunun çözümü tamircide,fakat konu hakkında bilgisi olanların bilgisine başvurulacağı yer de burası...

  6. #16

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    forumda her şey paylaşılıo sonuçta herkez sorununu tamircide çözüo ama tamirciye gitmeden önce bir bilgi almak en iyisisdir.

    ben her zaman bir konu için bir kurum veya kişiye başvurmadan önce bir araştırma yaparımki en azından karşımdaki kişinin bana yaklaşım tarzı daha aklı başında olsun.

    araştırmak ve konu hakkında ön bilgi her zaman iyidir.

    LG 49UF8507 UH/3D - SAMSUNG 40D6000 3D LED TV - TİVİBU HUMAX IPTV+UYDU HD - MEDİASTAR MİNİ 2727HD - ATLANTA HDBOX T - KORAX FULL HD - Next Mini Black Plus + HD - STAB HH 120 Diseqc Motor - NEXT 2600 D Diseqc Motor - INVERTO BLACK ULTRA TWIN - MTI 0.2 db Süper LNB - LENOVO TPAD E495 Notebook (AMD RYZEN5) - HP ELİTEBOOK 8540p Notebook (İ7) - - Xiaomi Mİ 9T - Honda Civic Premium FB7


    Taşı Delen Suyun Gücü Değil Damlaların Sürekliliğidir.


  7. #17

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    New41

    Alıntı Volkan Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    forumda her şey paylaşılıo sonuçta herkez sorununu tamircide çözüo ama tamirciye gitmeden önce bir bilgi almak en iyisisdir.

    ben her zaman bir konu için bir kurum veya kişiye başvurmadan önce bir araştırma yaparımki en azından karşımdaki kişinin bana yaklaşım tarzı daha aklı başında olsun.

    araştırmak ve konu hakkında ön bilgi her zaman iyidir.
    çok haklısın katılıyorum sana

  8. #18

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı Volkan Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    forumda her şey paylaşılıo sonuçta herkez sorununu tamircide çözüo ama tamirciye gitmeden önce bir bilgi almak en iyisisdir.

    ben her zaman bir konu için bir kurum veya kişiye başvurmadan önce bir araştırma yaparımki en azından karşımdaki kişinin bana yaklaşım tarzı daha aklı başında olsun.

    araştırmak ve konu hakkında ön bilgi her zaman iyidir.
    teşekkürler...

  9. #19

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Rolantİsİnİ Bİ Kontrol Ettİr

  10. #20

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart 1.4 Polo ların sorunu...

    slmlr.

    ben de 7 yıl boyunca 2001 model 1.4 comfortline polo kullandım. bu araçların "satıcılar" tarafından söylenmeyen en büyük sorunu, küçük hacimli ve 15.000 km gibi uzun periyodik bakımlı araç olmaları nedeni ile boğaz kelebeği kirlenmesine ve hava filtresi tıkanmasına çok hassas olmaları. türkiye genelinde yolların oldukça tozlu çamurlu olduğunu düşünürsek, 5-6.000 km de araçların hava filtresi ve boğaz kelebeği kirlenmekte, düzgün açılıp kapanmadığı için, aynen aşağıda belirtilen sorunları başınıza getirmektedir.. özellikle yüksek süratte yapılan vites değişikliklerinde viraj içinde, kavşakta v.s. stop etmiş, direksiyonu çalışmayan, freni hemen şişen bir araç ile başbaşa kalıyorsunuz.

    bunu sorduğumda verilen cevap türkiye de benzinler kirli v.s.'ler gibi hikayeler... tamam da kardeşim bu araçlar ithal edilirken bu ülkenin koşullarına uygun hale getiriliyor, getirilmesi gerekmiyor mu?

    demek ki bu uyum doğru şekilde yapılmıyor maliyetten kaçılıyor.

    43 yaşında bir araç kullanıcısı olarak, 1985 lerde ilk araçlar ithal edildikten 3-5 ay sonra bir çok markada çok ciddi sorunlar çıktığını hatırlıyorum.

    gelelim bu aracın sorununu nasıl hallederiz..

    araç 5-6.000 km ye geldiğinde isteksiz davranıyor ve yakıt tüketimi artıyor..

    çözüm çok basit..

    kenardaki bir vw servisinde bile hallediliyor.

    10-15 mio'ya hava filtresini değiştirip, sprey ile boğaz kelebeği temizlendiğinde, inanın araç sanki servisten çıkmış gibi seyirtiyor.

    polo da çok daha başka sorunlar yaşadım ve yeni aracım bir ford focus...

    vw ciler peşimden çok koştu ama, hem izmir gönen hem de doğuş oto ile çok ciddi problemler yaşadım.

    şu anki aracımdan oldukça memnunum...

    ama bu araçta da aynı olayı yapıyorum.
    inanın, türkiye şartlarında 15-20.000 km bakım periyotları çok uzundur ve en azından yarı periyotta hava fitresini değiştirmekte fayda var.

    syglr, iyi yıllar.

Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •