Arkadaslar Bu Aracin Trİger Kayisi KaÇ Km De Bİr DeĞİŞİyo Bİrde Km Sİ Gelen Aracin Kayisi DeĞİŞmezse Hemen Koparmi Çok Hassas Mi Bu Kayis Bana Bİlgİ Verebİlİrmİsİnİz.
Arkadaslar Bu Aracin Trİger Kayisi KaÇ Km De Bİr DeĞİŞİyo Bİrde Km Sİ Gelen Aracin Kayisi DeĞİŞmezse Hemen Koparmi Çok Hassas Mi Bu Kayis Bana Bİlgİ Verebİlİrmİsİnİz.
Arkadaşım Triger kayışı, içten yanmalı motorlarda kullanılan, supapları hareket ettiren eksantrik (kam) mili ile krank milinin üzerinde bulunan volan dişlisini birbirine bağlayan parça.
Triger kayışı nasıl kontrol edilir?
Triger kayışının üretici firmanın belirlediği ölçüde gergin olması gerekiyor. Ayrıca kayışın aşınmamış olmasına da dikkat etmek gerekiyor. Kontrol için öncelikle kapağı çıkarmak gerekiyor. Bunun için motorun iki kez çalıştırılıp stop edilmesi şart. Eksantrik milineyse kesinlikle dokunulmamalı. Kontrol esnasında triger kayışının yanlarında ve sırtında yırtık olup olmadığına bakın. Ayrıca kayışın üstünde yağ olup olmadığını, dişlerde eksilme olup olmadığını mutlaka dikkat edin.
ortalama fiat araçlarında bukayış 50 000km de değişir
arabayı sattım kurtuldum araca yazık oldu ama sevemedim ben palio yu yav neyse ilginize tşk
hayırlısı olsun arkadaşım
sağolasın arkadaşım
Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)
Yer imleri