Hande ŞARMAN / HABER MERKEZİ
Alışveriş merkezi İstinyePark, 14 Şubat'ta hediye almayan erkekleri oduna benzeten "Sevgilim bir odun" afişi hazırladı. Bazı reklamcılar afişlerin "cinsiyet ayrımcılığı" yaptığını söyledi..
İLİŞKİLİ HABERLER
'Sevgilim bir odun' afişleri
Reklamcılar İkiye Bölündü Sevgililer Günü'ne birkaç gün kala pek çok alışveriş merkezi kırmızı kalpler, balonlar gibi klasik figürlerle süslendi. Büyük bir endüstriye dönüşen 14 Şubat Sevgililer Günü'nde dikkat çekmeye çalışan İstanbul'daki alışveriş merkezi İstinyePark ise hazırlattığı reklam panolarıyla dikkat çekti. Üstünde "Sevgilim bir odun" ve "Tek hücreliler bile ondan daha romantiktir" gibi esprili ifadeler yer alan afişler, trafiğin yoğun olduğu bölgelere yerleştirildi. Reklamı hazırlayan ajans tercihlerini, "Sevgilim bir odun diyen memnuniyetsiz sevgililerin sesi olmayı seçtik" diyerek açıkladı.
"adam lar bazı günler çıkarttılar. anneler,babalar,sevgililer diye... sanırsınızki bunları gerçektende anne baba veya sevgili için çıkartılmış özel bir gün. tek hedef para. yahudi aklı işte. demek son zamanlarda insanlar bu günlerede rağbet etmez olduki "hediye almayan odundur" anlamına gelen hakaretvari bir ilan yapmışlar. ya hediye alıp herifleri zengin ediceksin yada odun olacaksın. sevgili mevgili hikaye vesselam...selametle..."


 Teşekkur:
 Teşekkur:  Beğeni:
 Beğeni:  
			
			 
			 'Sevgilim bir odun' afişleri
 'Sevgilim bir odun' afişleri
				 
					
					
					
						 Alıntı
  Alıntı 
			
Yer imleri