REKLAM

Konuya Etiketlenenler

Teşekkur Teşekkur:  0
Beğeni Beğeni:  0
3 sonuçtan 1 ile 3 arası

Konu: Turkcell: 'recep Ivedik'ten Memnunuz'

  1. #1

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart Turkcell: 'recep Ivedik'ten Memnunuz'

    Turkcell İletişim Hizmetleri, 2008 yılının ikinci çeyreğinde satış gelirlerini bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 9 arttırarak 2 milyon 181 milyon YTL gelir kaydetti. Yetkililer tartışmalara neden olan reklam karakteri Recep İvedik'ten de memnun olduklarını açıkladı.



    Turkcell’in dolar bazında konsolide geliri yüzde 17’lik artışla 1 milyar 755 milyon dolar olarak gerçekleşirken, net karı da YTL bazında yüzde 44’lük artışla 520 milyon YTL, dolar bazında da yüzde 56 artışla 426 milyon dolar oldu.
    Turkcell’in 2008’in ikinci çeyreğine ilişkin mali sonuçlarını kamuoyuna duyurmak üzere bir basın toplantısı düzenleyen Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, 30 Haziran 2008 sonu itibariyle toplam abone sayısının 35.4 milyona ulaştığını ve GSM sektöründeki pazar paylarının da yüzde 56 olduğunu söyledi. Ciliv 8 ülkedeki abone sayısıyla birlikte toplam abone sayısını da 57.8 milyona çıktığını kaydetti.

    HEM YURTİÇİNDE HEM YURT DIŞINDA BÜYÜYECEĞİZ
    Genel Müdür Ciliv, Turkcell’in iletişim teknolojileri alanında dünyanın 25. büyük şirketi olduğunu ve sırayı daha da yukarıya taşıma amacında olduklarını vurgulayarak, “Daha yapacak çok işimiz var. Turkcell’in başında Turk kelimesi var ama bugün dünya çapında faaliyetlerimiz söz konusu. Türkiye’nin yanı sıra 8 ülkede Turkcell GSM operatörü olarak hizmet veriyor. Ukrayna’da, Kazakistan’da, Azerbaycan’da birinci GSM operatörüyüz. Hedefimiz yeni yurtdışı pazarlarına açılmak. Bu açılım sadece dünyanın doğusunda ya da gelişmekte olan ülkelerde değil, batıda ve Avrupa’da da olacaktır. Turkcell yurtiçinin yanı sıra yurtdışında da büyümesini sürdürecektir" diye konuştu.
    SURİYE İŞİ DONMUŞ DURUMDA
    Ukrayna’nın ardından Belarus’ta Best isimli operatörün yüzde 80 hissesini satın aldıklarını hatırlatan Süreyya Ciliv, 500 milyon dolarlık bu alımın ödemesini üç kademede gerçekleştireceklerini belirterek, “Satış sözleşmesinin bir ay içinde sonuçlanmasını bekliyoruz" derken Suriye ile ilgili olarak, “Suriye pazarına girmek konusunda heyecanlı bir başlangıç yaptık. Ancak bu konu şu anda donmuş durumda. Geleceği hakkında da bir şey söyleyemem" yorumunu yaptı.
    VERGİ ÖNCESİ KARDA YÜZDE 38 ARTIŞ HEDEFİ
    Ciliv, 2008 sonu için abone sayısı ve pazar payı tahmini hakkında görüş açıklamazken hızlı mobil internetin yaygınlaşmasını, vergilerin düşürülmesini, numara taşınabilirliğinin sağlanmasını, altyapının yeni teknolojilere uygun hale getirilmesini hedeflediklerini belirtti ve “YTL bazında çift haneli bir gelir artışı hedefliyoruz. Bu yüzde 10’un üzerinde bir gelir artışı anlamına geliyor. Amortisman, Vergi, Faiz Öncesi Kar (AVFÖK) olarak da yüzde 38’lik bir artış hedefliyoruz" dedi.
    FATURALI ABONE TARİHİN EN YÜKSEK NOKTASINDA
    Abone sayıları hakkında bilgi veren Genel Müdür Ciliv, 2008’in ikinci çeyreğinde abone artışının yüzde 4.7 olduğunu ve bu dönemde 202 bin net abone kazandıklarını, faturasız hatlardan faturalı hatlara geçişi teşvik eden uygulama sayesinde faturalı hat sayısında yüzde 13.1’lik artış olduğunu ve şirketin tarihindeki en yüksek faturalı abone sayısına ulaşıldığını söyledi. Ciliv, Telekomünikasyon Kurumu’nun perakende fiyatlarla ilgili Ekim 2007’de aldığı kararın olumsuz yansıması nedeniyle abone kayıp oranının söz konusu dönemde yüzde 6.9 olduğunu ve bu oranının birinci çeyreğe göre gerileme kaydettiğini sözlerine ekledi.
    DİYARBAKIR’DA BOMBALAR PATLARKEN ÇAĞRI MERKEZİ KURDUK
    Ciliv, Erzurum’daki çağrı merkezinin tüm dünyanın ilgisini çektiğini, Dünya Bankası yetkililerinin projeyi incelemeye geldiklerini hatırlatarak, “Burada 4 milyon dolarlık bir yatırım yaptık. Halen 750 kişi çalışıyor, ama yıl sonunda bu sayıyı bine ulaştıracağız. Diyarbakır’da bombalar patlarken biz cesur bir karar alarak bu ilde de bir çağrı merkezi kurmaya karar verdik. 8 Ağustos itibariyle test çalışmaları başlayacak ve Eylül ayında da işlem yapmaya başlayacağız. Bu çağrı merkezi yoluyla 10 milyon dolarlık bir ekonomik katkı yaratacağımızı düşünüyoruz" dedi.
    NUMARA TAŞINABİLİRLİĞİNE HAZIRIZ
    Turkcell’in başından beri numara taşınabilirliğine hazır ve istekli olduğunu, bunu geçen yıl yapılan 3. Nesil cep telefonu ihalesine girerek de ortaya koyduğunu tekrarlayan Ciliv, bu konuda şu görüşleri ifade etti:
    “Biz numara taşınabilirliğini kendimiz için bir fırsat olarak görüyoruz. En iyi kapsama alanı, en cazip fiyat, en iyi teknoloji, en yüksek mobil internet hızı sayesinde müşterilerin bizi tercih edeceğine kesinlikle inanıyoruz. Numara taşınabilirliği başladığında daha fazla müşteri kazanacağımızı düşünüyorum. Biz rekabetten yanayız. Pastanın büyümesi için çalışıyoruz. Müşteriye en iyi hizmeti sunarak işlerimizi daha da fazla büyütmeye odaklanmış durumdayız."

    3N TÜRKİYE İÇİN GEREKLİ
    Hem Ulaştırma Bakanlığı’nın hem de Telekomünikasyon Kurumu’nun 3N ihalesiyle ilgili tarih olarak 2008 Kasım ayını telaffuz ettiklerini hatırlatan Ciliv, “Bugün dünyada 94 ülkede 3N teknolojileri kullanılıyor. Bu milyarlarca insan anlamına geliyor. Japonya’da bu oran yüzde 80 düzeyinde. Avrupa’nın 48 ülkesinin sadece üçünde 3N yok. Arnavutluk,Bosna Hersek ve Türkiye. Türkiye’nin 70 milyonu aşan nüfusuyla 3N teknolojisine bir an önce geçmesi gerekiyor. İhaleye diğer operatörler girmese de bu kez 3N ihalesi sonuçlanacak ve Türkiye 3N teknolojisi ile tanışacak" dedi.
    MOBİL İNTERNET KULLANICISI 20 MİLYONA YAKLAŞTI
    Ciliv, 3N teknolojisi sayesinde mobil internetin, sesin yanı sıra data trafiğinin de çok yüksek oranlara çıkacağını, mobil internetin 75 kat daha hızlanacağını kaydederek, şunları söyledi:
    “Dünyada mobil internette ve data trafiğinde büyük bir patlama yaşanıyor. Türkiye’de de mevcut teknolojilerle data trafiği geçen yıla göre 3 misli artmış durumda. 25 milyon toplam internet kullanıcısının olduğu Türkiye’de 16 milyon cep telefonu kullanıcısı mobil internetten yararlandı. Bu sayı geçen yıla kıyasla yüzde 24 gibi çok önemli bir yükseliş göstererek nerdeyse 20 milyona yaklaştı. Mobil internet sayesinde her türlü bilgiye cep telefonundan ulaşmak mümkün hale gelecek. Bugün 90 dakikalık bir filmi internetten 6.5 saatte indirirken, 3N geldikten sonra bu süre 10-15 dakikaya inecek. Bugün 500 bine ulaşan data kartlarının gelecek yıllarda milyonlu sayılara çıkmasıyla mobil internet üzerinden data trafiği de kat be kat artacak."

    RECEP İVEDİK’TEN MEMNUNUZ
    Turkcell’in reklam filminde oynayan Recep İvedik karakterinin kamuoyunda tartışmalara yol açtığı yönündeki bir soruya karşılık Ciliv, “Turkcell’in 35 milyonunu üzerinde müşterisi var. Dolayısıyla bu geniş kitle içinde beğenen de beğenmeyen de olacaktır. Biz birçok ünlü isimle çalıştık. Her bir isim ayrı bir değeri temsil ediyor. Herkes hem fikir olmayabilir ama biz 5 milyon gişe yapan bir filmin karakteri Recep İvedik fikrini denemek istedik. Yaratıcılığı da bir anlamda ödüllendirmek istedik. Biz Recep İvedik karakterinden memnunuz. Doğru ve temiz kalpli bir karakteri temsil ediyor. Bizim felsefemiz Mevlana’nın herkesi kucaklayan ’Gel, Kim Olursan Gel’ kaynaştırıcı ve birleştirici felsefesi" değerlendirmesini yaptı.
    KURUMSAL ABONE 3 MİLYON, EV TURKCELL 1 MİLYON
    Turkcell’in kurumsal aboneleriyle ilgili bilgi veren Süreyya Ciliv, İşteCell abonelerinin içinde bireysel ve kurumsal müşteriler olduğunu bu rakamın 3 milyonun üzerine çıktığını kaydederek, “Bu pazarda genel pazar payı rakamının çok daha üzerindeyiz. Turkcell’in büyümesine kurumsal müşterilerimizin önemli bir katkısı oldu ve bu katkı daha artacak. Çünkü kurumsal müşteriler değer odaklı düşünüyor ve biz de müşterilerimize daha fazla değer yaratmaları için yeni hizmetler sunmaya ve üretmeye devam edeceğizö diye konuştu. Ciliv, Ev Turkcell uygulamasının da çok başarılı gittiğini, ve kısa sürede bu sayının 1 milyona ulaştığını sözlerine ekledi.
    KULE PAYLAŞIMI
    GSM operatörleri arasında kule paylaşımına nasıl yaklaştıklarına yönelik bir soruya Ciliv, şu karşılığı verdi:
    “Biz TürkKule diye bir şirket kurduk, ortak kule paylamışını teşvik etmek ve daha uygun şartlarda kule yapımını gerçekleştirmek üzere. Vodafone ile iyi gidiyoruz ve şimdiye kadar 200 kulede ortak paylaşım yapmış durumdayız. Ancak bir operatör bu konudan sürekli şikayet ediyor ama paylaşıma da yanaşmıyor. Bunu da anlamıyoruz."


  2. #2

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    recep ivedikten sadece turkcell değilki herkes memnun
    süper Teklif sende üye ol sende kazan!!!!
    İşte Davet Linkin!!

    http://www.superteklif.com/SuperUye/...9-f6001b6878a1

  3. #3

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    evet memnunuz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •